Ik woon dichtbij de grens, als ik bij mijn opa in de tuin ben springt mijn telefoon steeds van NL naar BE. Dus zou voor mijn gevoel niet zo veel verschil maken.
Maar in beide gevallen - ik weet niet wie ik aan de lijn krijg - neem ik op met âhalloâ. Laat ze zich eerst maar eens identificeren, als het goed is weten zij namelijk wel wie ze aan de lijn krijgen en ik niet, dus dan vind ik het raar om mijn naam eerst te zeggen.
Ja, maar als ik weet wie er belt krijgen ze een leuke begroeting vaak hoor âhoi met mijâ of âheyyy wat leuk dat je beltâ. Als het iemand is waar ik geen zin in heb krijgen ze alleen een âJanHagel.â.
Ik zeg dus eigenlijk bijna nooit mijn naam als ik mijn telefoon opneem.
Als ik telefoon verwacht en er wordt onbekend/privé gebeld neem ik wel op. Anders niet
Welke geniet uw voorkeur?
Op de middelbare school moesten we ooit in groepjes een presentatie geven in het Engels. Een jongen uit mijn groep begon plots met een Schots accent te praten? Geen idee waarom we dat nooit eerder hadden gehoord maar dat was blijkbaar zijn manier van praten. Hebben zo ons best zitten doen om niet de slappe lach te krijgen (mislukt of course)
Staat jouw slaapkamer er nog precies zoals je nog bij je ouders woonde?
Dus spulletjes en dergelijke
- Ja
- Nee
0 stemmers
En staat er nog een bed
- Nee
- Ja
0 stemmers
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader is gaan samenwonen. Ik woon er al heel lang niet meer maar ze hebben mijn jeugdslaapkamer van ± 10 jaar lang gewoon (zonder mijn weten) compleet verbouwd/veranderd, nu is het een logeerkamer en is vrijwel alles van mij weg. Dat was toch wel even verdrietig
Mijn moeder heeft een soort inloopkast voor haarzelf gemaakt van mijn kamer, maar er staat nog wel een bed
Ja heel random dit
Maar
Slik je medicijnen? Gewoon op dagelijkse basis zegmaar. Anoniem want kan me voorstellen dat het een intieme vraag is
- Ja
- Nee
0 stemmers
Deels staat alles hetzelfde met wat extra rommel van mijn ouders. Wel een tweepersoonsbed i.p.v. mijn eenpersoonsbed. Mijn man en ik slapen ook nog in die kamer als we blijven logeren. Lekker onder mijn Marilyn Monroe schilderij terwijl Audrey Hepburn ons van de andere kant aan staart.
Mijn ouders zijn gescheiden nadat ik uit huis ging en het huis is verkocht.
Nee, mijn zusje heeft mijn oude kamer. En ook mijn oude bed, dus die staat er nog wel
Ik slik geen medicijnen, maar krijg wel drie maandelijks een injectie voor psoriasis. Heb daarom wel op ja gestemd
Ik heb ja gestemd, want er staat âweerâ en bed. Was eerst de studeerkamer van mijn moeder geworden maar die hebben ze nu op zolder en mijn ouder kamer is nu logeerkamer geworden. Bij mijn ouders was alles snel weg, toen ik na twee jaar een maand thuis terug kwam wonen was dat eigenlijk al niet meer mogelijk, maar toen hebben ze zelf een slaapkamer geĂŻmproviseerd op zolder hahaha.
Ik mis de optie âja, het was amazing (alle 3 vrijgezel)
Hoe zit jouw Netflix-situatie in elkaar?
- Ik heb geen Netflix
- Ik heb een eigen account dat ik alleen voor mezelf gebruik
- Ik heb een account dat anderen gratis gebruiken
- Ik deel met anderen een account waar we samen voor betalen
- Ik kijk gratis mee op het account van iemand anders
0 stemmers
Ik mocht gratis meekijken op een account van iemand anders, maar daar zijn ineens geen betalingsgegevens meer ingevoerd
Er staat inmiddels een kinderbedje in, een strijkplank en 2 kledingenrekken voor overhemden van mn vader. Hahaha, terwijl dat ook makkelijk in een andere kamer kan dus eerst vond ik dat best stom maarja boeiend.
Ik en mân vriend zitten samen op het familie account van zân ouders, maar we betalen niet mee