Ik ga hier natuurlijk niet mijn crown jewels laten zien
Ik ontvolg alle mensen die me dat idee of gevoel geven
Maar goed dat her Majesty niet door metaal detectoren hoeft te lopen
Met apfelkorn naar de klote!
Ik dronk ook graag Bacardi razz + fanta aka raketje, geloof ik.
El picu, wat een tijden. Canei kan voor mij in dat rijtje ook niet ontbreken.
En Hugo
Mijn moeder vindt piercings en tattoos juist vet. Ze probeert me al jaren over te halen om tattoos te laten zetten en als ik een piercing wilde dan hoorde ik alleen maar MOET JE DOEN JOH IS LEUK
Dat kan mijn vader niet eens, echt hij kan helemaal niks in de keuken behalve een ei koken. Volgens mij vindt hij dat geweldig om te doen want als ik bij Mn ouders ben ligt er altijd wel een random gekookt ei op het aanrecht en dat meldt hij dan ook ff. Geen probleem verder want hij werkt heel hard en heeft gewoon nooit leren koken maar toch .
Hugo is voor mij niet iets met herinneringen aan vroeger (ken het pas 5 jaar ofzo?) Maar past wel in het rijtje niet te zuipen
Ik draag liever:
- Een trui
- Een vest
0 stemmers
Ik kom er door deze poll achter dat ik nooit wat met mijn haar doe
Ik ook niet! Borstel het zelfs eigenlijk nooit haha
Haha dit wilde ik ook reageren. Ik doe niets met mijn haar dus die heb ik nu als laatste gezet. Ik kan het niet, ik fohn het niet, ik doe er niets mee. Het hangt er gewoon.
Krijg ik ook altijd hele gekke reacties op, want het hangt er prima bij, omdat ik het niet beschadig en omdat ik gezegend ben met veel en vol haar kan niemand geloven dat ik er niets anders mee doe dan af en toe wassen en aan de lucht laten drogen. Ga ook maar 1 x per jaar naar de kapper. Het is niet anders.
Haha same.
Ik voel de misselijkheid weer opkomen.
Als het ov neemt, met wat reis je dan liever?
(Kosten doen er niet toe)
- Trein
- Bus
- Metro
- Tram
- Sneltram
0 stemmers
Vooral de bus vind ik echt verschrikkelijk. Zeker in de winter als de verwarming op standje tropische bloedhitte staat. Ben ik gegarandeerd kotsmisselijk na zo’n tripje
Ik doe eerst mn ondergoed, broek en hempje aan. Dan mn haar en dan mn bovenkleding, zodat mn t-shirt/trui/vest niet onder de losse haren zit na het borstelen
Ik zou het liefst alles op 30 graden wassen maar bij kleding doe ik dat sowieso altijd! Als er een vlek in zit probeer ik dat voordat ik het in de wasmachine doe alvast schoon te maken.
Haha ik hou van de bus, het geeft me echt zo’n roadtrip/achtbaangevoel en ‘t is altijd weer een avontuur.
- MLA
- APA
- Chicago
- Anders
- Whut?!
0 stemmers
Moet zowel APA als Chicago gebruiken maar vind laatstgenoemde fijner