Stel hier je persoonlijke vraag #4

Lekker + ontspannen + extra genieten van mijn avond/eten/boek
Al ben ik wel bang dat het uit de hand loopt

3 likes

Heb zelf meegemaakt dat iemand echt weg kwijnde en dat wens ik écht niemand toe. Wil later de kans hebben de stekker eruit te trekken als ik vind dat het genoeg is geweest.

Ik doe het alleen als ik een aangebroken fles heb na een etentje bijvoorbeeld. Dan is het óf in mijn eentje een glas wijn bij het eten óf de fles leegkiepen. Tja…

1 like

ja, dat vind ik ook het probleem van alleen wonen. wel zin hebben in een wijntje na een lange week gewerkt te hebben maar dat betekent in 2 dagen de hele fles op of na die 2 dagen de helft weg gieten…

1 like

Toevallig ook die nieuwe docu van Louis Theroux gezien?

Ja! Echt een prachtige documentaire, zit ook traantjes weg te pinken ook

1 like

Mijn laatst gezien staat uit, maar als ik die van een ander wil zien zet ik het gewoon even aan, dan kijk ik en zet ik het meteen weer uit. :cool:

5 likes

Haha maar wij zijn ook niet achterlijk hoor :stuck_out_tongue: als ik iemand app die z’n laatst gezien uit heeft staan dan weet ik ook wel dat ‘ie het gelezen heeft na een paar uur

Ik heb een:

• Zijscheiding
  • Midenscheiding
  • Geen scheiding
  • Altijd anders

0 stemmers

Welke goede eigenschappen bezit jij?

• Enthousiast
  • Betrouwbaar
  • Serieus
  • Optimistisch
  • Nauwkeurig
  • Actief
  • Spontaan
  • Creatief
  • Verantwoordelijk
  • Intelligent
  • Sociaal
  • Zelfstandig
  • Behulpzaam
  • Organisatorisch
  • Flexibel
  • Eerlijk
  • Ruimdenkend
  • Assertief
  • Gedreven
  • Kritisch

0 stemmers

Welke slechte eigenschappen bezit jij?

• Egoïstisch
  • Bazig
  • Verlegen
  • Overbezorgd
  • Onzelfstandig
  • Chaotisch
  • Overmoedig
  • Lui
  • Onverschillig
  • Jaloers
  • Perfectionistisch
  • Geremd
  • Wispelturig
  • Gesloten
  • Slordig
  • Onzeker
  • Impulsief
  • Afwachtend
  • Haantje de voorste
  • Conflictvermijdend

0 stemmers

Ik ben me ervan bewust dat sommige slechte eigenschappen in sommige gevallen ook goede eigenschappen kunnen zijn en andersom!

Ik heb een stagevacature gevonden van een klein bedrijfje, maar er staat ‘starten per augustus 2018 of later’. De rest van de site ziet er mooi verzorgd uit. Wat denk jij?

• Het bedrijf update de website niet vaak genoeg, de vacature is oud en de plek is allang vergeven
  • Het bedrijf is erg kieskeurig/heeft niet perse iemand nodig op deze functie waardoor ze veel eisen kunnen stellen en tot nu toe nog niemand gekozen hebben
  • Niemand heeft interesse in deze functie waardoor hij nog open staat

0 stemmers

Sorry ik moest hem opnieuw doen want ik was wat cruciale info vergeten

Anders: nieuwe functie maar typo 2018

2 likes

Ik vind alcohol zelfs kwalijker dan bepaalde harddrugs. Mensen kunnen zo agressief, gedeprimeerd en vervelend worden van alcohol. Als je op een feestje bent waar het overgrote deel aan de mdma zit is de sfeer gewoon veel leuker en veiliger.

(Totaal los gezien van verslavingsmogelijkheden/hoeveelheid die iemand neemt/veiligheid trouwens)

8 likes
  • Big spoon
  • Little spoon

0 stemmers

• Noedels eten met vork en lepel
  • Noedels eten met stokjes

0 stemmers

In bed draag ik mijn haar…

• In een knot/knotjes
  • In een staart/staartjes
  • In een vlecht/vlechtjes
  • Los
  • Met een beschermend stukje stof eromheen
  • Mijn haar is lekker kort dus dit alles hoeft/kan niet

0 stemmers

Stokjes en zo’n Aziatische schep lepel.

1 like

Jaa ik ook! Die zijn zo mooi <3

Haha little spoon voel ik me altijd zo gek bij, zit ik tegen zo’n rug aan te hikken. Het past helemaal niet ofzo. En ik heb Mn haar meestal in een knotje want ik word echt geïrriteerd van steeds zo’n lap haar in Mn bakkes.

Huh bedoel je dan niet big spoon? :stuck_out_tongue:

1 like

Oja oeps! Big idd.

Ik heb ook wel een beetje medelijden met mannen want altijd big spoon lijkt me echt irritant en ook dat je zo met je hoofd op zijn borst ligt als hij op zn rug ligt. Maar ik doe dat wel altijd. :clown_face:

1 like