Stel hier je persoonlijke vraag #4

Mijn studio is 28m2 en heb wel een eettafel. Vind het fijn voor gasten, maar zelf gebruik ik 'm zelden. Toch zou ik 'm niet weg willen doen.

Mijn harde schijf is een tijdje terug gecrasht. Er is al door iemand naar gekeken, maar zonder resultaat. Nu gaf mijn oom mij het nummer van iemand die er volgens hem misschien nog wel wat mee kon.

Nu ben ik een millennial, dus vind ik bellen vrij kut. Kan ik ook gewoon een whatsapp berichtje sturen? (Ja, dit is een vrij nutteloze poll maar ik weet niet of het heel vreemd is om een berichtje te sturen, of dat dit ook best kan). Ik ken de beste man verder niet.

• Berichtje sturen over Whatsapp is prima
  • Nee, geen berichtje sturen, maar bellen

0 stemmers

Ja precies hetzelfde hier. Woon ook heel klein, maar vind het wel fijn om 'm te hebben! Vooral als gasten hier eten.

1 like

Ik zit er even over na te denken maar ik krijg niets meer per post. Heel soms een brief van de Belastingdienst (maar die staan ook in Mijn Overheid), oh en van de gemeente wel eens.

Ja maar wat is dan iets wat een sfeer maakt? Dat is zoiets abstracts. Ik bedoel hoezo kun je voelen wat iemand anders gemoedstoestand is door samen in een ruimte te zijn. Dat is toch eigenlijk ook heel raar? (Tuurlijk ook lichaamshoudingen ed, maar dat is ook niet alles denk ik.) Nouja eigenlijk iets heel natuurlijks ook dus juist en ik zou dat beschrijven als energie. En dat is waarschijnlijk ook hetzelfde als sfeer. Wat sfeer maakt in mijn ogen.
En dat heeft niet meteen een link tot geloven in het bestaan van aura’s ofzo. Ik zie zelf dus wel kleuren, of dat nou synesthesie is of energie, ik heb geen idee en ben daar nog niet over uit. Maar wilde even mijn gedachtenspinsel kwijt hierover.

2 likes

Dit is in ieder geval in Nederland heel hypothetisch. Het is namelijk nu al zo dat de artsen kiezen en dat moeder dan voor de baby gaat.

3 likes

Een appje kan prima, maar ik probeer mezelf altijd Tot bellen aan te zetten. Juist omdat ik dat kut vind en ook wel omdat ik ongeduldig ben en meteen antwoord wil.

1 like

7 plaatsen uit Zeeuws-Vlaanderen in de poll? :open_mouth: Als wannabe Zeeuw ben ik bijna overal wel heen geweest op Noord- en Zuid-Beveland maar Zeeuws-Vlaanderen is me net iets te ver :yum:

2 likes

Als dit bijgehouden wordt bij jou (met schermtijd op iPhone of een andere app), hoeveel uur zit je gemiddeld (ongeveer) per dag op je telefoon?

• Minder dan 1 uur
  • 1 tot 2 uur
  • 2 tot 3 uur
  • 3 tot 4 uur
  • 4 tot 5 uur
  • 5 tot 6 uur
  • Meer dan 6 uur

0 stemmers

Ik zit altijd tussen de 5 en 6 uur per dag. Best erg

2 likes

Het laat me ook wel denken aan een UFO of ruimteschip.

3 likes

Wat wil het überhaupt zeggen?

Haha, wat, dat is geen boom? Dit is een boom:

(Ik had nog nooit van een dergelijk bord gehoord, haha.)

6 likes

Ik vind dat het lijkt op de hamer van een rechter

18 likes

Wow ik zit altijd tussen de 2-3 uur per dag en vind dat echt al veel te veel. Wel voornamelijk ā€˜s avonds, wil bij m’n kinderen niet veel op m’n telefoon bezig zijn. Eigenlijk is het zo nutteloos.

Ja, alleen eet ik er nooit aan. Ik gebruik 'm vooral als laptoptafel.

Ik dacht meteen aan een bijl.

Wow ik dacht dat ik veel op mijn telefoon zat? Mijn gemiddelde is zo te zien 3 uur en 29 minuten, met 122 pickups per dag. Grootste gedeelte van m’n tijd gaat naar social media en daarna iBooks. Ik heb dan ook wel vanaf 23.15 tot 10:30 dat ik geen social media mag gebruiken en steeds zo’n code in moet voeren als ik dat wel wil (te vaak) :grin:

2 likes

ANONIEM!
Stel je bent zwanger en je kindje blijkt een ernstige beperking te hebben.
Laat je de zwangerschap afbreken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je het erg vinden als iemand in je omgeving het besluit neemt de zwangerschap af te breken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Tot hoeveel weken vind je dit acceptabel?

• 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-24
  • Boven de 24 weken

0 stemmers

Zou jij je schuldig voelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je om deze reden wel eens een zwangerschap afgebroken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Laat ik even voorop stellen, ik ben NIET zwanger en vooral pro eigen keuze!

2 likes

Een tunnel toch? Waar een hoekige vrachtwagen niet door kan. IMO lijkt het op een gesmolten marshmallow op een stokje

2 likes