Stel hier je persoonlijke vraag #4

Hoe zou je jouw haar omschrijven? (Anoniem)
Edit: het gaat om het aantal haren, niet om de dikte van de afzonderlijke haren.

• Zeer dun of (deels) kaal
  • Aan de dunne kant
  • Gemiddeld
  • Aan de dikke kant
  • Zeer dik

0 stemmers

Voor de mensen die “aan de dunne kant” of “zeer dun” hebben gestemd, wat is de oorzaak daarvan? (Anoniem)

• Geen aanwijsbare reden
  • Andere reden
  • Hormonaal
  • Stress
  • Haarziekte
  • Huidziekte
  • Medicatie
  • Trichotillomanie
  • Teveel met kapsel geklooid

0 stemmers

Mijn haar zelf is dun, maar ik heb een dikke bos haar omdat ik heel veel haar heb

4 likes

Ik heb de formulering even aangepast omdat het op meerdere manieren opgevat kon worden :’)

Mooi dat je zoveel haar hebt!! Ik wou dat ik zo’n dikke bos had

Ja, dit heb ik ook!

Erfelijke oorzaak? Ik heb precies hetzelfde haartype en dezelfde haarkleur als mijn oma (zij is nu kalend :sob:). De rest van mijn familie heeft heel ander haar.

2 likes

Ik neem heel erg vaak de emoji’s van de ander over, als iemand geen emoji’s gebruikt doe ik dat ook minder snel. Maar mijn vriendin gebruikt achter ieeedere zin deze😛 en dat ben ik in ons gesprek gaan overnemen omdat ik mijn berichten anders zo kaal vond maar bij anderen gebruik ik die nooit haha

1 like

Heb jij flinke of langdurige napijn gehad na het verwijderen van je verstandskiezen?

• Ja, van de bovenste kiezen
  • Ja, van de onderste kiezen
  • Ja, van beide kanten
  • Ja, maar ik weet niet door welke kiezen dit kwam
  • Nee, niet zo veel napijn (verwijdering bovenste)
  • Nee, niet zo veel napijn (verwijdering onderste)
  • Nee, niet zo veel napijn (verwijdering beide kanten)
  • Ik heb geen verstandskiezen laten verwijderen

0 stemmers

Ik durf m’n bovenste niet te laten verwijderen omdat ik van mijn onderste zo veel last heb gehad. :see_no_evil:

Ik heb dit weekend niets gepland maar juist dat zie ik als leuke plannen :ok_hand:

29 likes

Dun en fijn haar, maar wel veel haar want kam er per dag een pruik uit en heb altijd haar op m’n hoofd over en wel babyhaartjes nieuw

1 like

Bij mij deden ze eerst rechts en daarna links. Rechtsboven was prima, maar had van rechtsonder best veel last, die moest ook in stukken, die wilde er niet uit, en had best veel pijn voor echt een dikke week erna. Dus zag daarna heel erg op tegen links (2 maanden erna), maar die gingen net als rechtsboven er heel makkelijk uit en na twee dagen voelde ik het al bijna niet meer.

Bij mij deden ze eerst de ene kant boven+onder, dat viel vies tegen. Voornamelijk die het getrek en geduw aan mijn gezicht. Later andere kant en die viel ontzettend mee, was er zo uit zonder gedoe.

Ik vond het heel erg afhangen van of er wat met die kiezen aan de hand was, aka ontstoken.
Bij mij is er eerst links (boven onder) en paar weken later rechts (boven onder) gedaan.
Links boven was ontstoken, dus dat ging er vrij ad hoc uit, samen met linksonder. Links boven echt heeeeel pijnlijk, mega dikke wang.

Al half huilend voor rechts gegaan, maar echt nul problemen. Ja beetje dikke wang en wat blauw, maar qua pijn prima te doen met wat pijnstilling voor twee dagen!

Wat akelig voor je! Je zult wel erg geschrokken zijn! Ik hoop dat het snel weer bij zal groeien (hopelijk is dit mogelijk?).

:frowning:
Zo rot he :frowning: ik heb dit ook na mn medicijnen gehad. En die korte plukken groeien zo sloooom :sweat_smile:

Ik heb net mijn eerste week fulltime werken sinds een paar jaar erop zitten. Hoewel de baan me fantastisch leek zag ik vooraf toch best op tegen het wennen aan het fulltime gebeuren. Maar nu is het vrijdagavond en voel ik me nog veeel fitter en energieker dan ik had verwacht, heel blij mee! (En met de baan ook of course haha, die is minstens zo leuk als ik had verwacht)

5 likes

Ik heb partymix wat alleen in de frituur kan maar die heb ik niet, is het ook lekker als je het in de oven stopt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb genetisch dun en breekbaar haar. Mijn moeders kant van de familie hebben allemaal dit soort haar.

Ik heb heel erg dik en veel haar. Ik heb nu al lang een goeie vaste kapper, maar vroeger wisselde ik geregeld. Ik zei dan vaak op voorhand, als ik een afspraak maakte, dat ik wel erg veel haar had. Daar werd dan niet speciaal op gereageerd, maar tijdens het knippen was het altijd wachten op de opmerking “wooow, jij hebt wel ECHT veel haar”, haha.

3 likes

Ik had vroeger heel mooi lang dik haar maar blijkbaar vond mijn tienerzelf het een enorm goed idee om constant m’n haar te verven, op m’n 18e heb ik ook m’n haar zelf geblondeerd en heb ik lange tijd wit haar gehad :roll_eyes: Nu is er niet zoveel meer van over :sweat_smile:

1 like

Goede tip! Heb ze toch maar in de oven gegooid maar de bitterballen en bamihapjes bleven bleek haha. Ga het de volgende keer in wat olie bakken!