Stel hier je persoonlijke vraag #4

Duh :sweat_smile:

Ik vind alles kunnen, maar ik vind een crush ook geen “gevaar” voor een relatie. Ik heb heel vaak crushes ondanks ik een relatie heb, soms heb ik die terwijl ik mijn vriend achter het behang wil plakken en soms juist terwijl ik me smoorverliefd op mijn vriend voel, maar ze ebben als ik ze toelaat sowieso wel binnen een paar dagen/weken weg. Vaak crushes hebben op mensen is gewoon iets dat bij mij hoort en ik denk dat ik heel chagrijnig zou worden als ik jarenlang nooit lustgevoelens of nieuwsgierigheid naar nieuwe mensen zou voelen, haha.
Verliefdheid of diepere romantische verlangens hebben die met je collega te maken hebben vind ik een ander verhaal, als ik me verliefd zou voelen op iemand buiten mijn relatie zou ik sowieso niet zorgeloos willen flirten met aanraken ofzo, denk ik, althans niet voor het eventueel te bespreken met mijn vriend??? Maar zoiets heb ik nog nooit gevoeld, dus dat weet ik niet.

3 likes

Ik heb even gekeken speciaal voor het stemmen

1 like

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie dan vinden van de vraag, je collega heeft een crush op jou (en je hebt dat door) maar je weet dat hij een relatie heeft. Wat voor dingen vind je dan ok?

Toen ik in AustraliĂ« was dachten sommige mensen dat ik Zuid-Afrikaans was, omdat m’n Engelse uitspraak zo goed was? Heb ook weleens gehoord dat ze dachten dat ik Frans-Canadees was. Hahahaha, de native speakers konden het bij mij dus niet echt thuis brengen.

1 like

Allebei haha

3 likes

Ik word altijd zwaar geïrriteerd als mensen hun huisdier een “mensennaam” geven. Vooral als het ook nog eens een leuke naam is. Noem je hond gewoon Rakker of Woef :roll_eyes:

1 like

Maar dit zijn geen leuke mensennamen, dus dat zie ik door de vingers :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou het zelf ook totaal niet chill vinden als een collega van mijn vriendin met haar gaat flirten en expres opzoeken dus ik zou het zelf ook niet bij iemand anders doen die een relatie heeft.

Mijn hond heet Jantje :sweat_smile: Niet dat ik iemand ken die Jantje heet.

Voor de lol noem ik hem sinds hij bij ons is ook Johan en daar reageert 'ie ook prima op.

13 likes

Doe jij dit ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik krijg er echt de kriebels van. Natte losse haren die ergens aan vastplekken, brrrrr

8 likes

Ja ik plak ze eerst allemaal op de muur omdat anders m’n putje verstopt

En dan na het douchen maak ik een ronddraaiende beweging met m’n vinger om een grote dot haar te creĂ«ren en dan gooi ik ze in de prullenbak haha

21 likes

Ik doe echt precies dit, inderdaad omdat anders het doucheputje zo snel verstopt raakt

1 like

Ik doe het beide

1 like

Met in 2 stukken gesneden bedoel je gewoon 2 boterhammen op elkaar en dan verticaal doormidden toch? Ik vouw meestal als ik een gewone boterham eet. Wat ik bijna niet doe. Als mensen het in allemaal kleine stukjes snijden moet ik direct aan bejaarden denken.

Ik eet eigenlijk alleen brood op werk met de kinderen. Ik snij mijn brood in vier stukken meestal. En ik geef hun gewoon een dubbelgevouwen boterham :grin:

1 like

Ja idd precies dit! Alles beter dan in het doucheputje

Haha ja Karel of Piet of Henk vind ik wel grappige kattennamen. Maar als je kat Judith ofzo noemt
 nee.

1 like

Ik snijd mijn brood niet, maar eet het gewoon als een soort cracker (uit één stuk dus).

11 likes