Ja!
Fietsend!
Ik heb er een die nu een soort van side table is, maar die kan uitklappen tot eettafel! Heel handig
Mijn week is niet opgebouwd uit een werkweek van maandag tot vrijdag en een weekend. Ik denk dat ik het meest gesloopt ben op maandag.
Ik werk ook in de weekenden dus niet specifiek op vrijdagavond. Kan ook maandagavond zijn
Gebruik jij (op Whatsapp bv.) andere emojiās afhankelijk van met wie je praat? Ik gebruik bij oudere familieleden en mensen die ik niet goed ken vaak de standaard emojiās (of geen emojiās natuurlijk). Maar bij vrienden heb ik een heel uitgebreid emoji-spectrum. Hoe zit dat bij jullie?
Mijn motivatie
Vooral omdat mijn vader een keer boos naar me toe kwam:āIk snap echt niet waarom je je middelvinger opsteekt naar je broer, waar is dat nou voor nodig?ā Ik: Huhhhhhh??? Had mijn broer die dag een verhaal gestuurd in onze familiechat, waar ik op reageerde: Dit
(als in: wat jij zegt, ben ik het mee eens). Mijn vader dacht het tegenovergestelde. Als in, deze middelvinger mag je steken waar de zon niet schijnt 
- Ja, ik gebruik verschillende emojiās bij verschillende mensen
- Nee, ik gebruik altijd dezelfde / ik denk er niet over na
- Nee, emojiās zijn stom
- Nee, ik kom uit het msn-tijdperk en gebruik alleen (: en 8D en xD
0 stemmers
Of heel donker rood!
Ik vind rood heel mooi, maar wel alleen als het natuurlijk is. Rood geverfd haar vind ik meestal niet zo heel mooi.
Ik heb met sommige mensen hele eigen betekenissen voor bepaalde emoji
Vraag me af hoeveel mensen er nu op hun eigen haarkleur gestemd hebben⦠ik wel, maar ik vind (natuurlijk) rood haar bij vrijwel iedereen heel mooi.
Haha ja dit vroeg ik me ook al af. Ik heb niet op mijn eigen haarkleur gestemd, wel op een kleur die ik gehad heb.
Ik niet! Ik ben heel blond, maar ik vind donkerbruin het allermooiste!
Ik vind asblond bij mezelf het mooist, maar bij anderen vaak lichtbruin. Hangt ook heel erg van je andere ākleurenā af denk ik (ogen, huid, sproeten enz).
Heb je dit weekend leuke plannen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb op mān eigen haarkleur gestemd
Maar ben daar dan ook wel echt blij mee (tenzij ik steeds meer grijze haren krijg natuurlijk).
Hoe zou je jouw haar omschrijven? (Anoniem)
Edit: het gaat om het aantal haren, niet om de dikte van de afzonderlijke haren.
- Zeer dun of (deels) kaal
- Aan de dunne kant
- Gemiddeld
- Aan de dikke kant
- Zeer dik
0 stemmers
Voor de mensen die āaan de dunne kantā of āzeer dunā hebben gestemd, wat is de oorzaak daarvan? (Anoniem)
- Geen aanwijsbare reden
- Andere reden
- Hormonaal
- Stress
- Haarziekte
- Huidziekte
- Medicatie
- Trichotillomanie
- Teveel met kapsel geklooid
0 stemmers
Mijn haar zelf is dun, maar ik heb een dikke bos haar omdat ik heel veel haar heb
Ik heb de formulering even aangepast omdat het op meerdere manieren opgevat kon worden :ā)
Mooi dat je zoveel haar hebt!! Ik wou dat ik zoān dikke bos had
Ja, dit heb ik ook!
Erfelijke oorzaak? Ik heb precies hetzelfde haartype en dezelfde haarkleur als mijn oma (zij is nu kalend
). De rest van mijn familie heeft heel ander haar.