Stel hier je persoonlijke vraag #4

Nog nooit gehad, maar het lijkt me heerlijk! Ik ga maar eens van die zakjes halen. Echte influencer jij

1 like

Toevallig had ik hier paar weken geleden precies hetzelfde aan gedacht en het ligt nog steeds in de winkels!!!

Ik heb het geprobeerd en was nog steeds zo lekker als vroeger :heart:
Het enige jammere was dat ik nu zelf de anijsmelk moest maken en vroeger mijn moeder dat altijd maakte als ik niet kon slapen

5 likes

Ik heb het weleens gedaan, maar raakte vaak in de war met wat iemand dan verteld had. ‘‘Jij was toch in plaats X opgegroeid?’’ En dan was het huh nee hoe kom je daarbij? En dan bedacht ik me dat het die andere was haha.

3 likes

Na de lippenbalsem:

Hoe vaak gebruik jij bodylotion/bodybutter?

• Iedere dag
  • Een keer per week
  • Een paar keer per maand
  • Alleen in de winter
  • Heel af en toe
  • Nooit

0 stemmers

Haha zelfde probleem hier! Dacht door de lippenbalsem poll ineens aan al die potten en tubes die nog bijna onaangeraakt in de kast liggen :sweat_smile:

Ik hoorde laatst een gesprek tussen een meisje en haar vriend in de bijenkorf over deze jas. Zij wilde dat haar vriend deze jas zou passen/kopen. Zijn reactie toen hij erachter kwam dat er geen rits in zat :joy: echt vol verbazing. Helemaal icm de prijs

9 likes

Ik smeer mezelf ook elke dag in en ik scrub elke week. Ik heb niet zon droge huid dus hef insmeren is niet super belangrijk maar echt: het gevoel van gescrubde en ingesmeerde huid is zooo lekker! Mijn huid is echt zo glad en superzachf nu. Krijg er serieus altijd complimenten over van mensen en het best is als je in bed ligt met een man die je net kent en die helemaal verrast is. Echt de moeite waard.

11 likes

Verstop jij weleens snacks voor je vriend? Zodat je er lekker alleen van kan genieten.

• Ja altijd
  • Soms
  • Nee ik deel altijd alles

0 stemmers

Ik deel niet altijd alles maar ik verstop het ook niet. Hij weet dat ik (eten) delen haat, dus hij waagt het er niet meer op om iets van mij te pakken.

1 like

Ik deel alles, maar ik doe wel weer andere aso dingen. Zoals alle cookies & cream stukjes eten uit de doos Cruesli cookies & cream, zodat mijn man alleen naturele Cruesli had en bijna een klacht wou indienen bij de fabrikant.

Ik heb daarentegen ook een vrij grote snackkast wat delen wat makkelijker maakt.

14 likes

Ik heb ook van bijna alle mannen in m’n bed gehoord dat ik zo’n zachte huid heb en ze dat nog nooit hebben gevoeld :’) maar ik weet niet waar het door komt? Niet door het vele insmeren want dat doe ik niet zo vaak. Toen dacht ik; ligt het aan het vetpercentage? maar dat heeft er ook niet zoveel mee te maken denk ik want dat is normaal en ik verwacht niet dikker of dunner te zijn dan andere vrouwen waar ze het mee vergeleken :stuck_out_tongue: Maar als ik vergelijk met vriendinnen heb ik wel veel zachtere handen en armen, heel gek.Terwijl ik veel te warm douche.
Ik merk nu wel in de winter dat mijn bovenarmen na het douchen vaak jeuken en dat er op mijn schenen soms schilfers zitten :’) Ik heb vriendinnen die zich na elke douchebeurt insmeren maar ik ben er altijd verbaasd over. Ik vind het zo’n gedoe, je insmeren. Doe je dat dan 's ochtends of 's avonds? 's Ochtends heb ik haast en ik wil bodylotion/olie altijd in laten trekken voordat ik mijn kleding aan doe. En 's avonds, hm ben ik eigenlijk ook te lui :stuck_out_tongue: Wil liever snel naar bed :")

Edit: oh en scrubben is toch eigenlijk slecht voor je huid? of geldt dat niet voor je lichaam? ik vind dat alleen fijn voelen op mijn billen en bovenbenen, die kunnen het beter hebben.

Wat ik trouwens wel eens had verzonnen; je hebt toch van die ‘bodylotion’ douchecrèmes, of douchecrème met daarin olie. Ik had toen bedacht om me voor het douchen snel in te smeren met olie, en dan te douchen. Is best chill :+1:t4: je hebt een ‘ingesmeerde’ huid, maar je bent toch niet zo vet dat je kleding niet meteen aan kan.

Ontzettend goed zijn in:

• Paint
  • Sudoku
  • Jeu de Boules
  • Tafelvoetbal
  • Namen onthouden

0 stemmers

1 like

Ik mis: nee, want mijn vriend eet nooit snacks dus alles is toch voor mij…:grimacing:

Maarre het is echt erg want dan zit ik weer met een zak chips en hij wil dan gewoon niksss? Nooit geen chips of een koekje of chocolade of gebak? Alleen heeel soms toastjes met brie oid.

2 likes

Opbokkuh, mijn snacks :smiling_imp:

1 like

Woow helemaal geen snacks? Ook wel chill dat dan alles voor jou is :grimacing:
Mijn vriend zegt altijd dat hij niks wil en vervolgens eet hij alles op

Haha mijn moeder verstopte vroeger zakken chips omdat mijn broer ze anders opat :rofl: De verstopplekken waren alleen niet legio dus erg veel zin had het niet :’)
Ik wilde nu zeggen; ik verstop geen eten. Maar ik denk dat het alweer een jaar geleden is dat ik een mijn meest gelikete posts had; een post waarin ik vertelde mandarijnen tussen de onderbroeken te verstoppen omdat vriendinnen ze anders allemaal op zouden kanen :’)

13 likes

Ja als ik het uittyp klinkt het echt ongeloofwaardig haha! Ik ben er ondertussen zo aan gewend en het is inderdaad wel chill: niks lekkers zal ooit zomaar op zijn. De tegenzijde is dat hij hierdoor denkt (en vaak verkondigt) dat een dieet volgen voor iedereen toch super easy moet zijn, omdat hij snackdrang oid totaal niet kent.

1 like

hahah mijn moeder verstopte ook altijd snacks maar zij vergat soms waar ze het had verstopt

3 likes

Liefde van je leven vinden door:

• First Dates
  • Tinder

0 stemmers