Haha mijn moeder verstopte vroeger zakken chips omdat mijn broer ze anders opat
De verstopplekken waren alleen niet legio dus erg veel zin had het niet :’)
Ik wilde nu zeggen; ik verstop geen eten. Maar ik denk dat het alweer een jaar geleden is dat ik een mijn meest gelikete posts had; een post waarin ik vertelde mandarijnen tussen de onderbroeken te verstoppen omdat vriendinnen ze anders allemaal op zouden kanen :’)
Ja als ik het uittyp klinkt het echt ongeloofwaardig haha! Ik ben er ondertussen zo aan gewend en het is inderdaad wel chill: niks lekkers zal ooit zomaar op zijn. De tegenzijde is dat hij hierdoor denkt (en vaak verkondigt) dat een dieet volgen voor iedereen toch super easy moet zijn, omdat hij snackdrang oid totaal niet kent.
hahah mijn moeder verstopte ook altijd snacks maar zij vergat soms waar ze het had verstopt
Liefde van je leven vinden door:
- First Dates
- Tinder
0 stemmers
Jeu de boules, met het oog op mijn toekomstige deelname aan ‘We zijn er bijna’.
Dit had mijn moeder alleen met cadeautjes :’) Dan was de verjaardag/Sinterklaastijd aangebroken, was ze vergeten waar ze die cadeautjes eerder in het jaar had gelaten. (we hebben er nog een aantal gevonden na haar overlijden haha).
Adventure minigolf + glow in the dark jeu de boules op een camping in Tajikistan?
een blind date lijkt me zo gaaf haha
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.