Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ja ik had een taakstraf ook meer op z’n plaats gevonden. Dan had hij de straf ook daadwerkelijk kunnen ondergaan en kon hij iets positiefs voor de maatschappij betekenen.

2 likes

luv dit topic

mediteer jij weleens?

• nooit
  • soms
  • geregeld
  • (bijna) dagelijks

0 stemmers

Als je een normale was (geen beddegoed of makkelijke dingen) in de wasmachine hebt gedaan en het is droog, hoelang doe je er dan over om alles op te vouwen/hangen/strijken en opbergen?

Exclusief uitstelgedrag, gewoon de tijd die je aan één wasje besteedt

• Minder dan een half uur
  • 0.5-1 uur
  • 1-2 uur
  • 2-3 uur
  • Langer dan 3 uur

0 stemmers

Huh, hoe kan je 3 uur doen over 1 was?

2 likes

3 uur omdat ik de meeste dingen met de hand was…

haha maar ik realiseer me nu dat ik de vraag verkeerd las :roll_eyes:

Ik ben in de war. Als ik mn was aan mn wasrek heb gehangen duurt het wel ff voordat die droog is, maar ik ga niet elk half uur voelen ofzo. Meestal komt het zo uit dat ik het eind van de middag/'s avonds ophang en dan is het de volgende ochtend wel droog en dan ruim ik het meteen op. Dus zal wel meerdere uren zijn maar ik vind dit niet echt uitstelgedrag ofzo eigenlijk. Of snap ik je vraag niet?

5 likes

Vandaag toevallig! Moet dus weer een nieuwe kopen :smiling_face_with_three_hearts:

Er ligt random een kerstpakket in de trein, neem ik dit kerstpakket mee naar huis?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ze bedoeld volgens mij dat als je je was hebt gewassen én hij helemaal droog is, hoe lang je er daarna over doet om het op te vouwen, strijken en het op te ruimen. En met uitstel gedrag heb ik bijvoorbeeld dat ik de was 3 dagen in de droger laat zitten voordat ik het opruim/strijk/vouw.

1 like

Haha mijn vraag is hoelang je erover doet als het al droog is. Dus niet de tijd van het drogen, maar het opruimen zelf. Ik ben zo iemand die alles uitstelt, dus dan haal ik de was uit de droger/van het rek en dan pleur ik het ergens neer. Later ga ik dan een paar dingen opvouwen, maar dan ben ik afgeleid/geen zin meer en doe ik later de rest

@Rozecoupeschaar ooh op die manier. Maar dan vind ik een half uur of een paar uurtjes niet echt veel verschil maken? Zou het dan eerder in dagen ofzo vragen haha

Edit: oh nu ik naar de uitslag kijk valt dat toch wel mee haha

3 likes

Eerder dat die verplicht een bepaalde cursus moet volgen over hoe je met vrouwen/anderen op straat omgaat en daar zijn €200 euro voor gebruikt wordt

8 likes

Ja als je het zo bekijkt dan gaat het bij mij ook wel over dagen! De was uit de droger laat ik makkelijk een week liggen tot er weer een keer iets in moet.
Maar als ik na dagen bijvoorbeeld eens een keer begin met het wasrek leeghalen (wederom omdat ik hem nodig voor de volgende was), dan ben ik ook gewoon in een paar minuten klaar.

Ik meld het aan de conducteur in de hoop dat het goed terecht komt!

Haha nou daar ben ik te dronken voor, heb het gewoon laten liggen.

2 likes

Als ik dronken was zou ik hem meenemen denk ik #biecht

6 likes

Ja was ook een beetje teleurgesteld door de poll :weary:

5 likes

Gewoon 0.0 :partying_face: hier wonen geen kinderen/pubers en ook weer amper vervelende studenten. Dus niemand heeft zin om die troep af te steken. Echt ideaal.

1 like

Ik ben eigenlijk gewoon een altijd-eter dus heb maar ja gestemd. Krijg wel meer zin in bepaalde dingen bij bepaalde emoties maar vreten wil ik helaas altijd.

8 likes