Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik ook, vind het niet iets heel vreemds eigenlijk haha.
Sokken in teenslippers draag ik eigenlijk al standaard in huis, heerlijk vind ik dat. Ik loop ook prima zo door ons appartementencomplex als ik de brievenbus moet legen of een pakketje ophaal bij iemand.

4 likes

Heb jij je rijbewijs voor je 20ste gehaald?

  • Ja
  • Nee
  • Nee en nu nog bezig

0 stemmers

Maar ik heb daar zelf voor gespaard door fulltime te werken. Mijn ouders wouden dat niet betalen.

Ik ben 22, en wil dit jaar gaan beginnen. Heb nu eindelijk mogelijkheden om genoeg te sparen, doordat ik fulltime werk :slight_smile:

Nee en ook niet bezig. Ben voor een autoluwe samenleving en heb daarnaast het geld niet.

2 leek mij juist het riool?

Heb op middelbare eens een opdracht precies één seconde voor de deadline ingeleverd en dat kon de docent zien. Vond 'ie wel mooi. Kreeg er zelfs extra punten voor😂

24 likes

Ik vind 4 dus echt verschrikkelijk omdat ik dan denk dat daar een houthakker met een bijl staat die me gelijk in stukken hakt. :thinking: en 1 als je een doodswens hebt, je vriest binnen enkele minuten dood en je wordt daarna opgevreten door een hongerige polar beer of een zeehond. Wel een leuke pol! Oja ik wil hier even aan toevoegen dat ik regelmatig Engels praat maar ook gewoon dus Nederlands en toen heb ik een keer “sneeuwijsbeer” gezegd maar ik bedoelde een ijsbeer.

2 likes

Ik heb een screenshot van mijn mail inbox waarop ik vanaf 23:50 ofzo achter elkaar alle opdrachten van studenten binnenkreeg tot 23:59 :joy:

42 likes
  • Ijsbeer
  • Grizzlybeer

0 stemmers

Al vind ik grizzlyberen ook wel leuk!

image

29 likes

Hallo ijsberen zijn de grootste soort beer en die doen niet aan honing eten hoor, enge fuckers

4 likes

Ik heb documentaires gekeken over de ijsbeer, en echt wtf?! Dat mannetje moest dus heel veel moeite doen om haar te krijgen, nou toen was ze bevrucht en dan zitten er doorgaans 2 cups/welpen (hoe noem je dit ) in haar buik. Die papa beer blijft de hele zwangerschap bij haar en hij moet met allerlei andere beren vechten om haar te beschermen. Als het dan eenmaal zover is, vertrekt hij?! Dus hij ziet zijn welpen nooit. Hij vertrok helemaal bloederig weer in de zee.

9 likes

Buiten gebruik? Hoop ik :crossed_fingers:

Ik dacht al dat ik de enige gek was die ‘allemaal’ wilde zeggen :sweat_smile:

2 likes

Mijn ouders wilden dat ook niet betalen, maar dat heeft toch niet zoveel met de vraag te maken? Ik heb daar voor gespaard vanaf bijbaantjes vanaf mijn 13e.
Heb er soms wel spijt van want het kostte me veel geld en ik heb het destijds niet veel kunnen gebruiken omdat ik vervelende ouders had die de auto niet wilden uitlenen. Denk dus dat ik er meer profijt van had gehad als ik ouder was geweest en meteen veel kon rijden.

1 like

Kijk dan in vergelijking met een ijsbeer is een grizzly echt een schattig knuffeltje :anguished:

23 likes

Nee klopt, weet ook niet zo zeer waarom ik dat erbij zette. Maar in mijn omgeving hadden zoveel mensen met 18 jaar toen hun rijbewijs, omdat de ouders dat toen betaalden. En keken ze je raar aan als je nog geen rijbewijs had.

Statsjon

44 likes

Hoe breng jij foundation aan?

  • Met een kwast
  • Met een sponsje / beautyblender
  • Met mijn handen
  • Anders (?)
  • Ik gebruik geen foundation

0 stemmers