Stel hier je persoonlijke vraag #4

Op het moment van stemmen liep ik nog naakt rond (kwam onder de douche vandaan), dus eh, nee. Lang geen 100 euro. :joy:

2 likes

Zeggen jullie:

  • MAGnetron
  • MagnetrON

0 stemmers

Ik heb altijd de klemtoon op ON, maar vriendinnen van mij zeggen MAGnetron.
(Ik neem aan dat niemand magnétron zegt?) (raar woord eigenlijk nu ik het zo vaak typ haha)

Ik vind flamoes voor vulva dan weer een mooi synoniem. Dat vind ik het hele gebied namelijk.
Bij jongens heet het dan toch eigenlijk ook niet ‘de piemel’, want de teelballen horen toch ook bij ‘het gebied’. Als je dan een mannelijke versie van vulva wil hebben, dan hebben we ook iets anders nodig voor bij jongens toch.

1 like

Soms zit ik in de bios en denk ik ‘wow had ik mijn oordoppen maar meegenomen’, soms nog erger dan op een festival ofzo, dat geluid :o

Dragen jullie wel eens oordoppen in de bios? [poll type=regular public=true]

  • Ja
  • Nee
    [/poll]

Edit: ok dit werkt niet helemaal hahah.

Ik heb ze altijd in mijn tas zitten dus daarom kan ik ze makkelijk overal gebruiken.

Haha ik zeg ook MAGnetron, tot grote ergernis van mn vriend. Ben mij er wel van bewust dat het niet klopt haha.

2 likes

Vandaag heb ik een vriendin geholpen met verhuizen, en ik verbaasde me erover dat er nog NIKS was ingepakt (/opgeruimd/uitgezocht) toen we vandaag begonnen. Dus nu ben ik benieuwd naar het volgende:

Als je iemand helpt met verhuizen, ga je er dan vanuit dat de spullen al ingepakt zijn op het moment dat je komt helpen?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Als iemand jou komt helpen met verhuizen, zou je dan van tevoren alle spullen inpakken?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Hatelijk dank voor uw deelname aan dit onderzoek :smiley:

8 likes

Ik was bij de bever sport en zag deze hangen, heb ze meegenomen. Ben ook zo makkelijk te influencen :woman_shrugging:

1 like

Ik vind het best wel aso om te verwachten dat mensen je spullen opruimen en inpakken. Sjouwen is gewoon heel vermoeiend en kost zoveel tijd, terwijl dat met meer mensen zo gepiept is, dus daar help ik graag mee. Ik vind opruimen en inpakken om gewoon heel persoonlijk en eigenlijk ook wel laks als iemand dat niet zelf doet. Ik zou not amused zijn als dat niet van tevoren was overlegd.

3 likes

Heb je een timetrack app op je telefoon? En hoe lang zit je gemiddeld per dag op je telefoon? Anoniem.

  • Nee
  • Ja, ik zit gemiddeld tussen de 0-30 min per dag op mijn telefoon.
  • Ja, gemiddeld tussen de 30-60 min.
  • Ja, gemiddeld tussen de 60-90 min.
  • Ja, gemiddeld tussen de 90-120 min.
  • Ja, gemiddeld meer dan 120 min.
  • Ja, maar ik wil het niet weten.

0 stemmers

Vestje van 6 euro, legging van een euro en een shirt van ja wat zal het geweest zijn, 4 euro? Op een gemiddelde dag kom ik wel echt makkelijk aan de 100 euro

Net ietsje meer dan 120 min, zo rond de 6 uur gemiddeld

40 likes

Sinds een tijdje houdt mijn telefoon dit ineens bij, maar ik hoef dit helemaal niet te weten. Ik kan het ook niet uitschakelen, want daar is blijkbaar een wachtwoord voor nodig dat ik niet ken.

2 likes

Heb jij een uitvaartverzekering?

  • Ja
  • Ja, met mijn partner
  • Ja, via mijn ouders
  • Nee
  • Wat is een uitvaartverzekering Grace waarom ben je een bummer, hou eens op

0 stemmers

1 like

Dit heb ik ook! Ik drink ook elke dag en vind dat best wel fout? Heb in 2018 eigenlijk maar 2 dagen niet gedronken. Als ik een kater heb drink ik een gintonic want dat helpt?

2 likes

Hmja ik weet ook niet in hoeverre het meerwaarde heeft op bijv spaargeld. Maar wij organiseren nu een uitvaart en een verzekering had de boel flink makkelijker gemaakt. Je hebt namelijk wel meer om je zorgen over te maken dan wie het betaalt.

1 like

Ik vond het fijn dat er iemand langs komt en je alle kant en klare opties die onder de verzekering vallen voorschotelt. Je wijst wat aan en het is geregeld. Want dat (en ook of er wel genoeg geld is) is het laatste waar je mee bezig wilt zijn op zo’n moment.

6 likes

Ja precies, ik had me niet gerealiseerd dat dat allemaal bij een verzekering hoort. Wat een werk man, zo’n uitvaart.

1 like

Ik heb daar op gestemd omdat ik vind dat ik geen opvallende/boeiende dingen post en me nooit in discussies meng. Ik erger mezelf ook maar aan een enkele forummer, omdat ik zelf vaak de namen van mensen vergeet

Lees jij een papieren krant?

  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Zelden, bijv op een leestafel/in de wachtkamer
  • Nooit

0 stemmers

Lees jij nog tijdschriften?

  • Ja, ik heb ook een abonnement
  • Ja, ik koop losse tijdschriften (maandelijks)
  • Ja, ik koop losse tijdschriften (minder dan maandelijks)
  • Ik lees ze alleen als ze ergens liggen (leestafel/wachtkamer)
  • Nee nooit

0 stemmers