Stel hier je persoonlijke vraag #4

Same haha

Ik doe altijd 's ochtends ā€˜verse’ lenzenvloeistof in m’n handpalm en daar prut ik m’n lenzen dan wat in rond, ik ben ervan uitgegaan dat dat bedoeld werd ;p

En ik zou m’n lenzen eens per maand echt grondig moeten reinigen met speciale vloeistof omdat ik harde lenzen heb, maar dat gebeurt nu ook eens per … jaar of zo

1 like

Die ken ik niet!

1 like

Je moet altijd je lenzen schoonwrijven, tenzij je daglenzen hebt (of van die vage No Rub lenzenvloeistof gebruikt, maar mijn opticien zegt dat je eigenlijk ook dan beter af en toe kunt wrijven). Dat is mij altijd ingepeperd door verschillende opticiens… wat vreemd dat niemand jou geĆÆnformeerd heeft!

Ik gebruik zelf nu trouwens daglenzen en dat is echt zo chill! Het is wel duur, maar ik kan het iedereen aanraden.

Ik prut het altijd rond in m’n handpalm en inderdaad met m’n vinger in m’n lens (maar was te moeilijk om dat zo kort uit te leggen, terwijl dit op zich ook wel duidelijk is, haha).

1 like

Dat verdient een applausje :clap: :clap: :clap:

1 like

40 graden, als ik genoeg beddengoed en handdoeken heb gooi ik dat op 60 graden erin en ik laat af en toe de wasmachine draaien op 95 graden met alleen soda erin.

2 likes

Dit is ook gewoon zulk slecht leiderschap van die manager daar. Ik werkte ook in een speciaalzaak (niet make-up) en mijn baas begon bij het sollicitatiegesprek al van: ā€˜Je moet altijd Ć­edereen helpen, en iedereen mag altijd alles passen (zelfs het allerduurste item in de winkel) want je kunt niet in iemands portemonnee kijken’.

En dat is ook gewoon Ć©cht waar. De mensen die er ā€˜rijk’ uitzagen waren juist vaak echte gierigaards en de mensen die er heel doorsnee uit zagen besteedden soms wel >300-600 euro.

3 likes

ik vind elk mens ook wel een bepaalde kleur, maar ik zie het niet rond hen. Dan denk ik, die persoon is rood, die geel, …

Omg, mijn benen zijn een beetje getint en mijn haren daar groeien volgens mij langzaam. Ik zie gewoon mijn beenhaar niet maar het zit er dus echt wel want heb meerdere malen gevoeld. Wtf. Nouja🄓, mijn vraag, hoevaak scheer jij jouw kuiten? Anoniem

• 1 keer per week
  • 1 keer per maand
  • Een paar keer per week
  • Nooit

0 stemmers

Voor iedereen die APA gebruikt: https://www.scribbr.nl/plagiaat-checker/apa-generator/ dit is echt mega chill

5 likes

Ligt wel echt aan de aankoop, als het een belangrijke of dure aankoop is bewaar ik het wel maar gewoon een bus deodorant ofzo natuurlijk niet.

4 likes

Echt geen idee. Er liggen overal in mijn kamer en in al mijn tassen wel papieren en loonstroken

1 like

Mijn haar groeit gewoon gelijkmatig over mijn onderbeen (bovenbeen trager), dus mijn kuiten epileer ik even vaak als de rest van mijn onderbeen. Merk jij daar verschil in?

1 like

Ja ja ik ben weer eens nieuwsgierig. Hebben jullie een eettafel? Ik heb laatst besloten dat ik geen eettafel ga kopen de komende jaren maar de ruimte gebruik voor een kast. Deze vraag is wel echt voor de mensen met een huis/studio.

• Nee want ik heb een klein huis
  • Nee vind ik niet nodig
  • Ja
  • Ja maar wil hem wel wegdoen

0 stemmers

Ik weet niet of ik het specifiek een eettafel zou noemen, want ik heb gewoon een grote tafel in m’n woonkamer waar ook m’n laptop en zo op staat, en daar eet ik ook aan. Of telt dat dat niet als eettafel? :thinking:

5 likes

Hmm ik heb gewoon hele kale vlaktes en echt amper haar op mijn kuiten. Ik dacht eigenlijk altijd dat ik daar geen haar had, maar bij mijn enkels wel best wat. Dat probeer ik wel altijd weg te halen als ik eraan denk.

Ik zou dit niet echt ā€˜energie’ noemen, meer de sfeer. Daar ben ik wel heel gevoelig voor.

4 likes

Jawel, telt wel als eettafel haha. Als ik wel 1 zou hebben dan zou er ook nog andere meuk op liggen hoor haha.

1 like

Ik heb bij beide gestemd op voor eeuwig. Ik doe het in een map en daarna vergeet ik het, waardoor het nooit weggegooid wordt. Niet omdat het daadwerkelijk mijn intentie is om het voor altijd te bewaren. Sommige bonnetjes can dure aankopen bewaar ik ook een jaar, omdat ik vind dat als iets duurs binnen een jaar kapot gaat ik ermee terug moet kunnen

2 likes