Ik kap het gesprek af, maar op een nette manier dat ik geen interesse heb en wens ze een fijne dag verder.
Een enkele haar op werk boeit me niet zoveel, maar een vriendin van mij graait dus dâr hele kapsel na op losse haren en gooit die dan bij mij gewoon op de grond. Toen ik zei van huh waarom gooi je dat zo neer âJa je stofzuigt tochâ. Terwijl ik tapijt heb en haren er heel onhandig in gaan zitten. Sowieso binnen in een huis vind ik dat gaar. De hele beweging komt aso over. âIk gooi ff mân afval neer, wordt toch wel opgeruimdâ. Een haar op je werk, prima, maar als dat ook een hele dot is: hoeveel moeite is het reiken naar een prullenbak.
Ik vraag altijd aan telefonische verkopers of ik hun 06 nummer mag omdat het niet gelegen komt. Mag nooit want ja, privé. Oké, waarom bel jij dan wel ongevraagd naar mijn privé 06, doei!
Oh en voor verkopers aan de deur doe ik niet open. Sowieso voor niemand als ik je niet verwacht. En straatverkopers keur ik geen blik waardig. Ik ben gewoon graag een zure trut zonder ongevraagd menselijk contact.
In het buitenland wonen is wel handig, straatverkopers wimpel ik altijd snel af met dat ik geen Duitser ben
En inderdaad, de deur doe ik niet open als ik niemand verwacht, en mijn telefoon neem ik niet op als ze anoniem bellen.
Dat is het voordeel van in een flat wonen in deze buurt. Nooit last van deur aan deur mensen
Haha, ja. Ik woon in Frankrijk. In België zeg ik altijd dat ik in Frankrijk woon en in Frankrijk zeg ik dat ik Belg ben .
Inmiddels heb ik een bordje bij de deurbel dat verkopers niet welkom zijn, dus geen last meer van. Op een zaterdag stonden er 3 verschillende verkopers voor de deur en toen was ik er klaar mee. En ik sta in het bel me niet register dus van telefonische verkopers gelukkig ook geen last meer
Heb jij een menstruatie cup?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ervaar je dit als een verbetering?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind het allebei niet heel erg onbeleefd? Spontaan bezoek vind ik leuk, maar als ik net lekker lig of geen zin heb, doe ik niet open. Ook prima.
Ik vind dit dus echt heel erg moeilijk. Maar dit komt waarschijnlijk ook vanuit mijn opvoeding, ik heb geleerd dat je altijd de deur moet open doen voor wie of wat dan ook. Daarom vind ik het ook echt lastig om dat niet te doen.
2!
Date jij meerder mensen tegelijkertijd? (Nu of voorheen)
- Ja, beviel me goed
- Ja, beviel me niet zo
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Dit is vrij hilarisch
Ik vind warme melk echt een van de ranzigste dingen ooit. De geur die het krijgt als het warm is echt gadverdamme.
Ik wilde al zeggen; melk= goor, anijs = smerig (alleen ok in een dun laagje bestaande uit roze/blauwe muisjes), de combi is al helemaal goor en dan ook nog eens verwarmd. Iehhh.
Ik was vroeger verslaafd en heb nog steeds zeer grote struggles met het in een normale conditie houden van mijn lippen. Het maakt niet uit wat ik doe, mijn lippen zijn altijd chronisch geĂŻrriteerd.
Gebruik je lippenbalsem?
- Nee
- Heel af en toe
- Alleen in de winter
- Max. 2 keer per dag
- Meerdere malen per dag
- Ik ben de tel kwijt want ik ben gewoon verslaafd aan die rommel
0 stemmers
@HvO dat werkt volgens mij ook precies zo! Als ik in de winter mijn huid niet insmeer met dagcrĂšme komen er allemaal lijntjes en droge plekjes in beeld dus ik denk dat het met lippen net zo gaat
@kali Dankjewel voor de tip!! Toevallig heb ik een hele bak vol van die kleine Lush-potjes staan haha