Ik heb het nog niet ingevuld maar ik mis bij slechte eigenschappen schijnheilig. DAT vind ik wel zooo erg. Brr.
New York! Volg je droom en inderdaad het is maar voor 2 weken. Als het kan, waarom niet?
Ik ben ongeveer 5 centimeter langer dan mn vriend maar ik voel me echt een reus. Slaat nergens op want 5 centimeter is helemaal niet zoveel, maartochā¦
Hoeveel boeken lees je per jaar in je vrije tijd?
- 0
- 1-5
- 5-10
- 11-15
- 15-20
- 21-30
- 30-40
- 40-50
- 50+
0 stemmers
Mijn vriend is 31 cm langer, haha. Ik ben 1,66 en hij 1,97. Ik heb het eigenlijk niet zo door, behalve als iemand ons erop wijst. Of als hij me ākleintjeā noemt. Maar dan maak ik gewoon kutgrappen over zijn lengte terug, haha.
Voor de mensen die een huurhuis/appartement hebben (geen kamer of koophuis). Hoeveel huur betaal je?
- 0-300
- 300-500
- 500-700
- 700-900
- 900-1200
- 1200-1500
- 1500+
0 stemmers
Ik dacht ook nog aan je en dat ik vast een hoger getal moest neerzetten haha! Ik houd het niet bij, maar had er in november volgens mij 9 <3 Is er een reden dat je dit jaar minder gelezen hebt?
Edit: ik ga het vanaf nu bijhouden! Lijkt me leuk.
Vroeger las ik er makkelijk 150 in een jaar, nu maar iets van 5 ofzo :ā( Thanks university
Ik mis de optie: het bedrijf heeft nog niemand gevonden
Ik ervaar mezelf echt altijd langer. Geen idee waar dat aan ligt. Maar ik begrijp ook echt niet hoe mensen iemand van 167cm klein kunnen noemen bijv.?! Dat is wereldwijd gezien lang voor een vrouw. Ik word altijd geĆÆrriteerd als ik klein word genoemd want ik ben boven de 160 cm dus ik ben dan sowieso niet klein.
Verder heb ik best een tijdje gedate met iemand van 2.06 cm. Hij basketbalde professioneel dus hij heeft profijt van zn lengte. We konden nooit staant zoenen (en staant seks natuurlijk ook niet) maar verder had ik er geen last van. Je kunt niks aan je lengte doen maar ik vind kleine mannen helemaal niet aantrekkelijk. Weetniet waar dat aan ligt. Ik scheel nu zoān 30 cm.
Stampers eruit knippen dan stinken ze niet meer.
Ja stom is dat, kan me er best wel eens aan storen. Ik ben dan de kleinste van de vriendengroep maaaaar ik ben dus niet klein en zij zijn echt torenhoog. Ik vind iemand klein, kleiner dan 155cm maarja blijkbaar zijn veel het dus daar niet mee eens.
Dit heb ik heel de tijd op het forum! Ik ben Belg en ik lees hier altijd āben 1m75 dus gewoon gemiddeldā of āben 1m70, best kleinā en dan denk ik WAT
Een vrouw van 1m70-1m75 wordt hier echt als groot beschouwd volgens mij
Ik twijfel heel erg over welke schoenen ik moet nemen. Ik vind de eerste echt super mooi, maar iets duurder. Tweede zijn hetzelfde model zonder dat gesp-geval, dus heel tijdloos maar misschien wat saai. Wat vinden jullie? (fotoās in spoiler, want groot)
- Laarsjes nummer 1
- Laarsjes nummer 2
0 stemmers
Volgens mij zit er best een verschil in. Er zit zelfs al een verschil tussen mensen uit het noorden en het zuiden van Nederland qua lengte.
volgens mij ook of het zit tussen mijn oren. ik was laatst bij een vriendin die in Groningen woont en ik zei ook tegen haar dat daar zooo veel lange mensen rondlopen, veel meer dan in Den Haag voor mān gevoel
1,5 cm volgens onderzoek haha
Ik sprak afgelopen zomer op een festival een jongen uit t zuiden, hij zei ājullie in t noorden zijn wel lange dames he!ā Bedoelde ie mij (1.76 uit n-holland) en wees ie naar een meisje dat ik ken (denk ruim 1.80 uit brabant) dus ik zei ja ehh geen idee maar zij komt uit brabant hoor, dus weet nietā¦
Volgens mij is t meer een imago dan dan het echt zo is?
Leuk stukje!
Daar staat ook dat de belgen niet zo heel veel kleiner zijn dan de nederlanders.
Lijkt me onwijs tof om heel goed te kunnen zingen en daar van te leven, dus heb daar op gestemd. Maar van pottenbakken leven lijkt me ook echt chill, hoef je tenminste niet te touren enzo.