Ik heb van geen enkel product in mijn leven zo genoten als van het rijstpoeder (het was van rijst geloof ik?) van Dermalogica dat ik ooit in een Glossybox kreeg. Dat spul voelde zo fijn en luxueus.
Ik stond echt bijna op het punt om dat spul te kopen haha.
Overigens het enige goede wat Glossybox me ooit gebracht heeft.
Ja en lippotloden in een kleur die je toch nooit draagt. En heftige dingen die niemand ooit gebruikt zoals plaknagels en superintense nepwimpers.
Heb jij een abonnement gehad op een beautybox als Glossybox of Birchbox?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had juist wel leuke dingen in mijn glossybox haha. Lipstick en oogschaduw in kleuren die ik echt elke dag droeg, allemaal van goede kwaliteit die ik normaal echt niet kon betalen. Maar ook een fel oranje lippotlood? Dat was vreemd
Ik heb er 3, recent gekregen en daar kunnen binnenkort 2 van de container al in. Ik ben zo mega slecht met planten. Als iemand nog een (mooie betaalbare) plant weet die geschikt is voor iemand die planten dood laat gaan door er naar te kijken dan hoor ik het graag. Kunstplanten en cactussen zijn mijn laatste optie.
Ik heb het tegenovergestelde. Ik ben lang dus alle ankle broeken vallen mij bij mij nooit op de enkel, maar juist hoger. Veel normale broeken vallen wel op enkel, maar dat is ook niet de bedoeling
Ik heb zelfs een cactus laten sterven (oké eigenlijk 2, maar ze waren mini)
Mijn cactus is laast geknakt. Ook die kunnen kapot!
Hier staan acht serieuze kamerplanten. Kleine vetplantjes heb ik niet meegeteld, en we hebben ook nog twee van die ecosysteemachtige dingen die ik niet erbij heb gerekend. In de lente/zomer probeer ik vaak pepertjes te kweken in huis, dus dan staan hier vaak nog 4/5 potten extra met peperplanten erin (die zijn leuk om te hebben trouwens, groeien suuupersnel).
als je naar de supermarkt gaat en je komt er bij de ingang achter dat daar iemand een muziekje aan het spelen is (gitaar, mondharmonica, accordeon, etc), wat doe je dan?
- Je denkt, YES en loopt er langs, geeft de beste man/vrouw een aardige glimlach en legt wat geld in het petje/instrumentkoffer
- Je denkt niet zo veel en loopt er gewoon langs
- Je denkt, ooooh god nee, loopt er langs omdat het niet anders kan, glimlacht ongemakkelijk daar de artiest en neemt, als je klaar bent met boodschappen doen, de andere uitgang (indien die aanwezig is) en loopt 100 meter om, richting je fiets/auto/voertuig zodat je er niet meer langs hoeft te lopen
0 stemmers
Aaaaaah wat lief!!
het is ook niet echt een genuanceerde vraag of antwoorden natuurlijk, maar ik liep er vanochtend tegenaan bij mijn AH, had nog nooit eerder iemand daar gezien die muziek speelde, en ik dacht echt NEEE verschriiikkelijk, maar tegelijkertijd voelde ik me dan ook weer zo lullig. Vandaar dat ik me afvroeg hoe jullie hiermee omgaan.
Bij mijn vorige AH was ook altijd een hele lieve man met daklozenkrant, die zei ik altijd gewoon leuk gedag en hij mij ook, soms gaf ik hem ook wat, of hij had zoiets van hee naar de kapper geweest, maar dan wel op een leuke manier.
Er was ook bij een AH hier in de buurt een vent en die zei de hele tijd hey schatje, hey lekkertje, dat soort onzin, nouja, dan ga ik daar dus gewoon nooit meer naartoe omdat ik het zo ontzettend ongemakkelijk vind
Oh hehe… Misschien moet ik dat dan maar ook als optie afvinken.
Ik woon in 1095 man!
400+ bestaat want ik heb vandaag nog bij nummer 408 gezocht naar mijn kat.
De Prinsengracht in Amsterdam gaat zelfs voorbij de duizend!
Yes, straat in mijn oude dorp gaat tot 1200 geloof ik
Ah, een post waarop ik kan reageren met mijn haat voor de accordeonisten bij de uitgang van Hoog-Catharijne, die kan ik niet laten gaan
Even opnieuw haha want ik was inderdaad wat nummers vergeten en nu het blijkt dat de huisnummers zo hoog op kunnen lopen maar tot hoger gedaan. Wist helemaal niet dat t boven de 1000 kan gaan joh😧
Op welk huisnummer woon jij?
- 0-25
- 25-50
- 50-100
- 100-200
- 200-300
- 300-400
- 400-500
- 500-1000
- +1000
0 stemmers
Ik heb o.a. op “12 A” gewoond en op “12 2.3”.