Stel hier je persoonlijke vraag #4

Gebruik het niet

Ochtend 5, middag 4. Nu weer richting 5

Even kijken hoe erg mijn koopgedrag is in vergelijking met anderen :’)

Polls zijn anoniem!

Hoeveel procent van alles wat je online bestelt aan kleding en schoenen retourneer je?

• Ik koop nooit/zelden online
  • Bijna 0%
  • Ongeveer 25%
  • Ongeveer 50%
  • Ongeveer 75%
  • Bijna 100%

0 stemmers

Hoeveel items bestel je meestal per levering van kleding/schoenen (per webshop)?
(Meerkeuze voor de mensen bij wie het uiteenloopt)

• Meer dan 15 items
  • 10-15 items
  • 5-10 items
  • 0-5 items

0 stemmers

Liever thuisbezorgd of via een afhaalpunt?

• Thuis
  • Afhalen

0 stemmers

Hoe vaak bestel je kleding en/of schoenen?

• Meerdere keren per week
  • Elke week
  • Elke 2 weken
  • Elke 3 weken
  • Elke maand
  • Elke twee maanden
  • 4x per jaar
  • 3x per jaar
  • 2x per jaar
  • 1x per jaar
  • Minder dan 1x per jaar

0 stemmers

Vind je kleding passen ook zo kut?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat goed van je!! :heart: Ik voel me ook vaak schuldig omdat ik zoveel bestel… maar ik kan heel lastig goed passende kleding en schoenen kopen (mijn maat hebben ze meestal niet in de winkel) dus daarom moet ik wel online bestellen, en dat voedt de gewoonte weer…

Ik kies wel altijd voor afhaalpunt en breng de kleding ook het liefst zelf in de winkel terug. Bij bijv H&M hangen ze het dan gewoon direct in de winkel, en worden er ook geen extra transportkosten verspild! En bepaalde andere winkels laten je bestelling naar de winkel komen zodat je het gelijk kunt passen en retourneren. Dan komt de kleding gewoon met de normale voorraad mee. Sowieso retourneer ik de kleding altijd smetteloos, dus ik hoop dat ook Zalando mijn kleding niet weggooit!

1 like

Team

• Curry
  • Ketchup

0 stemmers

Super zielig ook dat 'ie hele nachten buiten zit in de kou. Waar is dat goed voor? :angry:

6 likes

Bijna altijd maar soms als ik ‘s ochtends ga douchen niet en dan kan ik dus niet mijn haar in een knot doen en daarom heb ik wel eens mijn haar in een knot gedaan met mijn string of een hemdje. Werkt best prima.

2 likes

Haal jij wel eens een bloemetje voor jezelf?

• Vaak
  • Nooit
  • Soms

0 stemmers

Bijna iedere week! :heart:

9 likes

Maar wel in een half rondje, want anders krijg je een deuk in het midden. Als je zo’n kaas hebt die schuin afloopt zoals het plaatje is het toch irritant om van een andere kant te snijden omdat je dan een millimeter kaas afschaaft? Of interpreteer ik de vraag fout :joy:

1 like

Ik snap het verschil tussen de plaatjes niet? Ik voel me echt dom. Weet wel dat ik kaas niet zoals 1 schaaf maar ik denk ook niet zoals 2

10 likes

Gewoon voorgesneden plakken kopen.

36 likes

Ja de plaatjes kloppen niet echt geloof ik, want ze lijken hetzelfde. In de poll staat wel de optie om vanaf de bovenkant te schaven, dus ik neem aan dat optie 2 dat moet voorstellen haha

1 like

Dat tweede plaatje is toch een andere soort kaas dan de eerste? Nr 1 is een kaas"punt" en nr 2 een soort rechthoekig blok?
In ieder geval, ik snij zowel blokken als punten aan de “bovenkant”. Met de korst op het aanrecht :stuck_out_tongue:

Ik heb onlangs nog een soort kaas discussie gehad met een eh jongen/man uit Missouri (overigens weet ik niet zeker of ik de staat goed heb want ik verwar nog wel eens met Amerikanen en welke staat enzo, misschien ook Wisconsin) , hij is dan van de kaasstaat ofzo en wij probeerden elkaar te overtuigen wie meer van kaas hield. Nouja, nomather what, ik houd meer van kaas. Mensen die bijv. Geen kaas op hun spaghetti doen, echt waarom🥴 Kaas is oprecht heel belangrijk in mijn leven.

9 likes

Normaal katten lichaam :joy:

6 likes

Ik schaaf het zo:

28 likes

Ik ben pro schaafkaas. Vind ik doordat de plakken niet te dik zijn lekkerder ofzo. Plakken kaas haal ik alleen als ik lui ben/zin heb in ‘makkelijk’ ofzo of als ik denk dat zo’n blok niet op tijd op komt.

Oh, ik ben wel Nederlands trouwens. :sweat_smile:

3 likes

Ja al 4,5 jaar lang iedere dag (behalve als we ruzie hebben of samen zijn)

8 likes

Ik vind dit dus extreem irritant. Laat me slapen mens!

Ik zeg altijd ik ga slapen. Slaap lekker, kus.
thats it

6 likes