Stel hier je persoonlijke vraag #4

Je kan dit nu instellen. Je kan voor de zichtbaarheid kiezen uit ‘always visibile’, ‘on vote’ of ‘when closed’.

2 likes

Ohh ik zie het nu ook staan onder de poll inderdaad. Niet goed gekeken.

1 like

Ik weet zelfs niet wat dit is?

5 likes

Volgens mij heet het voorversterf of belastingsvrije schenking ofzo.

1 like

Oh fuck, ik had de vraag verkeerd geïnterpreteerd. Mijn antwoord moet nee zijn. Mijn zusje had vroeger een drumstel in een flink gehorig huis, maar daar hadden we allemaal platen voor de muren gedaan. Kun je zoiets niet voorstellen als tip?

1 like

Haha juist het beddengoed en handdoeken als enige niet met wasverzachter. :joy:

5 likes

Hahah persoonlijke voorkeur denk ik hoor. Houd van ruwe handdoeken en vind beddengoed altijd snel zweten als het met wasverzachter is gewassen.

Ik zou sowieso naar Australië gaan. Mijn oma zegt altijd; “wat je gezien hebt pakken ze je nooit meer af” en zo denk ik er ook over. I.p.v. een bank van €1500 heb je er ook een voor €1000 (bij wijze van) en op een goedkopere wasmachine en andere apparaten kun je ook zo al een paar honderd euro besparen.

9 likes

Kook jij wel eens uit pakjes?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben 100% van de ervaringen verkiezen boven bezit, zeker als je jong bent. Als je nog een paar jaren gaat sparen gaat die ene reis financieel het verschil niet maken. Ik zou eerder extra shifts werken en op een ander vlak bezuinigen indien nodig dan een mooie reis laten schieten!

8 likes

Slaap je met een knuffel?

  • Ja
  • Nee
  • Ik heb wel een knuffel maar ik gooi hem uit bed voor ik ga slapen

0 stemmers

En

Wat zou je er van vinden als je bij een date komt en hij/zij heeft een knuffel op zijn/haar bed?

  • Leuk
  • Aub niet

0 stemmers

Heb jij deze tijd van het jaar (november, december) meer last van de volgende dingen dan normaal?

Puistjes

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Droge huid (algemeen)

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Haar uitval

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb zelf vooral veel last van droge huid en blijf maar smeren. Ook puisten heb ik in eens heel veel maar weet niet waar dat aan ligt dus ben benieuwd of meer mensen dit nu hebben.

@Rozecoupeschaar Overal ‘ja’ op geantwoord, maar ligt eerder aan iets anders dan specifiek de tijd van het jaar denk ik.

Oke sorry even reactie op mezelf maar ik ben echt benieuwd naar iedereens knuffel nu

1 like

Ribbelchips is lekkerder dan gewone chips.

  • Mee eens
  • Soms
  • Niet mee eens

0 stemmers

Ja ik had zoiets dus ook bedacht. Of het is toevallig dat dit ieder jaar weet deze tijd van het jaar is want kan niet echt iets anders bedenken dan dit. En wat ik ook doe het helpt niet of maakt het erger. Ik ben juist ook gezonder gaan leven de laatste weken en let goed op mijn gezicht schoon te maken en te verzorgen dus snap er vrij weinig van.

——————
Het haar uitval heb ik er bij gezet omdat ik dit heel veel hoor nu en ik hoor veel collega kappers altijd zeggen dat als de blaadjes vallen de haren ook vallen.

Droge handen heb ik naar mijn idee ook veel meer ik de kou dan in de zomer.

1 like

Ik zie nu iemand met een beertje maar ik wil dan niet dat dat beertje zien dat we zoenen ofzo, want dat vind ik zielig. Maar volgens hem heeft dat beertje al heelll veel gezien hahaha

8 likes

Puistjes ja, maar niet echt door het weer ofzo maar meer door alle overgebleven minisnickers en kitkats enzo van sint maarten

9 likes

Ik gebruik mijn knuffel als telefoonhouder als ik een video kijk via mijn telefoon dus hij ligt altijd in bed, dus ik feite slaap ik nooit zonder knuffel haha.

3 likes

Voor Knorr Burritos maak ik een uitzondering

4 likes