Ik ben dan altijd verbaasd dat er (groot)ouders zijn die zoveel geld “over” hebben. Willen je (groot)ouders er niet van op vakantie of de keuken verbouwen ofzo? En sowieso ben ik verbaasd dat er dan mensen zijn die zoveel geld hebben dat het te verdelen is over verschillende (klein)kinderen. Maar ik kom dan ook niet uit een familie met (veel) vermogen. Heb nooit een erfenis of schenking gehad.
En als ik later groot ben en ik heb wel vermogen, dan vraag ik me af of ik het niet lekker zelf uitgeef :’) Verzorgingstehuis/zorg inkopen kan trouwens ook nog veel geld kosten, denk niet dat ik veel dan al zou durven weggeven daarvoor.
Ik had echt mijn hele bed vol liggen (en ook op een rek aan de muur, love knuffels). Ze lagen ook echt op een bepaalde manier en als mijn moeder mijn bed verschoonde zette ze alles ook precies zo neer haha. Of een keer net een andere variatie.
ASMR
- Vind ik geweldig
- Vind ik vreselijk
- ASMR wat?
- Ik heb er geen mening over
- Ik vind het wel oke
0 stemmers
Ja daarom vraag ik mij af of (groot)ouders dat dan zelf niet willen. Ik bedoel, zijn ook (groot)ouders die dan in hun laatste jaren een cruise maken of luxe gaan wonen ofzo. Maar blijkbaar in jullie geval niet dus, anders geven ze het niet aan jullie
Mijn vader maakt nu al zijn geld op en dat is zijn goed recht. Al was een bijdrage aan zijn kinderen ook leuk geweest Maar had er niet bij stilgestaan dat dat vaak zou voorkomen, een schenking (bij leven).
Mijn oma deed dit ook toen ze nog leefde, geven met de warme hand dus (aan kinderen en soms aan kleinkinderen). Ze had meer dan genoeg vermogen en ging het zelf echt niet meer allemaal uitgeven. Dus vond ze het leuker om aan (klein)kinderen te geven, zodat ze van ons geluk kon genieten. Wij hebben er 2 keer een mooie reis van gemaakt bijvoorbeeld.
Ik moet hier echt van huilen, zo lief!
Lief en het is ook heel mooi dat je zoiets aan je oma te danken hebt (een huis en een mooie reis bv)!
Ik word er echt heeeel ongemakkelijk van😅 Heb wel eens van die sleep triggers geprobeerd of het werkte maar het werkte juist niet
As je haar straks belt, doe haar de groeten van ons! Wat een topwijffie. <3
Ik heb aub niet gestemd omdat ik dan voor me zie dat iemand met een afgekloven vodje uit hun babytijd slaapt en dat vind ik op meerdere vlakken niet heel aantrekkelijk.
Awww, die is lief. En ook zo lekker afgeknuffeld
Nu mis ik mijn lieve opa en oma, waren ook echt naast mijn moeder de meest geweldige personen in mijn leven
Ahh wat een lieve verhalen hier nu! Nu mis ik m’n oma’s ook.
(Ik heb m’n opa’s overigens nooit gekend, die waren al overleden toen ik werd geboren)
Mijn oma was echt heel ‘zuunig’, kortom: er kon niet veel vanaf haha. De erfenis van haar is ook alleen naar m’n ouders en ooms en tantes gegaan en niet naar de kleinkinderen. Verder schat van een vrouw hoor, maar denk dat zij nog wel heel erg leefde met het idee van: ik moet m’n geld sparen want wie weet heb ik het nog nodig.
Smeren jullie je met bodylotion in na het douchen?
- Ja altijd
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Nooit
0 stemmers
En wat zeggen jullie?
- Bodylotión
- Bodylótion
- Bódylotion
0 stemmers
En wow wat een raar woord eigenlijk haha
Ik zou dit vaker moeten doen, gezien de sahara-droogte op mijn benen. Al gebruik ik bodybutter in plaats van bodylotion, schijnt voedender te zijn.
Ja het viel mij dus op hoe superdroge benen ik had. Vaak smeer ik alleen snel m’n armen en decolleté in. En idd bodybutter is voedender, trekt wel langzamer in. Heb nu een dikke bodylotion gewoon van Dove en moet echt ff wachten voordat ik m’n broek aantrek want anders krijg ik hem niet eens aan.
Ja irritant is dat. Ik heb ook weleens een soort bodylotion-douchegel geprobeerd, maar vond dat ook niet echt een handige oplossing. Dus dan maar even in laten trekken ja.
Iedereen kreeg op zijn/haar verjaardag 400 euro van m’n opa en oma. Ik heb alleen geen idee of dat was om alvast de erfenis te verdelen eigenlijk.