Stel hier je persoonlijke vraag #4

In mijn computerkamer.

1 like

Bijna nooit eigenlijk? Alleen in de zomer, maar dan ook maar 1 keer per maand ofzo.

2 likes

Ik stemde op andermans woonkamer en ik heb nu pas door dat ik aso op het forum zit terwijl ik bij een ander ben. Omg op mezelf

16 likes

Ik moest aan een soort vierkante hamer denken

@Flopsyunicorn alle polls zijn obv een zwangerschap waarbij ernstige beperkingen bij t kindje zijn vastgesteld toch?

Ja!

Fietsend!

Ik heb er een die nu een soort van side table is, maar die kan uitklappen tot eettafel! Heel handig

Mijn week is niet opgebouwd uit een werkweek van maandag tot vrijdag en een weekend. Ik denk dat ik het meest gesloopt ben op maandag.

2 likes

Ik werk ook in de weekenden dus niet specifiek op vrijdagavond. Kan ook maandagavond zijn

Gebruik jij (op Whatsapp bv.) andere emoji’s afhankelijk van met wie je praat? Ik gebruik bij oudere familieleden en mensen die ik niet goed ken vaak de standaard emoji’s (of geen emoji’s natuurlijk). Maar bij vrienden heb ik een heel uitgebreid emoji-spectrum. Hoe zit dat bij jullie?

Mijn motivatie

Vooral omdat mijn vader een keer boos naar me toe kwam:‘Ik snap echt niet waarom je je middelvinger opsteekt naar je broer, waar is dat nou voor nodig?’ Ik: Huhhhhhh??? Had mijn broer die dag een verhaal gestuurd in onze familiechat, waar ik op reageerde: Dit :point_up:t3: (als in: wat jij zegt, ben ik het mee eens). Mijn vader dacht het tegenovergestelde. Als in, deze middelvinger mag je steken waar de zon niet schijnt :sweat_smile:

• Ja, ik gebruik verschillende emoji’s bij verschillende mensen
  • Nee, ik gebruik altijd dezelfde / ik denk er niet over na
  • Nee, emoji’s zijn stom
  • Nee, ik kom uit het msn-tijdperk en gebruik alleen (: en 8D en xD

0 stemmers

Of heel donker rood!

1 like

Ik vind rood heel mooi, maar wel alleen als het natuurlijk is. Rood geverfd haar vind ik meestal niet zo heel mooi.

11 likes

Ik heb met sommige mensen hele eigen betekenissen voor bepaalde emoji

1 like

Vraag me af hoeveel mensen er nu op hun eigen haarkleur gestemd hebben… ik wel, maar ik vind (natuurlijk) rood haar bij vrijwel iedereen heel mooi.

5 likes

Haha ja dit vroeg ik me ook al af. Ik heb niet op mijn eigen haarkleur gestemd, wel op een kleur die ik gehad heb.

1 like

Ik niet! Ik ben heel blond, maar ik vind donkerbruin het allermooiste!

1 like

Ik vind asblond bij mezelf het mooist, maar bij anderen vaak lichtbruin. Hangt ook heel erg van je andere ‘kleuren’ af denk ik (ogen, huid, sproeten enz).

Heb je dit weekend leuke plannen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb op m’n eigen haarkleur gestemd :face_with_hand_over_mouth: Maar ben daar dan ook wel echt blij mee (tenzij ik steeds meer grijze haren krijg natuurlijk).

1 like