Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik heb op 5 gestemd, maar nu twijfel ik toch over 7? Nu heb ik allemaal x-jes op papier gezet, en nu ben ik ervan overtuigd dat ik het om manier 5 én 7 doe. :joy:

1 like

Ik heb 8 gekozen en schrijf met links. Volgens mij maakt dat wel echt verschil. Net als de streepjes op de t.

2 likes

Ik doe pijl 1 zoals bij #3 en dan pijl 2 van boven naar onder. Oh en ben linkshandig

1 like

Dat is optie 8 haha

Ik schrijf links, maar dat is aangeleerd. Hoor eigenlijk rechts te zijn, maar ik vond opnieuw leren schrijven met rechts te irritant om het vol te houden.

2 likes

Ik doe 7 als het de beginletter is, en 3 als de letter halverwege in het woord zit. En ben linkshandig.

1 like

STEL: Je gaat naar een dietist / voedingscoach en je krijgt een voedingsplan. Wat heeft dan jouw voorkeur?
(vet saai voorbeeld, maar het gaat om het idee)

Optie 1:
26

Optie 2:

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

PS. Ik zie deze mensen iedere week 15 minuten. Ik kan dus wekelijks inhoudelijk advies geven.

1 like

Haha het gaat niet om de inhoud!
Het gaat om de vorm van het menu.
Optie 1 is precies uitgekouwd wat je per dag moet eten. Optie 2 heb je zelf de vrijheid om te kiezen wat je eet, zolang het binnen de opties valt.

edit: En het is niet ei EN huttekase, 1 van de 2.

Ik heb 2 gestemd omdat ik het bij 1 toch wel allemaal door elkaar zou doen omdat ik het zelf onzin vind dat ik op maandag per se dit zou moeten eten en op dinsdag per se dat. Alleen als het te maken zou hebben met variatie zou ik het wel snappen maar nu zijn beide dagen vrijwel gelijk dus ik zie het nut niet van optie 1.

2 likes

Haha het is zoals ik al zei ECHT een saai voorbeeld.
Voor de meeste mensen maak ik het best makkelijke en leuk hooor :hugs:

2 likes

Ik hou van beperkingen en duidelijkheid :woman_shrugging:

4 likes

Haha preciesss daar was ik nou benieuwd naar, of er meerdere mensen zijn die dit fijner vinden.
Kwam geloof ik niet helemaal over :sweat_smile:

Ik persoonlijk vind een dieet zonder al te veel opties fijner! Zou wel zelf de voedingswaarden erbij willen.

2 likes

Ik eet heel graag bijna altijd hetzelfde. Werkt heel goed voor mij. Terwijl ik heel erg van eten hou

2 likes

Zeker! Ik werk zelf dan voornamelijk in een sportschool en 8/10 mensen die ik begeleid willen wel afvallen, maar de overige 2 komen of om meer te leren over gezonde voeding, of om bijvoorbeeld meer spiermassa te krijgen of betere sportprestaties te behalen oid.

2 likes

Ik ook idd. ontbijt en lunch sowieso bijna altijd hetzelfde en ik blijf het ook lekker vinden. Alleen avondeten varieer ik wat meer

Als er echt verschil zit in voedingswaarden (vitamines en mineralen etc) tussen ontbijt maandag en ontbijt dinsdag, dan zou ik het zo laten. Bij dieet 2 heb je de kans dat mensen bijvoorbeeld alleen brood eten als lunch en die andere optie (crackers) nooit nemen. Of maakt dat niet uit? Ik dacht dat afwisseling goed is in een dieet, dus zou dan denk ik dieet 1 aanraden.

Dieet 2 is wel wat minder streng/stijf en misschien wel goed voor mensen die juist het idee willen hebben de touwtjes in eigen handen te hebben.

1 like

Alcoholvrij bier (0.0%) in dry january

• Valsspelen
  • Vernuftige oplossing
  • Ik vind dry january stom en heb daarom hier geen mening over

0 stemmers

1 like

Mijn collega’s vonden het valsspelen! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind (doe een verlate dry janauary, net begonnen). Doe het namelijk ook deels omdat ik vaak 's avonds een biertje pak omdat ik het lekker vind en wat van die gewoonte af wil komen.

2 likes

Onzin vind ik het. Er zit geen alcohol in en als je de smaak van bier gewoon lekker vind, lijkt mij dat je dat lekker moet nemen. Het gaat juist om het middel “alcohol”. Niet dat je niks meer mag drinken wat smaakt naar een vergelijkbaar iets.
Zouden virgin cocktails dan ook niet mogen?

6 likes