Jij woont in Nijmegen toch? Mijn zus en een nicht studeerden daar aan de Radboud en ze zeiden altijd dat daar zooooveel kleine meisjes waren en dat ze zich eindelijk niet klein meer voelden haha. Ik denk wel dat het echt zo is iig!
Nu ben ik wel benieuwd… Woon jij nu in dezelfde woonplaats als waar je bent opgegroeid?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mensen met een bril, wat doen jullie als je een 3D bril op moet in de bioscoop?
- Ik doe lenzen in
- Ik gebruik een clip-on bril
- Ik zet hem over mijn bril
- Ik maak hem vast aan mijn bril met bijv elastiekjes
- Ik doe mijn gewone bril af
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Goeie vraag! Echt zoooo irritant die brilletjes over je bril!
De reden waarom ik niet meer naar de bioscoop ga
niet dezelfde plaats maar wel de dichtstbijzijnde stad, wilde weg uit het dorp maar wel in de buurt blijven
3D lijkt alleen bij mij niet echt te werken, ga er echt een beetje van spacen dus ik sla sws 3D films liever over
Ik ben lid geweest van een roeivereniging en nu kijk ik dus totaal niet meer op van lange mensen. Ik vind voor vrouwen alles onder de 1.65 klein eigenlijk en voor mannen vind ik alles onder de 1.75 klein haha, maar dat komt ook wel echt omdat m’n referentiekader mannen van 2 meter zijn
Naar welke film zal ik morgen gaan?
- A star is born
- Bohemian Rhapsody
0 stemmers
Ja vind ik ook! Ik kan er echt niet tegen om 2 brillen op te hebben want dan schuift de 3dbril steeds op je neus, maar ik zie de film minder goed zonder bril Ik maak zelf mijn 3dbril vast aan mijn gewone bril door de pootjes met een haarelastiekje aan elkaar te zetten, een clipon is waarschijnlijk een betere manier maar dit is goedkoper
Ik ga nooit naar 3D want op een of andere manier kan ik dat niet goed zien? Heb een bril, maar dat hele 3D werkt op geen enkele manier voor me…
Ik heb op new York gestemd ondanks dat Engeland echt mijn lievelingsland is, maar het klinkt (zoals iemand anders ook zei) alsof je veel enthousiaster bent over new York en dat (als ik het op mezelf betrek) het tijdens je studie wat makkelijker is om verder te reizen en Birmingham dichterbij is…
Doe jij je jas uit in de trein?
- Ja, altijd
- Nee, nooit
- Bij 30 minuten
- Bij 45 minuten
- Alleen bij langer dan 60 minuten
0 stemmers
Haha dit kan natuurlijk ook nog. Alleen ik vind het altijd zo’n gedoe, vooral in de winter met sjaal en al en als het druk is. Dus bij 10 min zou ik ‘t nooit doen ook al zweet ik me rot
Als je een kerstpakket krijgt op een kerstborrel, maak je hem dan direct open?
- Ja
- Nee
- Alleen als iedereen dat doet
0 stemmers
Momenteel ga ik echt van mn stokje als ik mn jas aanhoud in de trein. Snap ook nooit hoe mensen daar geen last van kunnen hebben en gewoon met jas dicht inclusief sjaal daar dan zitten haha
Ja! Het laatste jaar ben ik me bewust dat ik best wel klein ben. Mensen zeiden het wel eens maar ik dacht altijd van: “echt niet.” Ik ben 1,63 en dat is niet zo heel klein. Maar ik ben ook vrij tenger. Ook kleine handen, kleine voeten, klein hoofd. En ik ben ook wel kleiner dan al mijn vriendinnen
Ik voelde me nooit echt klein naast vriendinnen of vriendjes. Maar als ik nu mezelf op foto’s zie naast vriendinnen of we staan bijvoorbeeld in een openbare wc naast elkaar bij de spiegel dan denk ik toch wel: “O ja… ik zie het verschil wel.” Ook omdat mijn vriend me altijd: “Kleintje” noemt. En altijd opmerkingen maakt als: “Hoe kan je nou blijven staan op die kleine voetjes!” Terwijl hij is zelf net 1,75 dus ook niet heel lang voor een man.
Ik ben 1,72, maar voel me langer. Ik kwam heel vroeg in de puberteit en stak altijd 2 koppen boven de rest uit. Klassenfoto’s van toen zijn hilarisch, net als foto’s met mijn buitenlandse familie. Er werd zelfs een tijdje gesproken over groeiremmers bij de huisarts. Uiteindelijk stopte ik vanzelf met groeien begin middelbare school (behalve in de breedte haha), maar dat gevoel van een lang iemand zijn heb ik nog steeds.
Het gaat misschien niet op tijdens de verjaardag maar dan heb je de dagen erna ook nog taart en hoe meer taartdagen hoe beter
Sowieso Bohemian Rhapsody! Ben er gisteravond geweest en vond hem echt tof