Ik word altijd zwaar geïrriteerd als mensen hun huisdier een “mensennaam” geven. Vooral als het ook nog eens een leuke naam is. Noem je hond gewoon Rakker of Woef
Maar dit zijn geen leuke mensennamen, dus dat zie ik door de vingers
Ik zou het zelf ook totaal niet chill vinden als een collega van mijn vriendin met haar gaat flirten en expres opzoeken dus ik zou het zelf ook niet bij iemand anders doen die een relatie heeft.
Mijn hond heet Jantje Niet dat ik iemand ken die Jantje heet.
Voor de lol noem ik hem sinds hij bij ons is ook Johan en daar reageert 'ie ook prima op.
Ja ik plak ze eerst allemaal op de muur omdat anders m’n putje verstopt
En dan na het douchen maak ik een ronddraaiende beweging met m’n vinger om een grote dot haar te creëren en dan gooi ik ze in de prullenbak haha
Ik doe echt precies dit, inderdaad omdat anders het doucheputje zo snel verstopt raakt
Ik doe het beide
Met in 2 stukken gesneden bedoel je gewoon 2 boterhammen op elkaar en dan verticaal doormidden toch? Ik vouw meestal als ik een gewone boterham eet. Wat ik bijna niet doe. Als mensen het in allemaal kleine stukjes snijden moet ik direct aan bejaarden denken.
Ik eet eigenlijk alleen brood op werk met de kinderen. Ik snij mijn brood in vier stukken meestal. En ik geef hun gewoon een dubbelgevouwen boterham
Ja idd precies dit! Alles beter dan in het doucheputje
Ik snijd mijn brood niet, maar eet het gewoon als een soort cracker (uit één stuk dus).
- Moleskine
- Leuchtturm
0 stemmers
Heb jij je wel eens schuldig gemaakt aan het hebben van een IKEA schilderij/foto?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb deze een keer gekregen van iemand maar voel me er niet schuldig om hoor haha
Nee hoeft ook zeker niet haha, ik heb laatst ook een LE print van een hele vette foto gekocht en moet nog even een mooie lijst zoeken.
Hoe lang studeren jullie per dag voor een examen in de 7 dagen daarvoor?
- 0-1 uur
- 1-2 uur
- 2-3 uur
- 3-4 uur
- 4-5 uur
- 5-6 uur
- 6+ uur
- Ik studeer niet maar wil graag stemmen
0 stemmers
Ik doe gemiddeld (en vandaag ook) 5-6 uur per dag en het voelt echt als heel weinig maar tegelijkertijd als zo veel
Me:
“Hoe lang studeer jij op de dag voor het examen (waar je al 7 dagen voor bezig had moeten zijn?”
Ik vind het heel veel wat je doet! Ik heb over precies een week tentamen en heb nog niks gedaan en vind het eigenlijk voldoende als ik voor vandaag even een hoorcollege terugluister en even m’n samenvatting doorneem. Ga elke dag de samenvatting lezen en echt pas donderdag-vrijdag uren er wat aan doen.
Kun jij beter leren/studeren:
- Met muziek
- Zonder muziek
0 stemmers
- In de bibliotheek
- Thuis
- In een café
0 stemmers
- Met anderen
- Alleen
0 stemmers