Stel hier je persoonlijke vraag #5

Zoals jij beschrijft, je weet niet zo goed hoe je handelt als iets realiteit wordt. Ooit is er een vriendje vreemdgegaan en ik kon hem op dat moment wel vergeven. Hij biechtte het direct op, het was iemand waar hij niets voor voelde en was een betekenisloze en dronken zoen die zij uitgelokt had (zijn verhaal, dit kan ik natuurlijk niet checken). Ik wilde een verder goede relatie toen niet verbreken.

Ik denk dat ik het erger zou vinden als iemand verliefd zou worden of mét gevoel zo iets zou doen. Dan ben ik bang dat mijn zelfvertrouwen en vertrouwen in de relatie wel een te grote deuk oploopt.

1 like

Eigen &Other Stories maar als ik daar mijn garderobe zou samenstellen zou ik op 3 cracottes op een dag moeten leven. Veel te duur.

24 likes

Hahahaha dit was exact de reden dat ik op H&M klikte

3 likes

Precies dit. Of als het een doelbewuste affaire van maanden is met stiekeme ontmoetingen ed… vind ik ook wel een verschil

2 likes

Hierop inhakend, jouw favoriete merk onder de The Sting paraplu?

• The Sting
  • Costes
  • Cotton Club
  • Distrikt

0 stemmers

Oké ik had echt geen flauw benul dat die ketens bij elkaar hoorden. Geen van allen. :thinking:

2 likes

Ik ken het overgrote deel hiervan niet eens, haha. Ik heb geen idee wat ik moet stemmen.

2 likes

Wow ik heb nu een soort kortsluiting, ik dacht bij & other stories altijd aan H&M maar dat kwam omdat de H&M op spijkerbroeken “&” in het logo heeft/had(?). Maar ze blijken dus echt tot hetzelfde concern te horen?
Sorry als dit al heel bekend was ofzo maar ik heb nog nooit iets van & other stories bekeken of gekocht

2 likes

Ik word altijd lichtelijk agressief van Distrikt Nørrebro. Oer-Nederlands bedrijf dat ontzettend saaie en inspiratieloze kleding maakt met het liefst zo groot mogelijk “DISTRIKT NØRREBRO” erop zodat 17 jarige jochies aan hun vrienden kunnen laten zien dat ze ~ Deens design ~ dragen.

Niet te vergeten dat Nørrebro de meest cultureel en etnisch diverse wijk van Kopenhagen/Denemarken is en dat label er bepaald geen eer aan doet.

14 likes

Haha dat doet me een beetje denken aan de Björn Borg onderbroeken van vroeger. En dan je broek zo laag mogelijk dragen zodat iedereen kan zien dat je een onderbroek van 20 euro draagt.

3 likes

Oh ja en in het zwembad dat jongens hun zwembroek over hun ondergoed aantrokken, maar wel zo los dat de halve reet er nog uit hing en de rand zo goed te zien was.

:nauseated_face:

EDIT: heel toevallig kwam dit voorbij op Facebook en echt, waarom deden jongens dit

18 likes

Welke koffie is volgens jou het lekkerst?

• Filterkoffie
  • Nespresso
  • Dolce Gusto
  • Oploskoffie
  • Senseo
  • Espressomachine
  • Ik vind alleen koffie van koffiezaken lekker
  • Ik vind alleen koffie uit koffiemachines zoals op werk lekker

0 stemmers

Oh die ken ik niet! Even googelen

Haha het ziet er nog best boeiend uit ook! :joy:

Wat versta jij onder het begrip “grote-mensen-huis”?

• Een eengezinswoning, vaak type rijtjeshuis met kleine tuin die veelal staat in een vinexwijk waar veeal jonge gezinnen wonen.
  • Ieder huis (of appartement) dat groot genoeg is om een gezin te stichten / voor langere tijd te blijven wonen.
  • Een flutterm waarmee op impliciete wijze eigenlijk wordt verondersteld dat je pas echt volwassen bent als je een “heel” huis hebt en geen appartement.
  • Anders…

0 stemmers

Heel saai maar voor mij gaat er niets boven een douwe egberts snelfiltermaling zonder melk/suiker, uit zo’n apparaat:

Samenvatting

Dit drink ik vanaf m’n 16e op deze manier! En de liefde blijft haha

10 likes

Idem, ik vind de Jumbo huismerk ook wel lekker maar heb toch liever DE.

Vind de chique"versgemalenbonen"apparaten die je tegenwoordig veel ziet ook wel goed te doen :slight_smile:

1 like

En onder een “bachelor huis”?

• Het huis waarin opnames worden gemaakt voor het programma The Bachelor
  • Een huis van iemand die nog uitgebreid geniet van zijn of haar vrijgezellenbestaan
  • Een zeer strak ingericht huis van een persoon, vaak een man, die zich voornamelijk buitenhuis begeeft en woont in een huis met veel glas, hoogglans en grijstinten en vooral weinig warmte.
  • Anders…

0 stemmers

Wat is volgens jou de lekkerste fastfoodketen van onderstaand rijtje?

• Mac Donalds
  • Burger King
  • Kentucky Fried Chicken
  • Chickenspot
  • Five Guys
  • Verhage
  • Bram Ladage
  • Febo
  • Smullers

0 stemmers

Maar alleen Burger King vanwege de Twister Fries. Grootste deel hiervan heb ik nog nooit iets gegeten/ken ik niet.

2 likes