Haha nee nooit. Veel vage verhalen, maar wel altijd over zichzelf
Ik ook! Ik eet nooit AVG meer, maar zo deed ik het vroeger ook.
Mijn telefoon ligt bij mijn voeten op bed. En ja, hij valt regelmatig uit bed.
Soms wel soms niet
Meestal eerst groente+aardappelen.
Ik mis de optie: gatver, banketstaaf
Tot ik dit net in WJEKW las wist ik niet eens dat dat een optie was
Ik ben met waar ik het meeste trek in heb: vaak gebakken aardappels en het âvleesâ. Die eet ik beetje afwisselend maar begin met aardappels. Als laatste de groenten.
Ja, je betaalt belasting over je rendement, niet over je spaargeld zelf. Ik heb het opgezocht en het is over het algemeen zelfs maar 2%.
Bij mn ouders wordt ie op de houtkachel opgewarmd voor de extreme sinterklasings
Micks rijmwoordenboek gebruikt dit jaar?
- Mick is mijn held in donkere tijden
- Nee, dichten gaat mij natuurlijk af
- Ik vier geen sinterklaas dit jaar
- Wie?
0 stemmers
Wat vind je ervan als iemand net is afgestudeerd en nog geen baan op niveau kan vinden, dus daarom een uitkering aanvraagt?
- Terecht, daar is een uitkering voor
- Belachelijk, genoeg (bij)baantjes te vinden totdat je wel een baan op niveau hebt. Een uitkering is voor mensen die het echt nodig hebben.
- Het maakt me niet uit
0 stemmers
Ik vind dit een lastige, zou zelf namelijk toch wel voor een bijbaan gaan (en evt laten aanvullen dan)
Tsja ik ervaar dat toch wrl anders. Overal waar ik kijk schreeuwt men om personeel: supermarkten, horeca, genoeg te vinden. Die zijn allang blij als je een paar maandjes meehelpt. Ik vind het gewoon zo krom dat er niets aan je handen mankeert, maar dat je lekker de tijd neemt om rustig te solliciteren âwant ja ook daar is een uitkering voor hoorâ. Aldus een vriendin. Ze vindt het teveel gedoe om 5 dagen pw te werken en in de avonden en weekenden op banenjacht te gaan
Het was dat ik snel een chill baantje had gevonden om makkelijk wat geld mee te verdienen, maar anders had ik sowieso een uitkering aangevraagd hoor. Tja, daar betaal je toch je hele leven aan mee? Als je âm dan een paar maanden nodig hebt
Bovendien is het makkelijker gezegd dan gedaan, zoân baantje in bijv een winkel. Daar zitten ze ook niet te wachten op iemand die 2 maanden blijft en dan iets beters heeft. Ik durfde dat zelf niet aan want wilde niet iemand teleurstellen of liegen over hoe lang ik zou blijven.
Ja dat is inderdaad lastig, ik heb een paar jaar terug tussen 2 banen in ook een tijdje zonder werk gezeten. En het kromme vond ik toen dat ik via een uitzendbureau (want die zoeken nog weleens tijdelijke krachten haha) minder verdiende dan wanneer ik een uitkering zou krijgen.
Maar dat gaat denk ik niet op als je net afgestudeerd bent?
Ik heb het ook gedaan (fulltime werken en solliciteren) en vond het ook zwaar. Maar dat is toch geen reden om dan maar een uitkering aan te vragen. Dat is voor mensen die helemaal niet aan de bak komen. Waar ze ook op solliciteren.
Je kunt onder de 27 ook gewoon een bijstandsuitkering krijgen hoor
Ik ben geschokt door deze uitslag voor zover je geschokt kan zijn over een banketstaafpoll. Warm uit de oven is zoooveeel lekkerder. Dat bladerdeeg wordt dan zo lekker krokant en hmmm. Ik wil naar huis naar een warme banketstaaf