Stel hier je persoonlijke vraag #4

Oké ik ben echt een vetkiebel haha

2 likes

Zetten jullie 's nachts de temperatuur van de verwarming lager? Of als je een paar uur weggaat.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het zelf nooit gehoord maar het zou best kunnen. :sweat_smile:

Was dit gisteren Brabant bij een meisje met een groene jas?

Ja dat lees ik ook wel eens. Daarom ook mijn vraag omdat ik benieuwd ben wat anderen doen. :blush:

's Nachts wel, omdat hij dan ook voor de volgende dag laag staat en ik toch pas rond etenstijd thuis kom. Voor een paar uur weg niet.

2 likes

Ja dit heb ik ook geleerd/gehoord. Zeker als je vloerverwaming hebt ( wat ik dus heb) schijnt dit zo te werken. :woman_shrugging:

1 like

Hier nog een moederhaard, die gaat sowieso 's nachts uit en als we er niet zijn ook

@HvO @FrozenFlame ik heb geleerd dat het slecht is als je m op 15 graden ofzo zet, iig heel koud. Want dan schijnt het idd heel veel moeite te kosten om het weer op 21 te krijgen en stook je uiteindelijk niks minder. Maar volgens mij heeft 18 graden wel nut (weet niet hoe het zit met vloerverwarming).

1 like

Ik heb boven en beneden vloerverwarming dus de thermometer staat hier standaard op 20 sinds ik hier in november kwam wonen.

Ohh dat zou kunnen inderdaad! Maar ik heb hem sowieso standaard op 19 graden staan, dus dat scheelt weer.

Onze thermostaat is ingesteld op 18 graden en op de bovenverdieping is het 16/17 graden. Deze temperatuur hebben we altijd.

Ik heb mn verwarming nog niet aan gehad, maar mn huisgenoten laten hem best vaak aan en dat vind ik heel stom want we moeten al opletten met ons gasverbruik

Ja! Ik woon in een klein appartementje en ik kan ook niet fijn slapen als het ‘s nachts nog warm is in huis. Als ik thuis ben staat de thermostaat op 18 of 19 en als ik slaap of weg ben rond de 16/17!

Ik zet 's nachts/als ik wegga de verwarming gewoon uit. Maar wij delen de thermostaat ook met de onderbuurman en dat ding hangt op zijn verdieping dus ik verander er sowieso meestal niks aan.

Heb een dilemma. Ik mis het eerste werkcollege van een vak wegens studiereis, in dat werkcollege worden groepjes gevormd voor de eindpresentatie. De coördinator mailde me dat ik in het tweede werkcollege moest proberen me aan te sluiten, als dat niet lukt zou ze me in een groepje plaatsen. Nu wil ik eigenlijk gewoon mailen of ik niet meteen in een groepje kan worden gezet omdat ik toch niemand ken die het vak volgt. Wat zouden jullie doen?

• Het tweede werkcollege afwachten
  • Mailen met de vraag of ik niet bij voorbaat bij een groepje mag worden geplaatst
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Jeetje voel me echt iemand die slecht bezig is, maar als ik thuis ben staat mn verwarming echt standaard op 22.5 graden. Doe hem s avonds op 18 als ik ga slapen, en hij blijft dar uitstaan tot ik de volgende dag thuis kom rond 19.00, maar zelfs met de 22.5 graden heb ik het koud en zit ik met een extra vest plus extra sokken aan.

1 like

Hahaha hoor zoveel mensen over 22 graden is te warm altijd, maar het liefst zou ik mn verwarming zo rond de 23 hebben altijd hahah want heb jet nu nog steeds vaak koud.

1 like

Ja idd! Denk dat als ik een volle week later zou aansluiten (of langer als niemand me vrijwillig wilt :joy:) het juist onhandig is. Ga iig het gewoon voorstellen.

1 like

Haha, pijnlijke vraag dit. Ik geniet nu nog van mn mooie volle spaarrekening, maar over twee weken gaat dit allemaal weg als aanbetaling voor ons huis… au :confounded:

1 like