Ik zou het wel graag willen, maar als ik realistisch ben gaat dat wss toch niet gebeuren. Ik heb daarom maar nee gestemd.
Ben al tijden van plan mijn Frans een beetje af te stoffen maar ik kan me er maar niet toe zetten⊠Is best een handige taal om te kennen denk ik, Duits ook maar dat heb ik opgegeven omdat ik horendol werd van die naamvallen
Hetzelfde hier. Ik vind talen echt heel leuk, maar ik denk niet dat ik er nog een ga leren, omdat je altijd op een bepaald level blijft hangen. Behalve als ik in het buitenland zou gaan wonen, dan zou ik wel de taal proberen te leren. Ik woon nu ook in het buitenland tijdelijk, en ik leer de taal ook, maar ik verwacht dat ik daar ook weer mee ga stoppen als ik volgend jaar weer naar NL ga.
Niet dat het ooit gaat gebeuren, maar Portugees
Voel je je weleens eenzaam?
- Altijd
- Heel vaak
- Regelmatig
- Soms
- Bijna nooit
- Nooit
0 stemmers
Zo ja, wanneer voel je je eenzaam?
- Als ik mijn vrienden en/of familie lang niet heb gezien
- Als ik na een weekend bij mijn ouders en/of oude vrienden terug ga naar mijn eigen woonplaats
- Als ik aan een/meerdere ex(en) denk
- Als ik aan een/meerdere verbroken vriendschap(pen) denk
- Als ik denk dat ik de enige ben met een bepaald probleem
- Als ik het gevoel heb dat ik nergens terecht kan als ik me rot voel
- Als ik ruzie heb of me onbegrepen voel door mijn partner
- Als ik ruzie heb of me onbegrepen voel door familie en/of vrienden
- Als ik me anders voel dan de rest van een groep
- Als ik thuiskom na veel sociale gezelligheid
- Als ik op social media zie wat anderen aan het doen zijn en met wie
- Juist in (sommig) gezelschap voel ik me eenzaam
- Rond feestdagen in december
- Als het mooi weer is en iedereen buiten op terrasjes zit, aan het barbecuen is etc
- Als ik eraan denk dat ik misschien nooit een partner zal vinden
- Het overvalt me op de gekste momenten
- Ik voel me bijna continu in meer of mindere mate eenzaam
- Anders
0 stemmers
Wat vind jij het lekkerste ontbijt?
- Tosti
- Gebakken eieren
- Gekookt ei
- Scrambled egg op toast (evt met ham of zalm)
- Havermout
- Boterham(men) met zoet beleg
- Boterham(men) met hartig beleg
- Yoghurt/kwark
- Cracker
- English breakfast
- Croissant
- Wentelteefjes
- American pancakes
- Banana pancakes
- Fruit
- Leftover van de vorige avond
- Wafels
- Flink belegd pistoletje met alles erop en eraan
- Smoothie
- Gadver, ik eet niet 's ochtends
0 stemmers
Wat is je lievelingsmoment van de dag?
- Ochtend
- Middag
- Avond
- Nacht
0 stemmers
Als je niet aan de zomervakantie gebonden zou zijn, zou je dan liever toch in de zomervakantie op vakantie gaan of daarbuiten?
- Binnen de zomervakantie
- Buiten de zomervakantie
- Ik wil niet op vakantie
0 stemmers
Als ik te vaak in mân uppie moet zorgen voor 38 kinderen
De moedertaal van mijn vriend. Ik ken best wel wat basiswoorden en -zinnen, maar zou graag meer kunnen. Hij vindt dat zelf niet echt nodig trouwens, maar het lijkt mij leuk.
ben je juf? of verpleegkundige?
Moeder HAHA maar ook nog kindjes van mân vriend en zân ex.
Ik zou graag een serieuze poging doen voor Spaans, want ik ben niet meer gemotiveerd voor Duolingo.
En Iers lijkt me heel tof, maar is niet iets waarvan ik echt serieus verwacht het ooit te leren.
ok, nog steeds wel een beetje medelijden
Hm wat jammer. Komt dat omdat jullie uit elkaar zijn gegroeid of is dat altijd al wel zo geweest? En het is moeilijk om nieuwe vrienden te maken die wel hetzelfde willen he? Ik vind dat wel moeilijk op mijn leeftijd. Om mensen te vinden die meer overeenkomsten hebben met mij dan mijn huidige vrienden. Studententijd is lang achter me en mn sociale kring verandert weinig meer omdat alles gewoon een beetje steady doorbabbelt. Maar ik ben toevallig laatst van baan geswitcht en heb via mijn werk een paar hele leuke mensen ontmoet waar ik écht mee kan levelen. Nooit verwacht dat ik daar nieuwe vriendschappen op zou doen.
Ook echt mega diepe vraag en ik zit helemaal mân eenzaamheid te analyseren, scroll ik door: âWat is je favoriete ontbijtâ? Ok SWITCH
Hoezo maar max 5 ontbijtopties
In Rotterdam is voor het eerst een man veroordeeld voor straatintimidatie. Het ging over het naroepen van 8 verschillende vrouwen en hand- en kusgebaren in het tijdsbestek van een middag. Hij riep onder andere âHey schatje ga je nu al weg? Kom nog even mee met me.â En liep met sommige vrouwen een eindje mee.
De man heeft een voorwaardelijke boete gekregen van 200 euro (hij hoeft het dus niet te betalen), waarbij de rechter er rekening mee heeft gehouden dat de man in de schuldsanering zit.
Wat vinden jullie van dit oordeel?
- Een veel te zwaar oordeel.
- Een te zwaar oordeel.
- Een goed oordeel.
- Een te licht oordeel.
- Een veel te licht oordeel.
0 stemmers
Vind een geldboete eigenlijk niet gepast, eerder voorwaardelijke taakstraf oid. Meet maatschappelijke impact lijkt me.
Haha ja dat was juist voor de luchtigheid. Ik had misschien even moeten waarschuwen haha
Eens. Zeker van iemand in de schuldsanering, heeft helemaal geen zin, betaalt de maatschappij uiteindelijk weer voor
Ik vind het een veel te licht oordeel omdat ik denk dat een (korte) taakstraf hierin beter van toepassing was geweest. En omdat er staat dat hij met sommige vrouwen een stuk mee liep. Dan zie ik voor me hoe je als vrouw alleen over straat loopt terwijl er iemand achter je aan loopt en je dingen toe roept. Dat vind ik zelf zo naar en angstig.