Als jij je doucht, zeep jij dan je rug in?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als jij je doucht, zeep jij dan je rug in?
0 stemmers
Ik vermoed dat ze dâr cyclus gaat tracken om te bekijken wanneer ze het best een baby kan maken? Ik zou er ook niet per se enorm blij mee zijn als mijn moeder dat vanaf het prille begin zou weten.
Haha nee dit inderdaad @Hyde . Ze is al zo gefocust op het krijgen van een kleinkind. Ik wil dat er echt niet bijhebben. Ze grijpt bijna elke kans aan om een hint te geven
Morgen in ieder geval maar even naar haar huis om het te verwijderen. En automatisch downloaden uitzetten op haar tablet.
Kun je trouwens niet meer online in je icloud op je iphone? Ipv alleen zoek vrienden. Ben echt een digibeet merk ik nu.
Aan wie erger jij je eerder?
0 stemmers
Hahahhaha oh man. Zou wat zijn joh. âSucces he schat, enneh naam partner goed mikken he. â
Ze had van de week serieus van die gratis posters van de intratuin meegenomen met leuke afbeeldingen voor bijv. een kinderkamer meegenomen. Of ik daar wat mee kon. Ehhh?!? What about no? Ik heb het trouwens ook nooit over mijn kinderwens met haar. Reden mag duidelijk zijn haha.
Ik dacht altijd aan mensen die niet op me lijken. Maar toen ging ik eens nadenken; ik erger(de) me kapot aan dingen die mijn vader doet, die ik zelf dus ook doe :â) (riem alvast open maken voor je op het toilet bent, een glas afwassen met alleen je hand en geen sponsje, een kastdeur open laten staan). Zelfde met dingen van mijn moeder maar dan meer innerlijk.
Bij mensen die tegenpolen zijn, ben ik niet echt geĂŻrriteerd, maar eerder teleurgesteld/verdrietig :â) Dat begrijp ik minder en roept een andere emotie op (ik denk nu aan mijn vriend :p)
Als mensen die op me lijken iets ergerlijks ( is dat een woord?) doen, kan ik daar vaak vrij makkelijk bij denken âach ja, zou ik zelf ook kunnen doenâ en mn schouders erover ophalen.
Als iemand iets ergerlijks doet wat ik noooit zou doen vind ik het extra irritant.
(En heel af en toe ben ik gewoon tikkie hypocriet en erger ik me dood aan anderen als ze dingen doen die ik zelf ook gewoon net zo irritant doe.)
Lezen en kijken jullie ook altijd veel over de tweede wereldoorlog? Ik lees en kijk er altijd veel over. Het blijft me boeien. Ik typ dit terwijl ik weer een docu kijk hierover.
0 stemmers
(Oh mijn zinnen zijn niet helemaal lekker maar er hadden al mensen gestemd. Mijn verhaaltje was eerst beetje anders.)
Ik heb dit een keer gedaan voor over een jaar maar ik heb een heel goed geheugen en niks was echt een verrassing, haha.
Ik denk dat mijn interesse komt door mijn oma trouwens omdat ze altijd verhalen heeft over de oorlog en omdat ze in Berlijn woonde toen.
Jaa ik ook. In mijn aanbevolen lijst op youtube staan standaard filmpjes/korte docuâs hierover. Maar ook films die zich in WO2 afspelen vind ik superinteressant. Vraag me al langer af waar het vandaan komt
Je kan daar wel lekker een patatje oorlog bestellen.
Kun je niet een uurtje gaan en dan naar die voorstelling, of overlapt het elkaar volledig? Zoiets zou ik misschien doen. Weet ze van de babyshower? Je kan het dan niet vooraf laten weten zeker?
En de 1e WO! Daar vond ik mensen nog zo onschuldig, dat ze zeiden nou we pakken die Duitsers ff, brb. En dan 4 jaar en 10000000 oorlogstraumas later, zo makkelijk was het niet!
Oja het is zeker geen competitie ofzo, bedoelde meer aan te geven dat ik hoe âonschuldigâ die soldaten in 1914 de strijd in gingen, zoân heftig feit vind
Ik werd afgelopen weekend helemaal gek van de seksgeluiden van mijn bovenbuurman en heb jullie advies nodig. Het pand waarin wij wonen is vrij gehorig, als hij boven rondloopt met schoenen aan hoor ik dat bijvoorbeeld, en als hij de muziek aan heeft staan ook. Nu is het zo dat hij niet samenwoont maar zijn scharrel/vriendin komt wel regelmatig op bezoek (zeg 1x per week) en dan houden ze een seksmarathon (heb ze nu bijv. vanaf zaterdagmiddag tot zondagmiddag 7x gehoord, respect btw).
Dit weet ik helaas omdat dat meisje zo ontzettend hard krijst en kreunt. Ik hoor niets van geluid qua hem maar zij schreeuwt echt de hele boel bij elkaar. Ik vind het best wel genant, ik wil dit gewoon echt niet horen. Ze hebben er ook schijt aan dat andere mensen ze kunnen horen, afgelopen zomer zat ik met mijn zusje in de tuin en hadden ze gewoon seks met de deuren van het balkon open (balkon kijkt uit op de tuin), toen heb ik natuurlijk wel wat geroepen en heeft hij superongemakkelijk de deuren dicht gedaan. Nou ja, lang verhaal kort; moet ik ze aanspreken ja of nee? En op wat voor manier? Ik zie het niet echt zitten om hem face to face uit te leggen hoe vervelend het is eigenlijk. Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen.
0 stemmers
Ik ben zelf zwanger en ik zou het dus écht niet erg vinden als mensen die net iets verder van me staan niet naar mijn babyshower zouden komen. Weet niet hoe de band met je schoonzusje is natuurlijk maar babyshowers kunnen gewoon vrij vreselijk zijn. Ik weet dat mijn vriendinnen wel bezig zijn met iets voor mij en heb ze op 't hart gedrukt dat ik echt géén stomme spelletjes etc wil doen. Maar als er mensen zijn die niet willen dan zou ik dat helemaal oke vinden (behalve mijn echt goede vriendinnen dan, daarbij zou ik het minder leuk vinden).
Stemt de meerderheid voor een briefje? Als ik een briefje in de bus krijg, denk ik alleen maar: heb de ballen om even aan te bellen. Zou daar helemaal niks mee doen. Maar misschien is dat de tokkiewijk-invloed.
Hmm, vind het moeilijk. Vind zo schreeuwen als je in een gehorig huis woont ook tokkie. Ik ben altijd van confronteren, maar wil diegene ook niet ongemakkelijk laten voelen dus weet niet of ze in deze situatie een briefje op prijs stellen.
Maar denk dat ik het ooit eens een keer zou zeggen als je hem tegen het lijf loopt. Beetje luchtig brengen.
Precies dat, bel op een ander moment even aan of in de gang. Ik ga ook niet schreeuwen terwijl ze bezig zijn. Maar je bent allemaal volwassen en iedereen heeft seks. Dus geen idee waarom het een genant onderwerp zou zijn. Eerder voor hem dan voor jou zelf, lijkt me. Met een vriendelijk gesprek bereik je meer dan met zoân briefje.