Op wat voor manier maak je het klaar? Ik vind het bij mij nooit lekker worden
Ik mocht dus geen piercings maar heb er wel eentje genomen in mijn lip maar dat ontstak allemaal dus dat duurde niet lang en daar was mijn moeder wel blij mee ja.
Oehh klinkt goed! heb je recepten?
In het kader van Dry January (ik hou het nog steeds vol hoor)
Welke tienerwodka dronk je het liefst?
- Rode wodka
- Zwarte wodka
0 stemmers
Welke smaak bre3zAh?
- Ananas
- Sinaasappel
- Meloen
- Limoen
- Cranberry
- Appel
- Cocosnoot
- Bosbes
0 stemmers
Welke supermarkt drank?
- Smirnoff ICE
- Bacardi breezer
- Pushkin rode of zwarte wodka
- Safari
- Piña colada
0 stemmers
Als deze boys op tafel kwamen werd je tiener stapavond echt lit, welke nam je?
- Blue curacao
- Pisang ambon
- Cocos/Piña Colada
- Mango
- Passion
- Amaretto
- Tropical
0 stemmers
Moet al kotsen bij het zien van blue curacao. Wat. Een. Ellende.
Ik gooi het regelmatig door mn curry. Of samen met courgette en halloumi en een shitload aan kruiden in de oven en dan met parel couscous erbij (en feta, maar dan doe ik vaak niet de halloumi)
Ik word al misselijk bij het denken aan die Passion. Die geeeur ook. Iedere week weer in de begintijd van het uitgaan i.c.m. de vieze katers soms de dag erna.
Same, en breezer denk ik ook maar dat heb ik al een eeuwigheid niet op
Hahah deze poll, heerlijk
Maar ik ken heel veel Engelse namen en spelling niet. Anders had ik er meer. Is er ook een nederlandse? Ik vind dit wel leuk on te trainen haha
Ah ja mmmm . Dat smaakt naar cassis en
cassis
Breezer ananas dus.
En ik vind smirnoff ice ook nog steeds lekker, drink het ook nog wel eens
Middelburg is wel leuk voor een dagje! Ik kom er eens in de zoveel tijd ivm schoonfamilie en ik moet zeggen dat ik het centrum de afgelopen maanden een stuk leuker ben gaan vinden. Maar als je gaat: sowieso in de zomer gaan en het is wel echt een takke-eind weg.
Ik mocht het allebei. Mijn ouders hebben allebei ook tattoo’s en veel oorbellen. Ze zijn niet doorsnee, eigenlijk meer alternatief. Ik vind mijn ouders wel cool eigenlijk
Ik denk dat als ik dat spul allemaal alleen al ruik ik spontaan moet kotsen
Hahahhhaha love dit ik heb dit ook zo lang gedacht
Ik was dertien toen ik mijn neuspiercing liet zetten en zestien bij m’n eerste tattoo. Inmiddels drie tattoos en 12 piercings verder…
Ugh, zo stom! Wat jij zegt is dus ook echt ‘bewijs’ zo dat ze zo doen, ipv alleen een gevoel. Ik ben ook wel eens geneigd om er wat van te zeggen maar dat durf ik dan ook weer niet. Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk op andere plekken te kopen, voelt toch altijd goed als ik het dan bewust niet daar koop :’)
Je moet eens weten…