Is dat zuur niet gewoon voor de baking soda?
Ik ben vooral bang voor die mensen die niet uitkijken met wat ze doen. Als mensen het veilig afstekken ben ik er niet bang voor.
Niet perse voor vuurwerk zelf maar voor de mensen die het afsteken, dat ze voor de grap iets naar je gooien of heel onhandig bezig zijn
Volgens mij wel. En vroeger was cacaopoeder ook minder bewerkt en reageerde het volgens mij op zuur (en werd rood!). Nu is dat ook niet meer.
Paar cdâs voor in de auto maar vooral LPâs!
Ik heb met de aansteeklont gaten in mijn jas gemaakt omdat ik dat leuk vond staan. Was wel een oude jas hoor en ik maakte hele bulten van rotjes enzo aan elkaar. Snap echtniet wat ik er zo leuk aan vond. Mijn idiote buurjongen streek altijd strijkers af met een tennisracket en het was echt een compleet oorlogsgebied in de straat. 3 keer raden wie op nieuwjaarsdag alles gingen vegen.
Bohhhh ja, ik had vroeger een buurjongen die het bijna elk jaar flikte om bijvoorbeeld de fles van de vuurpijlen om te laten vallen waardoor we op de vlucht moesten en alles wat onaangestoken leek oprapen. DOE EENS NIET KIND.
En een paar jaar geleden is een huis hier in de straat in de fik gevlogen doordat er vuurwerk in het dakraam terecht gekomen was. Het huis heeft niet eens een rieten dak.
Dat dacht ik ook. Maar blijkbaar is het toch ongemakkelijker voor sommigen haha.
Triest eigenlijk. Dat vrouwen rekening moeten houden met mannelijke collegaâs die eventueel geil zouden kunnen worden van het eten van een PUNTPAPRIKA.
Haha umh of ze kijken je aan omdat puntpaprika een gekke snack is ?
Hoe ervaar jij oud & nieuw over het algemeen?
- Geweldig!
- Mwah, valt uiteindelijk toch altijd een beetje tegen.
- Een dag zoals alle anderen. Vier het niet.
0 stemmers
Ik verwacht er nooit veel van maar plan wel vaak iets met vrienden en vind het uiteindelijk meestal niet tegen vallen, vandaar mijn stem op geweldig.
Wat zijn jouw âdoelenâ voor 2019?
- Afvallen
- Meer sporten
- Studie afronden
- Groener leven
- Andere baan vinden
- Gezinsuitbreiding
- Verhuizen
- Stoppen met roken
- Meer tijd doorbrengen met familie/vrienden
- Iets nieuws leren
- Minder geld uitgeven
- Positiever zijn
0 stemmers
Plan voor morgen is heel veel slapen want moe van vanavond
Ik wilde afvallen aanklikken maar toen dacht ik hmm wil ik dit wel⊠of is het weer iets wat toch niet gaat gebeuren
Cd zat bij een LP die ik iemand cadeau gaf. Hebben beiden niets meer om de cd op af te spelen trouwens haha.
Als ik een dadel zie, zie ik er altijd een kakkerlak in en dat helpt zo niet om het lekker te vinden.
Rent snel naar het waar je laat achter kwam topicâŠ
Ik weet het ook alleen maar omdat ze zo gebruikt worden op mijn werk.
Voor de mensen die bij ING zitten/zaten:
Heb je weleens iets gekocht met je rentepunten?
- Ja
- Nee
- Ik weet niet wat dit is
- Ik zit niet bij ING en heb niet door dat ik dan niet moet stemmen
0 stemmers