Stel hier je persoonlijke vraag #4

Jaa ik ook! Die zijn zo mooi <3

Haha little spoon voel ik me altijd zo gek bij, zit ik tegen zo’n rug aan te hikken. Het past helemaal niet ofzo. En ik heb Mn haar meestal in een knotje want ik word echt geïrriteerd van steeds zo’n lap haar in Mn bakkes.

Huh bedoel je dan niet big spoon? :stuck_out_tongue:

1 like

Oja oeps! Big idd.

Ik heb ook wel een beetje medelijden met mannen want altijd big spoon lijkt me echt irritant en ook dat je zo met je hoofd op zijn borst ligt als hij op zn rug ligt. Maar ik doe dat wel altijd. :clown_face:

1 like

Ik kan deze week mijn kerstpakket ophalen van werk maar ik werk toevallig niet deze week. Ik weet dat het een gigantische doos is die je met veel moeite alleen kunt dragen en hij zit helemaal vol met eten, waar ik al niet van hou want eten heb ik zelf ook thuis dus zonde. Om die doos thuis te krijgen moet ik met de bus overstappen en nog een stuk lopen met die zware grote doos. Nu twijfel ik om hem op te gaan halen, wat zouden jullie doen?

  • Ophalen
  • Niet ophalen

0 stemmers

Mijn vriend vraagt altijd of ik even op zijn borst wil komen liggen, want dat vindt hij juist heel fijn. Ik vind dat ook wel fijn, maar op een gegeven moment krijg ik dan een stijve nek hahaha.
Ben trouwens meestal de little spoon, maar soms de big spoon. Als ik de big spoon ben voel ik me heel zorgzaam haha.

@Vogeltje Ophalen samen met iemand anders en dan hem diegene cadeau doen o.i.d.?

3 likes

Haha same, zo van kijk mij je eens geruststellen en spoonen. Wij kibbelen in de winter wel eens in bed omdat we allebei de kleine spoon willen zijn want bed=koud

6 likes

Ben bang dat ik alleen deze ochtend nog tijd heb en daarna niet meer, maar had gekund ja!

Niet little spoon en ook niet big spoon, ik vind het echt vreselijk als iemand mij aanraakt als ik wil slapen.

1 like

Ik had een scharrel die een keer met een hele kinderachtige stem zei “ik wil nou de kleine lepel zijjjjjn” ik weet nog dat ik dacht “sukkel” maar ik deed dat dus maar. Hij werd altijd “kast” genoemd omdat ie zo groot en breed was, dus toen ik daar zo als “grote” lepel achter lag was het zo idioot, ik wou dat er een foto van was gemaakt. :laughing:

14 likes

Als een rugzakje toch? :joy: :joy:
(Of was het iemand anders die dat zei?)

5 likes

Haha dat was iemand anders maar die is wel treffend. Hij wilde daarna iets samen kijken op de laptop maar dat ging dus helemaal niet want het enige wat ik kon zien was rug.

8 likes

:biggrin:

31 likes

Maar waaaaarrrr laat je je tweede arm

1 like

Je wacht gewoon tot die tergend traag afsterft door een absoluut gebrek aan bloedtoevoer

33 likes

Ja relaties zijn een kwestie van geven en nemen, RIP arm

20 likes

Collega heeft gister een boeketje bloemen gekregen. In plaats van ze thuis te laten, heeft ze ze meegenomen naar werk en zet ze op haar bureau (want kan ze er meer van genieten…). Ik zit nu binnen 1 meter afstand van die bloemen en ze meuren echt enorm. Wordt er zelfs een beetje misselijk van (haha lekker dramatisch). What to do?

  • Zeggen dat ze de bloemen ergens anders moet zetten omdat ze stinken
  • Doen alsof ik ergens anders moet zijn en ergens anders werken
  • Zeggen dat ik ze vind stinken en ergens anders gaan werken
  • Niks, mezelf niet zo aanstellen en proberen me er niet aan te storen

0 stemmers

Ik neig naar optie 1 - maar vind het allemaal niet echt heel aardig (voor mezelf of haar).

edit: @grace oeps, blijkbaar antwoord ik op jou ipv op het hele topic. Was niet de bedoeling maar krijg het niet weg.

Huh grappig ik wilde net een pol maken over de prachtige bos bloemen die ik op mijn bureau op kantoor heb gezet

50 likes

subtiele hint :wink:

haha nee, dat kan ik godzijdank uitsluiten. Anders kon ik mezelf regelrecht naar het ongemakkelijke momenten topic verkassen.