Thanks voor je reactie! We hebben geen gezamenlijke gang, allebei een eigen voordeur. Weet eigenlijk niet eens precies hoe hij eruit ziet, dus zomaar aanspreken wordt lastig. Maar misschien is dan aanbellen op een ander moment een goed idee.
Ja precies, ik vind zo lopen schreeuwen ook aso. Heb jij tips over hoe ik dit het beste kan formuleren als ik aanbel? Vind het best lastig om de juiste woorden te gebruiken zonder hem heel erg te beschuldigen want dat is niet de bedoeling. Of jij misschien @Lula?
ding dong
‘Hi, ik ben de buurvrouw van nummer x, en ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Het is een beetje ongemakkelijk, maar ik heb wat last van geluidsoverlast als je vriendin langskomt. Vind het heel fijn voor haar dat je het haar zo naar haar zin maakt, maar ik zou het op prijs stellen als dat wat minder luidruchtig zou kunnen. Mijn bezoek en ik krijgen alles mee en daar voel ik me wat ongemakkelijk bij’.
Love it.
Hallo, is toch een compliment
Oké, dat zou ik misschien ook weglaten. Ligt eraan hoe lollig ik mezelf op zo’n dag vind.
Dankje! Ik ga moed verzamelen om aan te bellen.
Laat weten hoe het ging!
Ja, dat is afhankelijk van de situatie. Als het iemand is bij wie het kan zou ik het doen om een beetje het ijs te breken. Moet je zelf even inschatten.
Ik voel me echt altijd schuldig als ik me ziekmeld, hoe ziek ik ook ben. Volgens mij hebben heel veel mensen dat, dus ik ben benieuwd: als je écht ziek bent (dus niet een kater of geen zin ofzo) en je meld je ziek op werk/stage/school, voel jij je dan schuldig?
- Nee
- Ja
0 stemmers
ik ga interrailen met mijn vriend en heb bewust gekozen om naar krakau te gaan omdat ik naar auschwitz ‘wil’. puur omdat ik alles met de tweede wereldoorlog super interessant vind
“Hou eens op met dat geneuk van jullie.”
Krakau is echt een geweldige stad. Heel erg leuk!! Ga je ook naar de zoutmijnen? Ik ben nu twee keer langs Krakau geinterraild, één keer auschwitz gedaan en één keer de zoutmijnen, allebei super interessant
Ja!!! Ik moest me vorige week ziekmelden en maakte er een heel ‘grappig’ verhaal van, zo van nou hij heeft me te pakken hoor!! De griep!!!
Want ik voelde me schuldig en awkward dat ik niet ziek genoeg klonk terwijl ik dat wel was
we hebben tot nu toe alleen nog de steden uitgekozen (berlijn, warschau, krakau, praag en wenen mocht je geïnteresseerd zijn haha) en ik wil heeel graag naar Auschwitz, dus dat staat al vast! de rest zijn we nog heel flexibel in (de passen moeten nog binnenkomen, dus eerder kunnen we ook nog geen treinreserveringen plaatsen) dus we hebben een ruwe planning maar we kunnen daar nog in schuiven :D, dus alle aanraders zijn welkom!!
Maar de zoutmijnen zijn dus ook de moeite waard? had daar wel al wat foto’s van gezien en het zag er idd wel indrukwekkend uit!
Ik zit op dit moment in de bus naar Auschwitz. Ben op wintersport in Polen, maar wilde deze excursie niet overslaan. Vind Auschwitz wel een van de dingen die ik een keer gezien moet hebben.
Er gaan ook excursies naar de zoutmijnen en naar Krakau en ik heb me ingeschreven voor die naar Krakau. Zoutmijnen sla ik over, anders was het wel erg veel in de bus zitten.
Ik kan Krakau alleen maar uitspreken alsof ik een gestoorde cartoon kraai ben. KRAKAAAAAAUUUWW
aaah super om te horen! ben ook zooo benieuwd!
@Insouciance oh wat gaaf (ja gaaf is niet het goede woord maar ik weet het even niet goed te omschrijven)! ja dat had ik dus ook, we zijn vrij om te gaan waar we willen dus wilde dit ook echt niet overslaan!
Ik ben toen ook in Berlijn en Praag geweest maar dan naar Boedapest ipv Warschau, hele leuke route! Wij hebben in de zoutmijnen een avontuurlijke route gedaan, dan moet je echt een beetje klimmen enzo en je krijgt ook een pak aan maar er is ook een gewone route, die is ook geschikt voor rolstoelers enzo, maar wij wilden wel wat meer actie. Ik vond het echt heel leuk! We mochten ook zelf zout afhakken om mee te nemen. Maar als je echt alles wil zien kun je beter de normale route doen want de avontuurlijke route is wel echt anders. En Auschwitz hebben wij geboekt bij zo’n kantoortje en dan werden we met een busje gebracht en ook weer thuisgebracht. Nou stuur maar een pm als je meer wil weten want ik overspoel zo het hele topic
Ik schilder wel eens, en vriendinnen/vriend vinden dat ik moet gaan verkopen maar vind dat zelf nog wel een beetje een ding ofzo. Nu had ik deze gister op Instagram gedeeld en heb echt best wel serieuze reacties gekregen van mensen die vroegen of het te koop is en of ik ook op verzoek dingen maak. Maaaaar ik weet dus echt niet wat ik hiervoor zou kunnen vragen? Dus vroeg me eigenlijk af wat jullie zouden betalen voor zo’n schilderij. Er zit ongeveer 45 euro aan materiaal in en ben zo’n 3-4 uur bezig met een schilderij en hij is 38 cm doorsnee. Even 2 foto’s, eentje in daglicht toen hij net klaar was en andere is in de avond gemaakt waardoor de kleuren niet zo goed over komen.
- 45 euries (enkel materiaal kosten)
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
- 120
- 140
- Meer?? Zo ja, hoeveel dan?
0 stemmers
Gaaf!