Doen we Fransje gewoon op de oude Yellowclaw toen Bizzey er nog bijzat. Iedereen gelukkig. Denk dat de combi beats van YC en dan het absurde van een oude man die er dan bij zingt wel ironisch en iconisch genoeg is voor het Eurovisie.
Haha wat heeeerlijk, Fransje die staat te hupsen op YC
love him
Ik weet niet wie Bizzey is
vandaar ook niet echt meegenomen in m’n overweging voor beste inzending
In de supermarkt hoort het met beurtbalkjes als volgt:
- je legt het beurtbalkje achter jouw boodschappen alvast neer voor de persoon achter je
- je legt geen beurtbalkje achter jouw boodschappen maar iedereen pakt dit zelf bij aankomst bij de kassa
- beurtbalkje!?
- boeiend
0 stemmers
Soms als mensen me opjagen dan doe ik het niet, dat merk je meteen en die mensen wil ik altijd een beetje fokken. Gewoon rustig doen. Dat zijn dan ook altijd de mensen die dan zo heel passief agressief heel luid gaan zuchten en zich uitrekken boven je boodschappen in een onhandige positie om te laten zien dat het ze echt veel moeite kost om dat ding zelf te pakken en dat ze het echt mega asociaal vinden.
Mensen met zo’n vervelende energie geef ik graag een reden om boos te zijn.
Heb jij de foto van het ei al geliked op Instagram om Kylie Jenner’s most liked photo (18 miljoen likes) te verbeteren?
- Ja
- Nee
- Heb geen Instagram
0 stemmers
Satekroket 

Nu wel
Zo blijf ik expres stil staan of langzaam lopen als mensen in de metro me voorbij willen rennen voor een leeg plekje. Of ga ik dan vervolgens expres naast ze zitten 
Mijn mama maakte zelfs jurkjes van zulke stofjes voor me, echt afschuwelijk achteraf.
Garnalen kroket
Truffel kroketjes
Paddenstoelen kroket
Garnalenkroket (vooral als er nog hele stukjes garnaal in zitten en het niet alleen maar ragout is) en dan met ravigottesaus. Zo lekker
Kaaskroket!
Risottokroketjes 
Kaaskroket!
Haha precies dit doe ik ook. Met soms dan nog even een minachtende blik naar die persoon voor me.
Wie is er OP DIT MOMENT in het buitenland
aka niet in belgie of nederland
- ik wel
- ik niet
0 stemmers
Hoe oud was jij toen je thuis internet kreeg/het ging gebruiken:
- 6-
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 18+
0 stemmers
Heb je nog moeten inbellen?
- Ja
- Huh?
0 stemmers
Ik weet wat inbellen is maar heb het nooit hoeven doen.
Hahaha, goed werk geleverd dus Lula!
Afko’s en verkleinwoordjes blijven er toch altijd in zitten vrees ik, probeer er soms zelfs op te letten maar helaas.