Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik eet extra gezond (voor mijn doen) en licht verteerbaar avondeten als compensatie voor de oliebollen.

2 likes

McDonalds om het jaar goed af te sluiten :joy:

6 likes

@Briseis Ik zit niet bij ING maar mag altijd de rentepunten van mijn oma gebruiken. Ik kocht wel eens Pathé vouchers (waar je een unlimited abonnement kreeg voor vier maanden, dat is er bijna nooit meer) en twee keer andere vouchers (van een elektronicazaak en voor de My O My webshop).

1 like

Ik eet alleen ff wat kwark ofzo rond zessen want vanavond vieren we oud en nieuw met vrienden en dan zijn er altijd veel te veel hapjes. Iedereen neemt wat mee dus dan staat de hele tafel vol.

(We zijn met 17 man, een peuter een baby en een hond haha)

4 likes

1 januari finale wk darts! Staat al lang in de agenda om dat met een vriendin te kijken

3 likes

Wij eten nooit echt met oudejaarsdag maar zetten vanaf 17.00 ongeveer steeds hapjes op tafel en vreten ons zelf daar de hele nacht mee vol :joy:

5 likes

Ik heb ooit een kortingsvoucher voor philips ‘gekocht’, korting op Dierenpark Amersfoort en zo’n kortingscode voor een Deliveroo bestelling.

Ik heb allemaal tapas gehaald en minipizza’s

2 likes

Even benieuwd. Ik ben afgelopen jaar overgestapt naar triodos en ben daar zooo blij mee.

Bij welke bank zit je?

• ING
  • Abn Amro
  • Rabobank
  • ASN
  • SNS
  • Triodos
  • NIBC
  • Bunq
  • Knab
  • van Landschot
  • Anders

0 stemmers

Zou je willen overstappen naar een (groenere) bank die betere investeringen doet?

• Ja, ik ben al overgestapt
  • Ja, wil ik doen
  • Wat?
  • Nee, ik zit altijd al bij een bank waarvan ik weet waarin ze investeren en waar ik achter sta
  • Nee, ik weet niet waarin ze investeren maar ik vind het prima zo
  • Nee, is teveel gedoe
  • Anders

0 stemmers

1 like

Hoe is triodos qua internetbankieren en app? Ik vind de app van ing heel fijn en ben bang dat alle andere apps van banken helemaal kut zijn

2 likes

Ja een suuuper fijne app waar je geen identifier bij nodig hebt <3

2 likes

Overstap service is mij prima bevallen, je hebt een jaar de tijd om al je rekeningnummers om te zetten. En het is me erg mee gevallen hoeveel werk dat was. Veel gaat al automatisch via de belastingdienst/verzekeringen enzo

1 like

En voor de mensen die het niet weten maar het wel willen weten:

6 likes

Ik heb sinds dit jaar een rekening bij Triodos maar m’n ING-rekening is nog actief, er ging iets mis met de overstapservice. :’) Ben wel heel tevreden met Triodos. Nu even ING dumpen en dan ben ik helemaal blij. (Ga wel even m’n 38.000 rentepunten cashen denk ik
)

1 like

oke heel erg; ik wil idd eigenlijk wel overstappen naar een groenere bank, maar dit is nou echt zo’n ding dat ik maar blijf uitstellen uit luiheid. Ik zit al sinds mn geboorte bij Rabo en ben verder ook gewoon tevreden.

Slechte eigenschap maar ik ben dus gewoon te lui.

5 likes

Ik zat bij ING en heb het ook wel een jaar uitgesteld geloof ik gehehe. Het enige wat ik je kan zeggen: het valt hard mee als je eenmaal op verzenden heb geklikt.

1 like

Ben gedwongen bij ing vanwege de hypotheek

Die van ASN werkt exact hetzelfde als die van ING. Ik denk dat dit voor bijna alle banken opgaat.

2 likes

Ik vind het best shocking dat zoveel mensen het niet uitmaakt wat een bank doet met je geld. Bijvoorbeeld regenwouden kappen, investeren in kolencentrales en megastallen. Okee, /milieuactivistische modus uit <3

14 likes

Het zelfde als anders = ik haal iets simpels. Ik eet altijd simpel :stuck_out_tongue: Ik ga dus wel echt degelijk aardappelen eten om een goede bodem te leggen. Geen vette maaltijd ofzo, slecht idee met alcohol. Ik heb een logĂ© en die haat echt AVG dus dat wordt lachen :’)

1 like