Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik kijk heel erg naar de diameter, op basis daarvan bepaal ik hoeveel stukken er uit kunnen. Maar soms is 12 of 10 ook gewoon makkelijker snijden terwijl ik qua taartgrootte dan 11 of 9 beter zou zijn, maar dat is weer zo lastig snijden en mislukt het en eindig je met troep. :stuck_out_tongue: Want die rode taart (kwark? monchou? haal dat door elkaar) heeft een kleinere diameter dan die oreo (ofzo weet ik veel :p) taart toch? Volgens mij zou het nog wel dezelfde oppervlakte kunnen zijn per punt :stuck_out_tongue:

2 likes

Een broccoli wel, dan kan ik een kleiner formaat kopen. Maar een bloemkool verdeel ik meestal in 3 en dan vries ik twee porties in!

Lopende rekening €-230, spaar €1,43 en cash €0,50 :joy:het is maar goed dat ik vandaag loon krijg.

8 likes

Ik heb 2 stages gelopen en had zóveel geluk, want kreeg voor beide €800. Normaal in mijn branche is €250 - €350. Ben ik echt heel blij mee geweest!

3 likes

7 want ik moet zoveel dingen doen en ik weet niet hoe ik dat allemaal ga klaarspelen vandaag

Nummer 1, want lekker vrij vandaag :raising_hand_woman:‍♀

1 like

Ah thanks voor de positieve energie! Heb even een tijdsplanning gemaakt en doe inderdaad 1 ding per keer :blush:

Zoals alcohol, zit er ook op vlaai geen tijdslimiet :sunglasses:

2 likes

Ik dacht dat je dat alleen moest doen als je een propje in je oor hebt die wordt uitgespoten😅

3 likes

Zo rot als tentamens in de avond zijn. Heel veel succes in ieder geval!!

1 like

@NInja waarschijnlijk heb je daar gelijk in haha, kan me ook niet bedenken waarom het zou helpen :’)

@Frambozentaartje goede tip, thanks! Als het aan blijft houden zal ik het eens proberen :slight_smile:

1 like

Oké, is deze schoen leuk voor een jongen/man?

• Ja
  • Nee, iel

0 stemmers

Ik vind dit echt geweldige schoenen voor een man en m’n vriend vind ze ook leuk.

4 likes

Dat is niet waar. Fruit in een smoothie is ook anders dan in de normale vorm. Er gaan voedingsstoffen verloren als je een smoothie maakt. Het lijkt me dat dat ook gebeurd als je een banaan prakt en bakt.

1 like

Ja

Maar ik noem Sangria uit een pak ook vitamientje want technisch gezien is het fruit.

56 likes

Ik dacht dat dit een verhaaltjessom ging worden :joy:

17 likes

Maar hoe werkt dat dan? Want in een smoothie gooi je toch hele stukken fruit (in tegenstelling tot een juicer)? Die voedingsstoffen verdampen toch niet? Ik maak bijvoorbeeld wel eens een smoothie met banaan en aardbei, maar die gaan dan niet anders in de blender dan hoe ik ze zou eten.

Doordat de structuur van het fruit kapot gaat in de blender zitten minder vitamines en vezels in dan normaal fruit.

1 like

Groen dan toch? Of blauw? Anders weet ik het niet.

2 likes

Bananenpannekoekjes zijn wel wat anders dan een appeltaart. Daar zit geen suiker in, maar alleen ei en eventueel wat (rogge/spelt/amandel/etc) meel. Bovendien prak je de banaan dacht ik, dus ook geen blendermessen die de moleculen kapot maken.

1 like