Oh wauw, zeg je inmiddels wel dingen als jeetje? En ik snap het wel hoor, is zo beladen en als het altijd al in je omgeving als te heftig wordt beschouwd. Ik heb het met kanker, dat voelt als heel erg, terwijl ik dat met Tering helemaal niet heb.
En het zijn inderdaad krachttermen, vloeken was inderdaad niet helemaal de juiste bewoording! Mijn eigen favorieten zijn trouwens Kak en kut. De k klinkt zo heerlijk en nog redelijk workplace appropriate.
Haha, jeetje durf ik nu ook wel te zeggen, maar als kind had ik het niet hoeven proberen!
Op mijn (streng christelijke) basisschool kregen we trouwens wel eens presentaties van de Bond tegen vloeken en die leerden ons dan dat je in plaats van iets als gvd ook âRhododendron!â kon zeggen
Kut en op momenten dat dit niet gepast is curry
Heb een + sterkte (ene kant bijna niks en andere kant 5x zo erg haha) maar draag âm dus alleen met werken waarbij ik de godganse dag naar de computer kijk. Heb een bril met dure glazen van Eyewish zonder filter en 2 brillen van Ace and Tate met filter en die draag ik veeeeel liever!
Ja! Rhododendron of potvolblommen, volgens mij wordt die tweede ook in de Donald Duck gebruikt
Het viel me vandaag toevallig op hoe vaak ik het woord âkutâ gebruik.
Ben je in het bezit van een dopper?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zoja, hoevaak gebruikt je de dopper als glas?
- Altijd
- Zo nu en dan
- Nooit?
0 stemmers
vind het echt vieze en lelijke flessen brb even naar impopulaire meningen topic
Op het moment hebben âGodver de tering/tyfusâ en âkrijg de fakking teringâ mijn voorkeur.
Hahaha, ja ik heb er net een gekregen van het nieuwe bedrijf waar ik werk. Inclusief bedrijfslogo uiteraard. Ik snap de 'glasâfunctie ook niet zo goed.
Destijds gekocht voor het werk, ligt al een tijd onder mijn autostoel
Heb wel deze, vond ik wel iets beter
Ja blijft water daar langer koud in?
Daar hoopte ik ook op toen ik hem kocht, maar dat valt dus enorm tegen.
Collega van mij is jehova en ik stond laatst naast haar en riep godverdomme zonder dat ik erover nadacht. Ze zei niks maar ik dach meteen oepsss
Ik vind het echt lief hoe iedereen hier rekening houdt/probeert te houden met anderen als ze schelden, ik scheld alleen als ik me echt ergens over opwind (of me stoot), en dan denk ik daar echt niet bij na, dan komt de bootwerker in me ineens keihard naar bovenâŠ
Ik heb dus laatst op een superchristelijke bruiloft per ongeluk âgodverdommeâ gezegd. Gelukkig stonden er allemaal agnosten/atheĂŻsten om me heen die erom konden lachen maar ik schaamde me zo. Had me ook echt voorgenomen om me te gedragen.
Misschien boeit t je niks, maar Jehova is niet de juiste term. Jehova is volgens getuigen de naam van God, als je Jehovaâs getuigen te lang vindt kun je gewoon âgetuigenâ gebruiken
Discussie is al beetje voorbij, maar ik heb wel eens een berichtje ontvangen over geluidsoverlast en dat vond ik tja, niet echt heel leuk ofzo, maar begrijpelijk dat ze er iets over kwijt wilden zodat ik er rekening mee kon houden. Maar face to face, aan mijn deur, omg, ik zou dat echt veel minder goed kunnen hebben :â) Iedereen heeft seks ja, maar je hoeft niet zo in mijn gezicht duidelijk te maken dat ik of mijn partner te veel geluid produceert. :â) Bij andere zaken vind ik face to face netter, maar juist bij dingen die met seks te maken hebben, zou ik oogcontact willen vermijden :â)