Zijn er groente waarmee je geen stamppot kan maken?
Deze barbaar prakt alles als er aardappels x groente op tafel staat.
Zijn er groente waarmee je geen stamppot kan maken?
Deze barbaar prakt alles als er aardappels x groente op tafel staat.
Ben het wel eens met je eerste alinea! Alleen wat betreft de laatste zin; als je langer op pad ben knallen op een gegeven moment je tieten uit je blouse als je geen borstvoeding geeft, ook al zou je baby ook uit een flesje kunnen drinken. Dus alsnog in dat soort situaties noodzakelijk.
Ik ben verder pro borstvoeding en heb bij allebei de plaatjes op ja gestemd. Wil zelf ook graag borstvoeding gaan geven maar zou dan zelf zoals optie 2 voeden in het openbaar.
Ik vind het zoals optie 1 best wel arelaxed eigenlijk. Ik hoef niemands tieten random te zien, of er nu een baby aan het drinken is of niet.
Ik zou het zelf eerder als de tweede optie doen, maar vind wel dat de eerste moet kunnen omdat ik wel echt heel erg geloof in het normaliseren van borstvoeding. Maar ik zou alsnog wel even gek opkijken als ik een halve tiet zou zien in een restaurant, want zo open-minded als ik graag wil zijn ben ik toch niet altijd haha
Ik heb een discussie hierover en ben benieuwd naar jullie mening.
Je hebt een crush op een collega, maar je hebt een relatie. Wat vind je kunnen?
0 stemmers
Nouja dan zou ik dus ff een doek omdoen en het voeren, in een restaurant zou ik niet Mn tiet uit Mn shirt gooien. En idd geen baby’s in restaurants vanwege huilen, is irritant voor andere mensen en het is niet alsof een baby graag verschillende cuisines wil leren kennen, dus ik zeg laat lekker thuis
Je kan op een verjaardag kiezen uit deze soorten taart. Je kiest voor
(ja ik weet niet welke ik moet maken, vind zelf alles zo lekker)
0 stemmers
Mom police in 3…2…1…
Ik snap niet eens waarom als je überhaupt met een baby in een restaurant wíl zitten? Met lunch oid ok maar als ik s’avonds lekker uit eten ga laat ik m’n baby liever thuis hoor. Is voor zo’n kind toch ook niks.
Hahaha Ik durf geen baby’s vast te houden want ik las een keer dat baby’s gaan huilen als ze onsymmetrische gezichten zien en sinds ik dat heb gelezen ben ik bang dat een baby gaat huilen als ze me aankijken en ik dan defitief bewijs heb Haha. Ik vind ze wel lief hoor, maar liever op afstand en niet met direct oogcontact
Nee joh! Voor zo ver ik heb gemerkt zijn alle moeder en zwangeren hier vrij relaxt. Maar ik ben misschien bevooroordeeld. Ik snap @Zemraluani mega goed. Ik heb ook een hekel aan jankende kinderen in restaurants. En winkels. En OV.
Groetjes een zwangere met een halve liter Ben&Jerry’s en razende hormonen.
Ik vind optie 1 dus niks en ik ben echt pro borstvoeding geven en doe het zelf ook.
Alle drie de kinderen waren flesweigeraars dus flesje geven, ging niet maar ik voedde (pompte) dat kind dan even vol als we nog in de auto zaten. En dan wist ik dat ze zeker drie uur verzadigd was. We gingen nooit dineren met een baby. Dat was gewoon momentje tussen twee volwassenen. En zo’n avond moet je ook niet besteden aan een huilend kind. Even geen gejank, ik wil ook eten.
Dus ik zorgde eigenlijk ervoor dat de baby ervoor al gevoed was. Dus dan zaten we ook lekkerder tijdens lunchen. Want een slapende baby is zoooo fijn.
Welke tiet is jouw favoriet?
0 stemmers
(Misschien komt hier interessante data uit)
En hebben ze ook een naam/namen? Oompa en loompa ofzo?
Ik kan trouwens niet kiezen want rechts is groter en dat vind ik wel leuk, maar ‘zij’ heeft ook een soort raar uitgerekt tepelhofje.
Ik heb eigenlijk geen voorkeur…? Maar ik wil ook niet zo lang naar ze kijken totdat ik wellicht merk dat ik wél een favoriet heb. Elke tiet is me even lief.
Op mijn linker zit een moedervlek en is daarom m’n favoriet
Hahahah wat🤣, toen ik mijn nichtje van toen zo’n 10 maand (maarja dus geen minimaal 12 maand) een behoorlijke tijd niet had gezien begon ze helemaal te lachen en strekte die worsten armpjes naar mij uit terwijl ze bij haar moeder nog op de arm zat. Mijn zus had dat nog nooit zo gezien. Maar ik hoop dat mn nichtje me herkende aan Mn stem. En zij moest vaak huilen bij de stem van haar oma, en die vrouw heeft een schorre rookstem. Wel best interessant.
Links is groter dan rechts, en ik zou graag groter willen
De (totaal ruim 2 weken denk ik) dat ik in het ziekenhuis lag at ik iedere dag: rijst met ei en worteltjes. Konden kiezen, prima eten. Maar ik ben een pitser en haat aardappels zoals hier. Dus mijn maaltijd was rijst met ei