Maar dat maakt wel juist het verschil vaak…
Ik heb er normaal 2 en dat zijn allebei vrouwen, maar ben pas ook een keer bij een huisarts in opleiding geweest en dat was een man. Verder werken er volgens mij alleen maar vrouwen in die praktijk.
Edit: ik heb het opgezocht en van de 12 werknemers bij mijn praktijk is de huisarts in opleiding inderdaad de enige man.
Hoe vaak heb je een haarelastiekje (of invisibobble, scrunchie, etc.) om je pols?
- (Bijna) altijd
- Soms
- (Bijna) nooit
0 stemmers
Ik kan hier echt onredelijk slecht tegen en word er zelfs een beetje misselijk van. Zelfde heb ik als mensen met touwtjes/veters zitten te spelen (of knagen, nog erger). En strikken in elke vorm Géén idee waar deze lichte fobie vandaan komt.
Ik denk dat dat het is, ik sta namelijk ook gewoon nog bij mijn huisarts ingeschreven in mijn oude woonplaats. Ik heb echter ook nooit wat, dus ik rij zelf daarheen als ik heen moet (30 minuten rijden).
Officieel mag het eigenlijk niet, want een arts moet binnen 15 minuten bij je kunnen zijn geloof ik.
Je kunt bij de declaraties van je zorgverzekeraar zien of je nog staat ingeschreven, want ze schrijven elk kwartaal geld af omdat je patiënt bent
Thanks voor de tip, ik heb net gekeken (had ik ook nog nooit eerder gedaan omdat ik nooit gebruik maak van zorg), maar ik sta dus inderdaad nog bij de huisarts van mijn ouders ingeschreven. Zo leer ik nog eens wat!
Broekzak want hou niet van afgeknelde aderen + geen zin om te wachten tot hij genoeg uitlubbert + niemand vraagt of ze hem mogen lenen
Vergeet niet de eeuwige afdruk op de pols! Soort van invisible bracelet.
O gatver ja. Krijg hetzelfde gevoel als toen ik als kind in de schuur een ‘armband’ had gevonden en hem lekker strak had aangetrokken. Het was een tiewrap en de schaar kon er haast niet meer onder zo strak zat het
Wat vind je leuker om te doen?
- Zingen
- Dansen
0 stemmers
Wat doe je vaker?
- Zingen
- Dansen
0 stemmers
Wat heb je vandaag nog gedaan?
- Zingen
- Dansen
- Allebei niet
0 stemmers
Wat zou je liever extreem goed kunnen?
- Zingen
- Dansen
0 stemmers
(Anoniem)
Hoe gelukkig ben je?
- Heel erg gelukkig
- Gelukkig
- Normaal
- Niet gelukkig
- Totaal niet gelukkig
0 stemmers
Als je dit vergelijkt met 1 jaar geleden, is het dan verbeterd?
- Heel erg verbeterd
- Verbeterd
- Neutraal
- Verminderd
- Heel erg verminderd
0 stemmers
En ten opzichte van 5 jaar geleden?
- Heel erg verbeterd
- Verbeterd
- Neutraal
- Verminderd
- Heel erg verminderd
0 stemmers
Nee maar, voor dat iedereen denkt dat ik een slechte kapper ben. De meeste conditoner hebben dezelfde werking na 10 seconden, na 2 minuten of na 10 minuten. De verzorging blijft hetzelfde alleen vaak hoe langer het er in zit hoe zachter het word. Alleen de meeste maskers hebben wel een werking van hoe langer hoe beter dus die laat ik wel braaf minimaal 10 minuten intrekken.
Gebruik het niet
Ochtend 5, middag 4. Nu weer richting 5
Even kijken hoe erg mijn koopgedrag is in vergelijking met anderen :’)
Polls zijn anoniem!
Hoeveel procent van alles wat je online bestelt aan kleding en schoenen retourneer je?
- Ik koop nooit/zelden online
- Bijna 0%
- Ongeveer 25%
- Ongeveer 50%
- Ongeveer 75%
- Bijna 100%
0 stemmers
Hoeveel items bestel je meestal per levering van kleding/schoenen (per webshop)?
(Meerkeuze voor de mensen bij wie het uiteenloopt)
- Meer dan 15 items
- 10-15 items
- 5-10 items
- 0-5 items
0 stemmers
Liever thuisbezorgd of via een afhaalpunt?
- Thuis
- Afhalen
0 stemmers
Hoe vaak bestel je kleding en/of schoenen?
- Meerdere keren per week
- Elke week
- Elke 2 weken
- Elke 3 weken
- Elke maand
- Elke twee maanden
- 4x per jaar
- 3x per jaar
- 2x per jaar
- 1x per jaar
- Minder dan 1x per jaar
0 stemmers
Vind je kleding passen ook zo kut?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat goed van je!! Ik voel me ook vaak schuldig omdat ik zoveel bestel… maar ik kan heel lastig goed passende kleding en schoenen kopen (mijn maat hebben ze meestal niet in de winkel) dus daarom moet ik wel online bestellen, en dat voedt de gewoonte weer…
Ik kies wel altijd voor afhaalpunt en breng de kleding ook het liefst zelf in de winkel terug. Bij bijv H&M hangen ze het dan gewoon direct in de winkel, en worden er ook geen extra transportkosten verspild! En bepaalde andere winkels laten je bestelling naar de winkel komen zodat je het gelijk kunt passen en retourneren. Dan komt de kleding gewoon met de normale voorraad mee. Sowieso retourneer ik de kleding altijd smetteloos, dus ik hoop dat ook Zalando mijn kleding niet weggooit!
Team
- Curry
- Ketchup
0 stemmers
Super zielig ook dat 'ie hele nachten buiten zit in de kou. Waar is dat goed voor?
Bijna altijd maar soms als ik ‘s ochtends ga douchen niet en dan kan ik dus niet mijn haar in een knot doen en daarom heb ik wel eens mijn haar in een knot gedaan met mijn string of een hemdje. Werkt best prima.