Creme de Brie
daar had ik nog niet aan gedacht! superleuk dat je ze zelf drukt
Oh ik wist niet dat dat mogelijk is. Denk dat ik die topics ook op negeer ga zetten.
Hoe lang zijn jullie al niet naar de tandarts geweest?
- ik ben net geweest
- 1 jaar
- 2 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar of meer
0 stemmers
Haha die vroeg ik omdat ik het zelf al een jaar moeilijk aan het ontwijken ben⦠Want ik heb geen zin in verstandskiezen eruit te moeten halen
Al minimaal 7 jaar niet
Morgen weer.
Hoe bedoel je, als ze in hun geheel klaargemaakt zijn?
Lijkt me ook niet lekker, beide klein snijden en er dan vanalles mee doen.
Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar ben toch maar voor tofu gegaan, omdat ik laatst heb ontdekt dat je kleine stukjes heerlijk in de oven kan drogen en ze daarna voor een soort soja/sambalsaus kan halen
receptlink voor geĆÆnteresseerden
Niet zo vaag dat het op IEDEREEN toe te passen is. Een kaart heeft altijd een richting qua betekenis. Zoals in het voorbeeld, de zes van zwaarden staat voor reizen, maar dit kan zowel fysiek als mentaal zijn en kan ook een afscheid of het afsluiten van een periode of een nieuw begin betekenen. Dit kƔn op heel veel mensen van toepassing zijn ja, maar hoeft niet altijd. Je legt vaak ook meerdere kaarten die bij elkaar een soort verhaal vertellen en de ene kaart kan de andere kaart verduidelijken. Stel, je trek na de zwaarden zes ook de aas van bekers zou dat kunnen betekenen dat je een oude liefde achterlaat en een nieuwe liefde tegenkomt.
Ik ben helemaal geen professionele lezer en doe het meer voor de lol, dus ik ben ook misschien niet de juiste persoon om deze vraag te beantwoorden.
Al het bovenstaande . De ene keer een album, de andere keer een afspeellijst en als ik weer eens een obsessie heb steeds hetzelfde lied op repeat.
Oh en radio op het werk. Ook steeds een andere via nederland.fm
Ik mis ook checkboxes! Vaak laat ik mij graag verrassen maar soms heb ik ook zin een een bepaalde artiest en dan draai ik dat album non-stop.
Tempeh moet je ook niet te goed naar kijken, dat ziet er echt uit als schimmel
Ik snap je wel, ondanks dat het niet per se heel veel smaak heeft hebben ze beide wel een typische smaak.
Sinds ik een paar maanden geleden de opslaan-functie heb ontdekt (eindelijk) van Spotify luister ik meestal per artiest of per album. Soms nog een afspeellijst, maar in de meeste gevallen hele albums!
Wat vind jij?
- Ik vind softdrugs kwalijker dan alcohol
- Ik vind alcohol kwalijker dan softdrugs
- Ik vind het allebei even kwalijk
0 stemmers
En waarom?
Ik heb die optie er eigenlijk express niet tussen gezet. Ik ben het met je eens trouwens. Mijn vriend en ik hebben vaak deze discussie en ik vind het altijd moeilijk. Hij blowt regelmatig, recreatief maar heeft wel aangegeven laatst ook om ādingen te vergetenā. En dat vind ik wel moeilijk maarja er zijn ook mensen die dat doen met alcohol. Zelf denk ik na een lange dag ook wel eens: āEen wijntje zou wel lekker zijn.ā En hij vindt dat er op softdrugs nogal een taboe heerst. Als ik er aan denk is het in mijn hoofd ook het eerste wat te binnen schiet: āsoftdrugs is slechter!ā Maar hoe kom ik daarbij? Is dat dan inderdaad omdat er een taboe om ligt en de meeste mensen dat roepen?
Dus ik ben benieuwd hoe anderen daarover denken.
Alcohol is in principe ook een drug toch? Maar denk dat het meer āgeaccepteerdā is dan āechteā drugs. Voor mij ligt de grens wel hoger om echt drugs te doen zegmaar, terwijl het niet per se erger is
- Elke dag een amandelsteen uit je mond weten te toveren (verder geen last van slechte adem oid)
- Elke dag een mooie puist kunnen uitknijpen (zonder littekens oid)
0 stemmers
Haha, wat, amandelstenen? Daar had ik nog nooit van gehoord. Hoe haal je die uit?
Dit lijkt me allebei verschrikkelijk haha
Ik mis de optie āNee, omdat dit niet bij mijn normen en waarden aansluitā, los van geloof.