Je hebt gelijk, die heb ik aangeduid, maar ik vind die streepjes superverwarrend, haha. Dat doen wij nooit (ik heb het iig nog nooit zo zien staan). De tweede had ik eerst fout geschreven, het is “huisnummer nummer etage.nummer studio” (12 2.3 of dan 12-2.3). Die staat er volgens mij niet bij
42 en dan woon ik aan het begin van de straat
Ohh dat wist ik niet! Wel goed dat je het zegt hoor! thanks
Lekker op 1
En heb verder op 8, 12 en 158 gewoond
In Hoofddorp heb je de straat Graan voor Visch en daar lopen de huisnummers van 13000 tot 19999, echt suuuuper onhandig want wie onthoudt dat ooit?!
Hebben jullie huissleutels van huizen waar je niet (meer) woont?
- Ja, één
- Ja, meerdere
- Nee
0 stemmers
Ik heb nog een huissleutel van mijn oude studentenkamer liggen, dat was ooit de reserve sleutel voor mijn ouders, maar daar woon ik al een aantal jaar niet meer. En ik zie ook dat ik een reserve sleutel heb hangen van een ex buurman, maar hij is inmiddels ook verhuisd.
Ik moet maar eens opzoeken hoe ik die veilig kan weggooien/vernietigen.
Ik had al vrolijk op nee gestemd want ik heb geen sleutel meer van mijn studentenhuis.
Maar wel van mn ouders! En daar woon ik ook niet.
Van mijn ouders en oma of telt dat niet?
Heb wel ergens een sleutel van mijn ouders, telt dat? Daar heb ik wel gewoond (gebruik hem trouwens nooit, want kom er maar 2 of 3x per jaar en dan neem ik hun extra sleutel mee als ik eens zonder een van hen wegga).
Haha nou @Insouciance @Mario @kika jullie wonen er niet, dus ik vind het tellen!
@Bathwater Haha ja daar heb ik ook nog over getwijfeld, maar dat doe ik maar niet. Staat een beetje gek!
Ik heb nog de liftsleutel van mijn middelbare school.
Ik ook, kluissleutel van mijn kluisje in de brugklas
Help a girl out;
Ik ben sinds gisteren jaja heel lang, begonnen met weer beter eten en minder snoepen dus m’n hoofd zit nog volledig in een modus geef me al het eten en vooral chocola!!! Ik wil naar de ah fietsen voor B&J maar dan moet ik me en aankleden en naar beneden lopen en naar ah fietsen en ik vreet meteen een pot leeg dus ja nogal veel kcal. What to do?
Oh wacht even, heb een auto vandaag en als ik een jas aandoe hoef ik me verder niet aan te kleden…
- Wel doen, hup is toch lekker en wat maakt het nou uit??
- Nee denk aan je doel!!!
0 stemmers
Ik heb nog een sleutel van mijn oude kantoortje van 1.5 jaar geleden hehehe
Balansen kan ik nog moeilijker. Als ik eenmaal begin is het hek van de dam. Niet doen werkt nog beter en ik weet dat ik in een week hieraan gewend ben. Het is gelukkig ook niet zo dat ik normaal niet gezond eet, zeker wel, maar ook Nutella en chips enz enz en dat moet gewoon ff stoppen.
Maaaaar ik ga niet naar de ah en eet geen Nutella vanavond!!
Losgeld klinkt alsof er iemand gegijzeld is
Toen ik nog schoonmaakte had ik meestal zo’n 7 huissleutels aan m’n sleutelbos. Vond ik een heel gek idee altijd, dan fietste ik door de stad en kwam ik langs allemaal huizen waar ik zo naar binnen had kunnen gaan als ik dat wilde.
Losgeld
En dat wordt standaard gecorrigeerd door Mn omgeving want “nou Leeuwenhart, dit is geen ontvoering hoor ha ha ha”
Er stond vaak een dakloze meneer bij de Pathe de munt in Amsterdam en die vroeg altijd om geldmuntjes. Sindsdien noem ik het zo maar misschien vroeg hij daar wel om omdat hij anders supermarktmuntjes van die karretjes kreeg?
contant/cash