Stel hier je persoonlijke vraag #4

Als je een kerstpakket krijgt op een kerstborrel, maak je hem dan direct open?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als iedereen dat doet

0 stemmers

Momenteel ga ik echt van mn stokje als ik mn jas aanhoud in de trein. Snap ook nooit hoe mensen daar geen last van kunnen hebben en gewoon met jas dicht inclusief sjaal daar dan zitten haha

3 likes

Ja! Het laatste jaar ben ik me bewust dat ik best wel klein ben. Mensen zeiden het wel eens maar ik dacht altijd van: “echt niet.” Ik ben 1,63 en dat is niet zo heel klein. Maar ik ben ook vrij tenger. Ook kleine handen, kleine voeten, klein hoofd. En ik ben ook wel kleiner dan al mijn vriendinnen

Ik voelde me nooit echt klein naast vriendinnen of vriendjes. Maar als ik nu mezelf op foto’s zie naast vriendinnen of we staan bijvoorbeeld in een openbare wc naast elkaar bij de spiegel dan denk ik toch wel: “O ja… ik zie het verschil wel.” Ook omdat mijn vriend me altijd: “Kleintje” noemt. En altijd opmerkingen maakt als: “Hoe kan je nou blijven staan op die kleine voetjes!” Terwijl hij is zelf net 1,75 dus ook niet heel lang voor een man.

1 like

Ik ben 1,72, maar voel me langer. Ik kwam heel vroeg in de puberteit en stak altijd 2 koppen boven de rest uit. Klassenfoto’s van toen zijn hilarisch, net als foto’s met mijn buitenlandse familie. Er werd zelfs een tijdje gesproken over groeiremmers bij de huisarts. Uiteindelijk stopte ik vanzelf met groeien begin middelbare school (behalve in de breedte haha), maar dat gevoel van een lang iemand zijn heb ik nog steeds.

Het gaat misschien niet op tijdens de verjaardag maar dan heb je de dagen erna ook nog taart en hoe meer taartdagen hoe beter

17 likes

Sowieso Bohemian Rhapsody! Ben er gisteravond geweest en vond hem echt tof :blush:

Met een verjaardag met 20 man hebben wij altijd 3 taarten en daar blijft ook altijd best wat van over. Dus van 4 taarten ga je denk ik echt heel veel overhouden. Tenzij je het misschien kunt invriezen?

Als je iedereen gewoon netjes 1 punt serveert is het veel teveel ja (ondanks dat heb ik gestemd op nee, love taart). Je kan 8 punten uit 1 taart halen

Hangt er vanaf hoeveel Bunnyslippers er komen.

19 likes

Lijkt me een mooie oplossing! Taarten klinken ook allemaal heel lekker, dus gewoon allemaal maken :grin:

Letterlijk gezien wel, en ik zou zelf geen zin hebben om er 4 te maken. Maaarrrrr er is niks beters dan een oneindige voorraad taart dus als je het wil, zeker doen

Ligt ook aan de jas die ik aan heb, de winterjas die ik nu heb is wat langer en stijver (that’s what she said) dus dat zit niet zo lekker.

1 like

Ik struggle hier altijd zo mee! Ik weet niet of het asociaal is om gelijk open te maken (hebberig) of dat het asociaal is om te wachten met open maken (alsof t je niet boeit).

Wat zeggen jullie?

• Het is asociaal om een envelop direct te openen
  • Het is asociaal om de envelop te openen als de visite weg is
  • Dit boeit niemand iets, maak je niet druk

0 stemmers

Er is nooit genoeg taart, maar het is wel onnodig veel werk voor jou. Ik zou er drie maken. Of iets extra wat je ruim van tevoren kan maken.

Alleen als er een persoonlijk kaartje bij zit maak ik 'm gelijk open, vind ik wel zo netjes.

2 likes

Zou ik het recept van die taart mogen? :grin:

Ruiken jullie in de supermarkt/drogist aan bijvoorbeeld wasmiddel voordat je het koopt?

• Ja
  • Nee. zou het wel willen, maar weet dat het niet mag/vind het raar om te doen
  • Nee, ik koop altijd dezelfde dus niet nodig
  • Nee, het boeit me niet zoveel hoe het ruikt

0 stemmers

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je zulke verpakkingen open draait? Maar ik ben op zoek naar een lekker ruikend wit wasmiddel, dus zou het wel willen

Mag dit niet? Ik doe het altijd en er staan vaak vakkenvullers gewoon naast :sweat_smile:

1 like

Toen ik vakkenvuller was rook ik er ook altijd aan, het was mijn favoriete pad om te vullen :sweat_smile:

8 likes