Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ruk

18 likes

Ruqck

23 likes

En een strontchagrijnige ouwe clown als huisgenoot. Naast een acrobaat die ongetwijfeld hele dagen bezig is met het strijken van zijn ruches blouse…

4 likes

Anders namelijk Pumpkin spice en speculaas kruiden.

6 likes

doe rustig

4 likes

Deze tattoo is deze week gezet bij een shop bij mij in de buurt gezet

34 likes

hahahaha NEEJOH

Jawel echt heel erg :joy:

1 like

Ik hou echt van mijn kruidenkast/tafeltje. Kan helemaal blij worden van mijn handen door de plantjes halen of deurtje van de kast openen en dan ruiken, beste geuren ooit.

10 likes

Hmm nee ik eet eigenlijk van alles door elkaar! Maar heb me nooit echt in de Indische keuken verdiept dus dat dat minder voorkomt kan wel.

Dit is echt mijn droom

5 likes

Sorry, komt door mijn poll-allergie

Waar kijk jij naar als je met iemand praat?

• Ogen
  • Mond
  • Neus
  • Tussen de wenkbrauwen
  • Voorhoofd
  • Kin
  • Wangen

0 stemmers

Als je ogen of mond hebt geantwoord, op welke manier kijk je daar dan naar?

• Ogen, maar wissel af naar andere delen van het gezicht
  • Mond, maar wissel af naar andere delen van het gezicht
  • Ogen, maar wissel af met kijken naar de omgeving
  • Mond, maar wissel af met kijken naar de omgeving
  • Ik wissel vooral tussen ogen-mond (kijk in 1e instantie naar ogen)
  • Ik wissel vooral tussen mond-ogen (kijk in 1e instantie naar mond)

0 stemmers

Hoe bewust ben jij jezelf van de manier waarop je je gesprekspartner aankijkt?

• Niet, gaan natuurlijk en als vanzelf
  • Best bewust, ik voel me vaak ongemakkelijk omdat ik dan ineens denk dat ik staar, mezelf afvraag hoe ik moet kijken
  • Heel erg bewust, in een gesprek ben ik vooral bezig met het waar wel/niet kijken en minder met het voeren van gesprek

0 stemmers

Ik zag ergens dat mensen met autisme vaker naar de mond kijken dan naar de ogen, volgens mij doe ik dat ook? En een deel van mijn familie heeft autisme en nu vraag ik me dus af of dat dit een teken is dat ik dit misschien ook wel heb? Dus vroeg me af hoe dit bij de gemiddelde persoon zit.

Ik heb daar bij therapie commentaar op gehad dat ik mensen aankijk in hun ogen zonder vaak weg te kijken en dat veel mensen dat niet prettig vinden :thinking:

2 likes

Als het maar geen country is, dat ben ik wel even zat nu :see_no_evil: Dacht trouwens dat Ben Saunders in de gevangenis zat en ik daarom nooit van hem hoorde maar blijkbaar was dat zijn broer

Goedkoper, maar dat komt ook omdat we tegelijk met weeklijstjes zijn gaan werken waardoor we nu 1 keer in de week naar de Lidl en dan AH gaan ipv 4 keer in de week naar de AH. Dus denk niet dat het bij ons per se komt door vegan gaan eten.
En we aten al 3 jaar geen vlees meer, dus daar zit de besparing ook niet ofzo.

1 like

Ben zat wel bij Satudarah

Ik erger me onredelijk aan de inconsistentie van deze polls. Zo is kummel en karwijzaad hetzelfde, net als koenjit en kurkuma. Ketoembar is geen koriander, maar korianderzaad en er staan dingen tussen die ik niet als kruid (of specerij) zie, zoals brandnetel, want dat is geen smaakmaker. Ook staan er een paar mengsels tussen, maar dat noem je al. Een van mijn lievelings die ik mis is gerookte paprikapoeder.

26 likes

Omg een mede-Tholenaar? Wie weet kennen we elkaar :scream: ik zat op basisschool de R. (Tot 2005, toen zat ik in groep 8)

1 like

Enige reden dat ik minder uur werk is dat bij ons fulltime 36 uur is en bij hem 40. En op mijn afdeling worden geen contracten voor meer dan 32u gegeven. Als ik mocht kiezen zou ik fulltime willen werken

1 like