Haha maar @Flexican is dietiste, zal vast weten waar ze over praat. Het is niet alsof dieten nou leuk hoort te zijn toch.
Ik heb 2 gestemd omdat ik het bij 1 toch wel allemaal door elkaar zou doen omdat ik het zelf onzin vind dat ik op maandag per se dit zou moeten eten en op dinsdag per se dat. Alleen als het te maken zou hebben met variatie zou ik het wel snappen maar nu zijn beide dagen vrijwel gelijk dus ik zie het nut niet van optie 1.
Haha het is zoals ik al zei ECHT een saai voorbeeld.
Voor de meeste mensen maak ik het best makkelijke en leuk hooor
Ik hou van beperkingen en duidelijkheid
Haha nouja als je dit simpele voorbeeld me zou voorschotelen, zou ik het eten ook prima vinden .
Haha preciesss daar was ik nou benieuwd naar, of er meerdere mensen zijn die dit fijner vinden.
Kwam geloof ik niet helemaal over
Haha ik zou trouwens wel voor 1 kiezen omdat ik juist met een dieet heel veel duidelijkheid en restricties nodig heb. Anders ga ik allerlei uitwegen en gaten zoeken in zo’n schema en als het elke dag is vastgelegd wat ik moet eten zonder te veel keuzes, is het voor mij makkelijk dat aan te houden.
Ik persoonlijk vind een dieet zonder al te veel opties fijner! Zou wel zelf de voedingswaarden erbij willen.
Ik eet heel graag bijna altijd hetzelfde. Werkt heel goed voor mij. Terwijl ik heel erg van eten hou
Zeker! Ik werk zelf dan voornamelijk in een sportschool en 8/10 mensen die ik begeleid willen wel afvallen, maar de overige 2 komen of om meer te leren over gezonde voeding, of om bijvoorbeeld meer spiermassa te krijgen of betere sportprestaties te behalen oid.
Ik ook idd. ontbijt en lunch sowieso bijna altijd hetzelfde en ik blijf het ook lekker vinden. Alleen avondeten varieer ik wat meer
Als er echt verschil zit in voedingswaarden (vitamines en mineralen etc) tussen ontbijt maandag en ontbijt dinsdag, dan zou ik het zo laten. Bij dieet 2 heb je de kans dat mensen bijvoorbeeld alleen brood eten als lunch en die andere optie (crackers) nooit nemen. Of maakt dat niet uit? Ik dacht dat afwisseling goed is in een dieet, dus zou dan denk ik dieet 1 aanraden.
Dieet 2 is wel wat minder streng/stijf en misschien wel goed voor mensen die juist het idee willen hebben de touwtjes in eigen handen te hebben.
Alcoholvrij bier (0.0%) in dry january
- Valsspelen
- Vernuftige oplossing
- Ik vind dry january stom en heb daarom hier geen mening over
0 stemmers
Mijn collega’s vonden het valsspelen! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind (doe een verlate dry janauary, net begonnen). Doe het namelijk ook deels omdat ik vaak 's avonds een biertje pak omdat ik het lekker vind en wat van die gewoonte af wil komen.
Onzin vind ik het. Er zit geen alcohol in en als je de smaak van bier gewoon lekker vind, lijkt mij dat je dat lekker moet nemen. Het gaat juist om het middel “alcohol”. Niet dat je niks meer mag drinken wat smaakt naar een vergelijkbaar iets.
Zouden virgin cocktails dan ook niet mogen?
Haha oh ja hè hè nu zie ik het eindelijk. Zag dat lichte cijfertje niet
Nouja, ik ben gek op bier en wijn en heb de laatste maanden eigenlijk steeds vaker dat ik 's avonds een glas pak. Niet problematisch, maar het is inmiddels wel een gewoonte geworden. Maar ik vind de optie van @Zemraluani een goede, in het weekend een alcoholvrij biertje!
Ik vind het wel een beetje vals spelen. Weet niet zo heel goed waarom. Dat je een maand zonder alcohol wilt, maar dan wel nog de smaak precies zo wilt.
Een beetje zoals ik vega burgers ook vals spelen vind, alsof je niet zonder die vleessmaak kan ofzo. (Verder super goed dat een mens minder vlees eet! Als iemand zo toch kan genieten van iets dat gemist wordt, top uitvinding! Ik eet ze zelf ook, maar dan niet voor de vleessmaak maar omdat het makkelijk is en ik lui ben).
Ik drink cola zero en vind dat ook een beetje vals spelen. Het is beter voor me, maar je komt niet van ‘de kick’ af.
(iemand die ik ken en verslaafd was (en is want dat blijf je je hele leven), die drinkt ook geen 0,0% omdat hem dat doet blijven verlangen naar bier met alcohol en dat helpt hem dus niet verder in de verslaving).
Ik heb november alcoholvrij gedaan en heb toen ook als ik naar de kroeg ging een alcoholvrij biertje gedronken, ben het zo gewend bier te drinken in de kroeg, en vind het ook gewoon lekker, dus dit was een ideale oplossing. Het gaat er toch om dat je geen alcohol drinkt, en dat doe je in dit geval. Niks mis mee dus!
Heb jij een koolmonoxide melder in huis hangen?
- Ja
- Nee
- Nee wel nog van plan
0 stemmers