Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ben je in het bezit van een dopper?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja, hoevaak gebruikt je de dopper als glas?

• Altijd
  • Zo nu en dan
  • Nooit?

0 stemmers

vind het echt vieze en lelijke flessen brb even naar impopulaire meningen topic

18 likes

Op het moment hebben ā€˜Godver de tering/tyfus’ en ā€˜krijg de fakking tering’ mijn voorkeur.

15 likes

Hahaha, ja ik heb er net een gekregen van het nieuwe bedrijf waar ik werk. Inclusief bedrijfslogo uiteraard. Ik snap de 'glas’functie ook niet zo goed.

1 like

Destijds gekocht voor het werk, ligt al een tijd onder mijn autostoel

image

Heb wel deze, vond ik wel iets beter

2 likes

Ja blijft water daar langer koud in?

Daar hoopte ik ook op toen ik hem kocht, maar dat valt dus enorm tegen.

Collega van mij is jehova en ik stond laatst naast haar en riep godverdomme zonder dat ik erover nadacht. Ze zei niks maar ik dach meteen oepsss

5 likes

Ik vind het echt lief hoe iedereen hier rekening houdt/probeert te houden met anderen als ze schelden, ik scheld alleen als ik me echt ergens over opwind (of me stoot), en dan denk ik daar echt niet bij na, dan komt de bootwerker in me ineens keihard naar boven…

5 likes

Ik heb dus laatst op een superchristelijke bruiloft per ongeluk ā€˜godverdomme’ gezegd. Gelukkig stonden er allemaal agnosten/atheĆÆsten om me heen die erom konden lachen maar ik schaamde me zo. Had me ook echt voorgenomen om me te gedragen. :rolleyes:

23 likes

Misschien boeit t je niks, maar Jehova is niet de juiste term. :stuck_out_tongue: Jehova is volgens getuigen de naam van God, als je Jehova’s getuigen te lang vindt kun je gewoon ā€œgetuigenā€ gebruiken

5 likes

Discussie is al beetje voorbij, maar ik heb wel eens een berichtje ontvangen over geluidsoverlast en dat vond ik tja, niet echt heel leuk ofzo, maar begrijpelijk dat ze er iets over kwijt wilden zodat ik er rekening mee kon houden. Maar face to face, aan mijn deur, omg, ik zou dat echt veel minder goed kunnen hebben :’) Iedereen heeft seks ja, maar je hoeft niet zo in mijn gezicht duidelijk te maken dat ik of mijn partner te veel geluid produceert. :’) Bij andere zaken vind ik face to face netter, maar juist bij dingen die met seks te maken hebben, zou ik oogcontact willen vermijden :’)

2 likes

Als ze in dit geval ā€˜getuigen’ had gezegd had ik zeker niet aan Jehova getuigen gedacht. Dan had ik meteen een verhaal in mijn hoofd gehad over een moordzaak en als backup verhaal een verhaal over een bruiloft

15 likes

Kut
Jezus
Shit
En soms fuck, godverdomme, en heeeeel soms kanker. tering ook wel eens. Of teringtyfus.
En vaker; God. Zonder toevoeging. Maar die staat er niet tussen.

Ik zeg trouwens ook ā€˜jeetje’, dat schijnt ook schelden (vloeken) te zijn :stuck_out_tongue: maar dat gebruik ik meer als verbazing/ontzetting ā€˜jeetje naam x, meen je dit nou serieus’

Ik kan me trouwens niet zo goed inhouden, shit en kut zeg ik echt wel dagelijks, soms meerdere keren. Heb wel eens een oppaskindje van 2 ā€˜kut kut’ horen zeggen, maar het kon ook ā€˜god god’ zijn. Anyway, beide niet echt mooi. :’) Mijn reactie; ā€˜omg (hee nog een woord voor in het rijtje :p) zei je dat nu echt?’. Maar volgens de moeder kon het kind het ook van haar hebben. :’)
Ik heb ook wel eens gehad dat ik zei ā€˜kut, ooh shit, dat mag ik niet zeggen!’

Allerliefste oppas misschien wel, maar niet de meest vrome ;- )

3 likes

Ja dat lijkt me nogal wiedes haha, bedoel dat getuigen in ieder geval accurater is dan Jehova

1 like

Poenie

1 like

Je bent niet alleen! Ik dacht eraan door het antwoord van @monkeyslut op wat is je lievelingswoord

2 likes

Ik was een keer op een bruiloft van gereformeerden en ik moest iets vastmaken wat natuurlijk uit mn handen viel, dus ik zei ā€œjeeeezusā€. Komt net de bruid met haar moeder en zus langslopen…

5 likes

Ik heb alleen een dopper voor mn hond voor onderweg. En dat glas gebruik ik dan altijd als drinkbakje voor dr.

3 likes

De Dopper is het lelijkste gebruiksvoorwerp geproduceerd door de mens. En die naam geeft me helemaal de rillingen.

21 likes