Wat zeg jij?
- Warme chocomel
- Warme chocomelk
- Warme chocolademelk
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Wat zeg jij?
0 stemmers
Joe uiteraard las ik weer niet goed. Geen seks voor t huwelijk stem is dus vals… sorry!
Kan ik dit nu nog veranderen?
Drijfkaarsen
Nee, maar die is wel heel erg leuk!
Omg kijk nou hoe dat knuffelbeertje poseert voor de foto
All of the above haha
Super! Dank je wel… enneh het is je gelukt om me hierheen te krijgen hoor;) gezellig in het kraambed en heb het nu eindelijk door:)
Druipkaarsen
Haha ja volgens mij kan je die nog gewoon kopen. Heb er alleen nog wat liggen van 6 jaar geleden. Dus heb recent niks gekocht.
Bij geen seks voor het huwelijk vond ik dat de optie “neen en ik heb er geen mening over” ontbrak! Want ik vind het niet per se iets moois of wtf.
Hoe schrijf jij je X? Het gekleurde lijntje is telkens de lijn die je eerst zet.0 stemmers
Haha ik heb er ook een papiertje moeten bijnemen en dan gekeken hoe ik verschillende woordjes met een X in schreef.
Ik heb op 5 gestemd, maar nu twijfel ik toch over 7? Nu heb ik allemaal x-jes op papier gezet, en nu ben ik ervan overtuigd dat ik het om manier 5 én 7 doe.
Ik heb 8 gekozen en schrijf met links. Volgens mij maakt dat wel echt verschil. Net als de streepjes op de t.
Haha ik 8 en schrijf met rechts.
Ik doe pijl 1 zoals bij #3 en dan pijl 2 van boven naar onder. Oh en ben linkshandig
Dat is optie 8 haha
Ik schrijf links, maar dat is aangeleerd. Hoor eigenlijk rechts te zijn, maar ik vond opnieuw leren schrijven met rechts te irritant om het vol te houden.
Ik doe 7 als het de beginletter is, en 3 als de letter halverwege in het woord zit. En ben linkshandig.
STEL: Je gaat naar een dietist / voedingscoach en je krijgt een voedingsplan. Wat heeft dan jouw voorkeur?
(vet saai voorbeeld, maar het gaat om het idee)
Optie 1:
Optie 2:
0 stemmers
PS. Ik zie deze mensen iedere week 15 minuten. Ik kan dus wekelijks inhoudelijk advies geven.
Haha het gaat niet om de inhoud!
Het gaat om de vorm van het menu.
Optie 1 is precies uitgekouwd wat je per dag moet eten. Optie 2 heb je zelf de vrijheid om te kiezen wat je eet, zolang het binnen de opties valt.
edit: En het is niet ei EN huttekase, 1 van de 2.