Is elke keer weer een verrassing als ik er kom (niet dat ik er de deur platloop haha), maar heb geen vaste huisarts ofzo
Eigenlijk heb ik beide, maar ik vraag altijd naar de vrouwelijke.
Beide, maar als het even kan probeer ik bij de mannelijke huisarts een afspraak te maken.
Allebei! Zijn een man en vrouw samen in āmijnā praktijk. Je kan wel je voorkeur geven natuurlijk maar ik vind ze allebei fijn.
Ik heb nog geen idee, haha. Er werken mannelijke en vrouwelijke huisartsen in de praktijk waar ik zit, maar ben nog niet langs geweest.
Maar ik heb haar al eeuwen niet gezien, ik ga bijna nooit naar de huisarts en als ik ga dan is ze er niet en moet ik bij een ander (meestal mannen).
Ik heb geen huisarts 
( Volgens mij was ik 15 toen ik voor het laatst bij de huisarts ben geweest en dat was niet eens voor iets boeiends. Sinds ik niet meer bij mijn ouders woon (al 8 jaar) heb ik niet meer bij een huisarts ingeschreven gestaan. Ik weet dat dit een beetje onverstandig is, maar ik zie de noodzaak er gewoon niet van in, ik ga er toch niet heen. Hetzelfde geldt overigens ook voor de tandarts, daar ben ik ook in geen tijden geweest
)
Niet dat ik weet, ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Ik kom nooit in het ziekenhuis en op mijn werk is er nooit naar gevraagd.
Edit: Ik bedenk me nu wel dat ik misschien nog wel bij mijn oude huisarts (die van mijn ouders) ingeschreven sta. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik me daar ooit uitgeschreven heb. Niet dat ik daar iets aan heb, want ik woon al jaren niet meer in die stad, ook totaal niet in de buurt, maar toch.
Ik heb er normaal 2 en dat zijn allebei vrouwen, maar ben pas ook een keer bij een huisarts in opleiding geweest en dat was een man. Verder werken er volgens mij alleen maar vrouwen in die praktijk.
Edit: ik heb het opgezocht en van de 12 werknemers bij mijn praktijk is de huisarts in opleiding inderdaad de enige man.
Hoe vaak heb je een haarelastiekje (of invisibobble, scrunchie, etc.) om je pols?
- (Bijna) altijd
- Soms
- (Bijna) nooit
0 stemmers
Ik kan hier echt onredelijk slecht tegen en word er zelfs een beetje misselijk van. Zelfde heb ik als mensen met touwtjes/veters zitten te spelen (of knagen, nog erger). En strikken in elke vorm 
GƩƩn idee waar deze lichte fobie vandaan komt.
Ik denk dat dat het is, ik sta namelijk ook gewoon nog bij mijn huisarts ingeschreven in mijn oude woonplaats. Ik heb echter ook nooit wat, dus ik rij zelf daarheen als ik heen moet (30 minuten rijden).
Officieel mag het eigenlijk niet, want een arts moet binnen 15 minuten bij je kunnen zijn geloof ik.
Je kunt bij de declaraties van je zorgverzekeraar zien of je nog staat ingeschreven, want ze schrijven elk kwartaal geld af omdat je patiƫnt bent 
Thanks voor de tip, ik heb net gekeken (had ik ook nog nooit eerder gedaan omdat ik nooit gebruik maak van zorg), maar ik sta dus inderdaad nog bij de huisarts van mijn ouders ingeschreven. Zo leer ik nog eens wat!
Broekzak want hou niet van afgeknelde aderen + geen zin om te wachten tot hij genoeg uitlubbert + niemand vraagt of ze hem mogen lenen
Vergeet niet de eeuwige afdruk op de pols! Soort van invisible bracelet.
O gatver ja. Krijg hetzelfde gevoel als toen ik als kind in de schuur een āarmbandā had gevonden en hem lekker strak had aangetrokken. Het was een tiewrap en de schaar kon er haast niet meer onder zo strak zat het
Wat vind je leuker om te doen?
- Zingen
- Dansen
0 stemmers
Wat doe je vaker?
- Zingen
- Dansen
0 stemmers
Wat heb je vandaag nog gedaan?
- Zingen
- Dansen
- Allebei niet
0 stemmers
Wat zou je liever extreem goed kunnen?
- Zingen
- Dansen
0 stemmers
(Anoniem)
Hoe gelukkig ben je?
- Heel erg gelukkig
- Gelukkig
- Normaal
- Niet gelukkig
- Totaal niet gelukkig
0 stemmers
Als je dit vergelijkt met 1 jaar geleden, is het dan verbeterd?
- Heel erg verbeterd
- Verbeterd
- Neutraal
- Verminderd
- Heel erg verminderd
0 stemmers
En ten opzichte van 5 jaar geleden?
- Heel erg verbeterd
- Verbeterd
- Neutraal
- Verminderd
- Heel erg verminderd
0 stemmers
Nee maar, voor dat iedereen denkt dat ik een slechte kapper ben. De meeste conditoner hebben dezelfde werking na 10 seconden, na 2 minuten of na 10 minuten. De verzorging blijft hetzelfde alleen vaak hoe langer het er in zit hoe zachter het word. Alleen de meeste maskers hebben wel een werking van hoe langer hoe beter dus die laat ik wel braaf minimaal 10 minuten intrekken.