Hahaha! In dat geval ben ik wel makkelijk.
Ik beschouw mezelf als een makkelijk persoon… maar… andere mensen maken het me zo moeilijk!
Paprika is alleen oké als het klein gesneden is en door een maaltijd heen.
Ik zou echt wel graag willen maar raak al soort van overweldigd door hoeveel mensen er zijn in mijn beleving… Wachten enzo vnid ik niet erg maar enorme mensenmassa´s en drukte word ik heel naar van haha
Zal ik morgen nog een staatslot kopen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja:
- Halve
- Hele
0 stemmers
Wat is je favoriete Rituals-lijn?
- Ayurveda
- Hammam
- Happy Buddha
- Sakura
- Samurai
- Dao
- Namasté
- Holi
- Yalda
- Overige (echt dom dat je die niet kent, Berlijn)
0 stemmers
Jaaa heel emo vooral van voetbal
Ja dat is die mannen-lijn geloof ik, met gezicht/baardshit
Ja, dat is officieel een lijn voor mannen https://www.rituals.com/nl-nl/collection-story-samurai.html
Maar sommige producten zijn natuurlijk ook gewoon geschikt voor vrouwen (doucheproducten etc.)
Edit: Skadi was me voor
Die kreeg ik cadeau van een collega hahaha, ik werkte tegenover de rituals dus ik zag m in zn pauze al die winkel inlopen en heel lang praten met een verkoopster en toen kwam hij super trots terug met een enorme doos… vol scheercreme en aftershave hahaha zo dom
Voor de liefhebbers van Sakura: het Duitse merk Balea schijnt een goede en goedkope dupe te hebben van de handcrème. Ik heb hem zelf nooit geprobeerd, maar ik wilde het even met jullie delen.
Nou, wel baardig van hem
Heb je weleens een pistool vastgehouden?
- Ja, een geladen pistool
- Ja, een ongeladen pistool
- Nee
0 stemmers
Laf de Samurai-lijn, ruikt super lekker zonder dat het zo overheerst. Aangezien ik geen baard heb, gebruik ik nu maar de badolie en handcreme.
Mijn ex is politieagent. Ik ging wel eens met hem naar de schietbaan en heb regelmatig geschoten met een Walter p5 (standaard politie wapen) en ook eens met ak47, een 9mm, een revolver en zo’n lange waarvan ik niet op de naam kom.
Alleen de Walter en die lange kon ik goed onder controle houden en gericht mee schieten, de rest had echt veeel te heftige terugslag voor mij.
Ik mis de optie: bah, rituals
Tzzzzzzzz
Als gast met hem mee mocht dat ja. Niet met eigen wapens en altijd met uitvoerig inschrijven en legitimeren etc, maar dat kon wel gewoon. Was 2008 - 2010, geen idee of het nu strenger is.
Als iemand de afkorting FF gebruikt voor dit forum, hoe hoor je dat dan in je hoofd?
- Forum feminarum
- Ef-ef
0 stemmers