Stel hier je persoonlijke vraag #4

• Melk
  • Puur
  • Wit

0 stemmers

Ik lus wel chocolade in een reep, maar van chocolademousse, -ijs, of -taart word ik niet per se gelukkig.

4 likes

Was ook niet persoonlijk naar jou gericht. Ik heb namelijk wel eens mensen over de vloer gehad die er wel over zeurden.

Wat asociaal. Ik ben best een taartsnob maar als er alleen taart is die ik niet lekker vind neem ik gewoon geen taart. Zou wat zijn om daarover te gaan zeuren zeg.

7 likes

Meestal had ik ook meerdere taart opties. Maar blijkbaar moesten de mensen toch echt even klagen over mijn taartkeuze haha

Ik lust wel chocolade, maar ik hou niet echt van repen of chocoladeletters of zulke dingen. Brownies en chocoladekoekjes - kom maar door :ok_hand:

1 like

Ik heb dit juist andersom. Ik vindt chocolade repen, letters en andere grote stukken chocolade niet lekker om te eten en vooral niet met al die gekke smaken zoals caramel-zeezout oid. Ik lust dan wel weer hagelslag, chocolade mousse, brownies etc.

2 likes

Het enige wat er bij mij echt niet in gaat is paprika. Echt gewoon niet. En zodra iets paprika heeft aangeraakt hoef ik dat ook niet meer, want dan smaakt dat er naar. En die geur😩 Vind het wel jammer want het is gezond en een makkelijke snack. Zou willen dat ik het lust

3 likes

Ik kom tot de conclusie dat ik letterlijk alles lust, ik heb echt nergens een hekel aan (wel dingen die ik minder vind maar alsnog eet) en kan eigenlijk alles wel waarderen.

9 likes

Ik zit naar het Jaaroverzicht Sport te kijken op de NOS en ik moet gewoon huilen? Echt, doe normaal. :roll_eyes:
Kan jij emotioneel worden van (kijken naar) sport?

• Ja heb ik ook wel eens
  • Nee doe normaal
  • Nee, maar ik kan het me wel voorstellen

0 stemmers

Mijn vriend zegt, nadat ik hem verbeterde, dat je in een informele setting Ɣltijd hun mag gebruiken. Dus dat je hebt:
Het is hun boek
Het boek is van hun
Hun hebben het boek
Ik zeg dat dat niet mag maar hij is er 100% zeker van dat het wel zo is. Hij zegt nu dat het in spreektaal wel gebruikt mag worden. Ik zeg nog steeds van niet :grinning:
Dus nu mijn vraag:
Is dit waar? Mag hun in alle informele gevallen (spreektaal blijkbaar?) gebruikt worden?

• Ja, jouw vriend heeft gelijk
  • Nee, jij hebt gelijk

0 stemmers

Ps, hij begint zich nu in te dekken haha

8 likes

Hier hetzelfde, misschien dat ik daarom net zo schrok toen ik op de weegschaal stond :thinking: ik had het er laatst met mensen over wat we niet lusten en ik kon gewoon niks bedenken?

1 like

Ik ken het niet, daarom niet aangevinkt!

3 likes

Dat denk ik ook! Voordat ik op kamers zat lustte ik niet zoveel, mijn broertje nog minder. Toen ik uit huis ging lustte ik ineens veel meer.

1 like

Beschouw jij jezelf als een makkelijk persoon (wat dat voor jou dan ook betekent)?

• Ja, ik zie mezelf als een makkelijk persoon
  • Nee, ik beschouw mezelf als een moeilijk persoon

0 stemmers

Interessant! Ik denk dat dit voor mij ook wel geldt. Op het eerste gezicht ben ik heel vriendelijk en kan ik het met iedereen wel goed vinden. Maar contacten onderhouden vind ik bijvoorbeeld al heel moeilijk. En ik wil dat alles precies gaat zoals ik dat voor me zie. Soms word ik zo moe van mezelf. Op het ene moment verwacht ik iets van mensen, een ander moment verwacht ik precies het tegenovergestelde. Dan wil ik dat mensen me helpen en als ik dan geholpen wordt moet iedereen weer opdonderen. Daarnaast kan ik totaal niet tegen kritiek, ben ik koppig en totaal niet vergevingsgezind. Gelukkig heb ik ook leuke kanten. :sweat_smile::joy:

2 likes

Ja heb ik ook… denk vooral dat het aan mijn moeders kookkunsten ligt. Maar als ik dat zeg, heb ik ruzie met mijn moeder :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja dit heb ik dus ook! Ik ben echt al een tijdje aan het nadenken maar ik kan oprecht niks verzinnen wat ik Ʃcht niet lust.

Als kind was ik ook altijd al makkelijk qua eten. Er zijn foto’s van mij dat ik als 1-jarige mosselen en andere schelpdieren zit weg te eten.

2 likes

Zou jij jezelf als vriendin willen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Las alleen makkelijk persoon en dacht dat het nog ging over wat je wel/niet lust :slightly_smiling_face:

1 like