Stel hier je persoonlijke vraag #4

Voor de mensen met een baan waarbij je gemiddeld 8 uur per dag werkt, hoeveel uur ben je per dag weg van huis. Dus vanaf de deur uit + werken + pauzes tot het moment dat je weer thuis bent.

• 8 - 8.5 uur
  • 8.5 - 9 uur
  • 9 - 9.5 uur
  • 9.5 - 10 uur
  • 10 - 10.5 uur
  • 10.5 - 11 uur
  • Meer dan 11 uur
  • Niet op mij van toepassing maar wil toch stemmen

0 stemmers

Ik werk op 10 minuten fietsen afstand van huis.
Lekker makkelijk dus :blush:

Een willekeurige hoeveelheid water en een willekeurige hoeveelheid tijd :sweat_smile: en dan na 10 minuten Kut, mn rijst! denken haha

4 likes

Momenteel loop ik stage, hier meestal van 7.15 tot 19.15 weg, soms van 6.45. En dat 5 dagen per week. Gelukkig is het maar tijdelijk, anders zou ik het echt niet trekken, denk ik.

Op welke dagen ben jij vrij? (Dus niet naar werk, stage of school hoeven. Alleen thuis studeren of aan schoolopdracht moeten werken telt als vrij.)

• Maandag 24 dec
  • Dinsdag 25 dec
  • Woensdag 26 dec
  • Donderdag 27 dec
  • Vrijdag 28 dec
  • Zaterdag 29 dec
  • Zondag 30 dec
  • Maandag 31 dec
  • Dinsdag 1 jan
  • Woensdag 2 jan
  • Donderdag 3 jan
  • Vrijdag 4 jan
  • Geen van deze dagen vrij :sweat:

0 stemmers

1 like

Kan je wat van die vibes mijn kant opsturen? Ik ben altijd op het randje op tijd🙄. En dan ben ik nog afhankelijk van het OV ook haha

2 likes
  • Zoete popcorn
  • Zoute popcorn

0 stemmers

geen popcorn, popcorn is goor

4 likes

Vanaf vrijdag tot 3 februari😅 oké drie hertentamens maar hé.

1 like

Liefst een mix van beide. Helemaal door elkaar gehusseld :slight_smile:

13 likes

Hahah nou het is ook vervelend. Als ik ergens heen moet op een tijd dan word ik een uur vantevoren onrustig en ga ik op de bank zitten wachten. En kijk om de 5 minuten of ik al weg moet gaan.

En dan opeens geef ik op en vertrek ik waardoor ik altijd 15 tot 30 minuten te vroeg aankom bij dingen.

En dan sta je daar nog te wachten tot het tijd is.

Edit; en mn vriend is juist andersom. Die komt altijd veel te laat. Dus dat maakt me nog onrustiger. ‘Gaan we al. Komop doe je jas nou aan. Ugh waarom moet je je haar nu nog doen. Kom nouuhouuu!’

8 likes

Zoete popcorn uit een zak en zout bij de bioscoop of magnetron! (Wel als het zelfgemaakt is, bij Pathe komt het bijv uit een doos)

1 like

@flazeda ik heb 2 weken kerstvakantie!

@NewBlood ik vraag bij de bios altijd om gemengd. Heerlijk!

2 likes

Ah, heerlijk! Geniet ervan!

1 like

24 en 31 dec wel alleen 's ochtends werken gelukkig :smiley:

1 like

Wij mogen geen vakantie tussen kerst en oud en nieuw, maar ons bedrijf is 24 en 31 dec dicht en ik ben op donderdag roostervrije. Dus het komt me nu wel lekker uit allemaal.

2 likes

Popcorn met caramel in de bioscoop.

1 like

Dan zijn we ook dicht, dat vergat ik te vermelden :see_no_evil:

1 like

Steken ze bij jullie in de buurt ook al vuurwerk af?

• Nee
  • Ja maar heel weinig
  • Ja en best veel ook

0 stemmers

Ja echt heel veel en harde knallen ook. Echt sneu voor mijn hond…