Ben je nu aan het klagen over hoeveel lekkers je te eten hebt?! OMG REACTIE HIER
Hahaha maar maar maar. Geen kaassoufflĂ©âs, bitterballen, pepernoten, banketstaven en oliebollen. Of goede mayonaise.
Geef om dit kind.
Ja hallo, kijk eens ff naar je eigen insta stories? GEEF OM ONS!
Ha zeg het alsjeblieft als je dit een vervelende vraag vindt hoor, maar even mijn nieuwsgierigheid; het valt me op dat je vaak geen lidwoorden gebruikt, is dat met een reden? ^^
Als je dit al een keer gezegd hebt, excuses
Ik wil je wel een emmertje zaanse mayonaise op de post doen hoor. Wil ik wel een curryworst voor retour
Ik heb door jouw Instagram een vakantie gepland voor komende zomer door Duitsland met ook 6 dagen Berlijn erin.
Ben jij nog daar dan trouwens? Cuz you need to show me the good vegan food, girl.
Ik heb het Zooo druk en moet wat voorbereiden voor morgen. Uurtje eerder vertrokken van t werk en nu al thuis
Mag ik nu een dutje doen met de kans uitgerust wakker te worden
Of niet, omdat er een dikke kans is dat ik er vnv niet goed van kan slapen en er een kans is ik dat er juist helemaal wereldvreemd van wakker word hahah
- Dutje
- Nee
0 stemmers
Dutje doen en wekker/timer op je telefoon zetten
ah 'k vind het best jammer juist dat een vervelend/ondeugend/moeilijk kind zijn in de klas op de middelbare nog zo positief wordt beoordeeld. ook bijv het verhaal van @Booklover vind ik best naar om te lezen dat je dat nu nog steeds hun eigen schuld vindt (sorry dat ik nu even jou tag, waren meer dingen waarvan ik dacht âhmâ hoor). vind ook zeker niet dat je een kind het kan aanrekenen, je zit toch in een andere fase qua ontwikkeling (waar we nu niet meer inzittten) en alles zal ook wel zo zân redenen hebben, maar andersom zijn die docenten ook maar mensen die misschien inderdaad bijna overspannen zijn of een verkeerde beroepskeuze hebben gemaakt
Welke studie doe je dan als ik vragen mag? Of zijn alle studies zo op de hoge school waar je op zit?
Niet hetzelfde als op de middelbare en ook niet alleen hoorcolleges. Wij hadden hoorcolleges en werkgroepen. We hadden ook per periode 3 vakken, waarvan 1 alleen theorie, 1 een mix en 1 alleen praktijk (qua toetsing).
Ik heb zowel lessen in een klas van 20 met een leraar als colleges in collegezalen gehad, maar ik vind dat eerste wel echt veel fijner. Meer ruimte voor vragen en voorbeelden.
Verplichte aanwezigheid hebben we alleen bij praktijkvakken gelukkig
Ja bij ons ook! Zodra je 1x een positief studieadvies hebt gehad (volgens mij is dat bij minstens 40 EC in t eerste jaar) dan mogen ze je daarna bij ons geen negatieve meer geven.
Maar het is wel zo dat als je geen P hebt je in je 3e jaar geen stage mag lopen, dus eigenlijk moet je het dan alsnog binnen twee jaar wel halen
Cognitief makkelijker: Hogere onderwijs, HBO (want ik was eigenlijk niet slim genoeg voor VWO, maar wel een perfectionist en iemand die het vertikt toe te geven als iets niet lukt. Dus deze meid bleef op het VWO en ging dat halen ook. Koste wat kost)
Mentaal makkelijker: middelbare school (op HBO speelde er een rotte thuissituatie mee, wasrdoor ik het laatste jaar heel zwaar was)
Heb fillers in traangootje (dus voor mn diepe wallen) en ik ben er zo mega blij mee. Ik zag er altijd super vermoeid uit met flinke schaduwen onder mn ogen. En niemand die meteen ziet wat ik heb laten doen maar ik hoor sinds die fillers wel heel vaak dat ik er goed of uitgerust uit zie.
Verder geen behoefte om andere dingen te laten doen.
Ik overweeg iets anders, maar dat is onderyussen algemeen bekend hier
Dit is de enige ingreep die ik wel zou willen!
Ah begrijpelijk!
Ik overweeg ook serieus mijn neus! Heb al heel lang een referentie brief van de HA om naar de plastisch chirurg in het ziekenhuis te gaan voor een consult, maar stel het steeds uit.
Dat zou ik ook wel willen! Hoe lang blijf je dat ongeveer zien?