Stel hier je persoonlijke vraag #4

We hebben morgen op het werk een kerstborrel en ik weet niet wat ik aan moet.
(Ik werk overigens met alleen maar kunstenaars die werkkleding dragen en onder het stof/verf zitten.

• Gewoon allerdaagse kleding aantrekken, want die kunstenaars
  • Beetje netjes aankleden is wel leuk

0 stemmers

You can never be overdressed or overeducated :relieved:

9 likes

Nu valt het nog mee, maar het wordt waarschijnlijk npg wel een stuk erger :weary:

Ik ben hier een keer naar toe gegaan want ik vind bordspelletjes leuk maar de mensen in mijn omgeving houden er niet zo van. Vond het niet zulke leuke mensen eerlijk gezegd, nerdy op een betweterige manier, niet allemaal hoor, maar was niks voor mij. Hierbij mijn biecht.

2 likes

Ja ik sta nu voor de spiegel dingen te passen. Ik heb een grijze pantalon achtige broek. Maar niks past erop?? Het moet warm zijn, want we hebben geen verwarming :woman_shrugging:t3:

Misschien met een wijde blouse of een simpele (col)trui erin gestopt?

Samenvatting

11 likes

Meh dat heb ik allemaal niet. Mijn gaderobe is niet heel uitgebreid. Had wel oprecht leuk gestaan :frowning:

1 like

Onderwijs :heart_eyes:

3 likes

Nee, in de Pakschuit bij de rode dobbelsteen. Het was dan bijvoorbeeld zo dat een jongen na zo’n spelletje de anderen dan een soort van ging raten. Op zich wel vriendelijk hoor, van jij deed dit goed maar heel erg alsof hij dat spel had bedacht ofzo. Toen fietste iemand na afloop een stuk mee en toen had hij idee dat ik hem zag zitten, wat totaal niet zo was, dus toen ging hij het in iedere zin over zijn vrouw hebben. Toen dacht ik echt; laat maar, hier ben ik veel te leuk voor. Zo vreemd in de omgang allemaal.

5 likes

Google jij je dates van tevoren?

• soms
  • vaak
  • nooit
  • altijd

0 stemmers

@Zemraluani

AHA! Dit wordt allemaal opeens een stuk duidelijker:

https://www.ad.nl/oosterhout/luierdief-slaat-weer-toe-bij-kinderdagverblijven-het-is-bizar~a2014afd/

4 likes

Is dit je lievelingstopic

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Je kan het ook tot langer na kerst laten hangen, heb je er toch nog veel plezier van :stuck_out_tongue:

(Ik heb zelf trouwens een paar dingen versiering maar ook geen boom ofzo!)

1 like

Vorig jaar heb ik helemaal moeite gedaan. Dit jaar heb ik 2 gouden sterren staan. :rofl: vind het wel prima. Ik vier kerst toch niet thuis.

1 like

63 likes

Ik heb ook eens een soortgelijke poll geplaatst (in #3 of #2 denk ik?) en toen bleek dat het grootste deel het op gevoel deed. Dus een willekeurige hoeveelheid water Ʃn een willekeurige tijd haha. Dus een heel andere uitslag dan nu?!

Ik bedacht me dat ik mijn lippenbalsems vaak kwijtraak of ze zo lang op vage plekken binnenshuis laat rondslingeren dat ze bederven. Dus ik vroeg me af:

Heb jij ooit een lippenbalsem helemaal opgemaakt?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nog nooit een eigen lippenbalsem gehad

0 stemmers

Ik heb een keer aan mijn opticien gevraagd of het erg is om maandlenzen langer te dragen (ik deed er vaak 2 maanden mee) en toen heeft hij me laten zien wat voor schade het kan aanrichten. Als je lenzen langer draagt wordt de toevoer van zuurstof steeds minder en dat kan je ogen wel echt beschadigen dus het is wel belangrijk om hiermee op te passen.

3 likes

Ja ik had altijd 1 blikje vaseline die ik trouw overal mee naartoe nam en ook niet vaak kwijt was ofzo. Dus daar heb ik er wel verschillende van helemaal op gemaakt. Tegenwoordig vergeet ik ze altijd en heb ik dus overal halve blikjes liggen

Ik had er vroeger een aantal op vaste plekken liggen, bv. 1 op m’n nachtkastje en 1 op m’n werk. Ik werkte toen in een omgeving waar ik erg droge lippen kreeg, dus ik heb er toen verschillende opgebruikt. Zo bevredigend ook, want het duurt voor mijn gevoel wel eeuwen, haha. Nu gebruik ik amper nog lippenbalsem, dus nu gebeurt het niet meer.

misschien omdat ik nu deze twee keuzes zo geformuleerd heb dat maar gewoon hebben gekozen wat het meest bij hun gebruikte manier in de buurt kwam? weet namelijk niet wat jouw keuzes waren haha

1 like