Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik heb ja gestemd, want er staat ‘weer’ en bed. Was eerst de studeerkamer van mijn moeder geworden maar die hebben ze nu op zolder en mijn ouder kamer is nu logeerkamer geworden. Bij mijn ouders was alles snel weg, toen ik na twee jaar een maand thuis terug kwam wonen was dat eigenlijk al niet meer mogelijk, maar toen hebben ze zelf een slaapkamer geïmproviseerd op zolder hahaha.

Ik mis de optie ‘ja, het was amazing (alle 3 vrijgezel)

5 likes

Hoe zit jouw Netflix-situatie in elkaar?

• Ik heb geen Netflix
  • Ik heb een eigen account dat ik alleen voor mezelf gebruik
  • Ik heb een account dat anderen gratis gebruiken
  • Ik deel met anderen een account waar we samen voor betalen
  • Ik kijk gratis mee op het account van iemand anders

0 stemmers

Ik mocht gratis meekijken op een account van iemand anders, maar daar zijn ineens geen betalingsgegevens meer ingevoerd :face_with_raised_eyebrow::slightly_frowning_face:

Er staat inmiddels een kinderbedje in, een strijkplank en 2 kledingenrekken voor overhemden van mn vader. Hahaha, terwijl dat ook makkelijk in een andere kamer kan dus eerst vond ik dat best stom maarja boeiend.

Ik en m’n vriend zitten samen op het familie account van z’n ouders, maar we betalen niet mee

Ik heb mn broertjes kamer gekregen maar die staat nog wel vol met mijn spulletjes

Bij hoge toetsen gaat er er altijd snel etensresten tussen de toetsen zitten

12 likes

Kan dit in een spoiler???

8 likes

Zelf eigenlijk nooit want m’n vriend houdt er niet van maar als ik bij m’n ouders eet vraag ik er wel vaak om, vind het heel lekker. Moet wel zeggen dat er heel veel verschil in aardappelen zit, bij m’n schoonouders vond ik het nooit echt wat maar m’n moeder haalt dan altijd specifieke aardappelen bij een specifieke groenteboer en die zijn dan echt lekker van zichzelf (neem er alnog wel jus bij trouwens)

1 like

Ik eet bijna nooit aardappelen, maar als ik ze wel eet zijn ze wel “los” van groenten, alleen wel in de oven/met een vlees(vervanger). Heb ook echt geen idee wat jus is besef ik nu, volgens mij heb ik aardappelen sowieso alleen in frietvorm of uit de oven gegeten? :thinking::thinking:

1 like

Als ik dit al doe, dan prak ik alsnog alles door elkaar. Vaak ook nog met appelmoes. Dat deden mijn zus en ik altijd al, ook thuis. Mijn vriend vindt ons ranzige eters. :smile:

3 likes

Woeps dan heb ik het verkeerd begrepen, ik eet vaak gekruide aardappels uit de oven maar dus niet zoals op het plaatje

1 like

Ik eet bijna nooit aardappels, maar vind gekookte wel heel lekker met wat groente erbij. Waarschijnlijk omdat ik niet opgegroeid ben met elke dag avg (ken de afkorting pas sinds kort!) en het sporadisch eet.

2 likes

Kruimige aardappelen zijn echt mijn grootste vrees op maaltijd gebied

5 likes

Zijn er groente waarmee je geen stamppot kan maken? :thinking:

Deze barbaar prakt alles als er aardappels x groente op tafel staat.

1 like

Ben het wel eens met je eerste alinea! Alleen wat betreft de laatste zin; als je langer op pad ben knallen op een gegeven moment je tieten uit je blouse als je geen borstvoeding geeft, ook al zou je baby ook uit een flesje kunnen drinken. Dus alsnog in dat soort situaties noodzakelijk.

Ik ben verder pro borstvoeding en heb bij allebei de plaatjes op ja gestemd. Wil zelf ook graag borstvoeding gaan geven maar zou dan zelf zoals optie 2 voeden in het openbaar.

5 likes

Ik vind het zoals optie 1 best wel arelaxed eigenlijk. Ik hoef niemands tieten random te zien, of er nu een baby aan het drinken is of niet.

Ik heb een discussie hierover en ben benieuwd naar jullie mening.

Je hebt een crush op een collega, maar je hebt een relatie. Wat vind je kunnen?

• Overleggen over werk
  • Samenwerken
  • Je collega opzoeken om mee samen te werken (expres, maar niet per se nodig)
  • Praten over dingen buiten werk
  • Flirten
  • Flirten met aanraken
  • Fantaseren over je collega
  • Chatten met elkaar
  • Afspreken samen buiten het werk om
  • Je collega opzoeken op borrels
  • Samen lunchen

0 stemmers

Nouja dan zou ik dus ff een doek omdoen en het voeren, in een restaurant zou ik niet Mn tiet uit Mn shirt gooien. En idd geen baby’s in restaurants vanwege huilen, is irritant voor andere mensen en het is niet alsof een baby graag verschillende cuisines wil leren kennen, dus ik zeg laat lekker thuis :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes