Ik doe eerst links, want dat is mijn slechtste oog. Dus als ik daarna mijn rechterlens indoe, zie ik beter waar mijn oog is!
Ik heb al mijn kiezen bij de kaakchirurg laten verwijderen, onder en boven tegelijk aan 1 kant. Na elke maaltijd spoelde ik met een spuitje water in de wondjes, zodat er geen etensresten bleven zitten. Daardoor heb ik bijna geen last gehad van napijn. Na een dag kon ik ook alweer harde dingen eten.
Ik heb ook weleens in een dronken melige bui expres een toilet opengemaakt waar iemand op zat. (Een mannelijke vriend zat op het vrouwentoilet). Het slot heb ik opengemaakt met mijn fietssleutel.
Maar je zusje is al iemand, niemand die wil dat zij of iemand anders met een beperking ophoudt met bestaan, dat is echt niet hoe je deze uitslag moet lezen ! Er zijn 300 geldige redenen om een zwangerschap af te breken en elke reden die onze ouders hadden kunnen kiezen had er in kunnen resulteren dat een aantal van ons hier op het forum niet geboren waren. Maar we hebben technologie die ons een goed inzicht kan geven wat de obstakels voor een embryo en iemands rol als ouder daarin gaat worden. En dat staat los van de persoon tot wie dat embryo kan uitgroeien.
Ik draag maar 1 lens dus steeds de linker als eerste
Al je verstandskiezen, hoop ik?
Hoe zit jij vanavond?
- Alleen
- In gezelschap
0 stemmers
Nu nog even alleen, maar ga zo bij vrienden op de bank chillen met eten en films. Alhoewel ik erg lekker zit en niet zo veel zin heb om het pestweer in te gaan, maar als ik eenmaal daar ben is het vast heel leuk.
In gezelschap van mijn ouders. Dus niet helemaal alleen, maar ook niet echt een sociale situatie want we doen allemaal gewoon ons eigen ding.
Deels met mijn vriend maar ga over 'n paar uur naar huis en dan ben ik waarschijnlijk alleen.
Haha oeps. Ja, verstandskiezen inderdaad.
Ja heel vaak en hij heeft ook heel vaak poll suggesties maar die gaan altijd over seks
Eers links, maar ik ben linkshandig! En mijn linkeroog is het slechts van de twee (-16, 75 inplaats van - 16.25) dus dan zie ik voor mijn gevoel net iets beter
Als het echt zo letterlijk is op uiterlijk gericht; nee. Ik ben ik en ben niet zo snel jaloers op anderen wat zich dan uit tijdens het bekijken van foto’s ofzo, op een manier dat ik me zelf ermee vergelijk.
Ik dacht in eerste instantie dat @Jauregui de vraag breder bedoelde en dan is het antwoord ja; ik erger me zo kapot aan die vooral Nederlandse rapartiesten die doen of geld het hoogste goed is in het leven ‘Stacks halen’. en allemaal foto’s posten met gucci/loui vuitton/dure spullen. Heb er vandaag weer eentje ontvolgd, lucht op! En soms erger ik me ook gewoon aan hoofden van mensen (sorry) of stomme captions, dan ontvolg ik ze na een tijdje ook weer.
Hm ja, ik focuste dus op dat ‘minder blij’, want van veel accounts word ik wel minder blij, maar dan omdat ik me kapot kan ergeren aan mensen op Instagram :’) Niet omdat ik me minder voel of jaloers ben ofzo, dat herken ik niet. Dus dan is het antwoord nee
The questions of life…
En de nadelen?
En een irritante betweterige acrobaat
Huilon
Wat vind je de mooiste naam?
- Rik
- Ric
- Rick
- Riq
0 stemmers
- Eric
- Erik