Die van mij krijgt amper de kans om dingen voor te stellen want ik verzin altijd wel wat. En op zich vind ik dat wel prima. Hij vindt het vaak leuk en zo kunnen we mooi dingen doen die ik wil
Ik werk en mân vriend studeert maar we betalen toch 50/50 voor de huur. Ik spaar dan de rest voor âlaterâ voor ons en als we uiteten gaan betaal ik en ik betaal weleens kleren voor hem haha #sugarmomma
Koop jij broeken met gaten?
- Nee gatverdamme! Waarom zou ik iets kopen wat er kapot uit ziet?
- Ja ( but whyyyyyyy??)
0 stemmers
Het heeft iig zakkenâŠ
Lekker luchtig ook
Tsja, soms loop je gewoon met sommige trends mee. Van die destroyed boyfriend jeans bijvoorbeeld. Vind ât wel leuk staan.
Vind broeken kopen super kut want ben klein dus ben allang blij als iets fatsoenlijk past zonder dat ik 20 cm overtollig stof aan mijn enkels heb hangen, ik neem de gaten dan maar voor lief.
Dit is precies wat ik dacht ben al blij als een jeans past, dan ben ik echt niet meer kieskeurig
Is het asociaal om met een koptelefoon op te winkelen of boodschappen te doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind het niet asociaal om met een koptelefoon door de supermarkt te lopen, maar wel bij de kassiĂšre. Daar zou ik hem dan toch wel afzetten.
Ja als ik weet dat er een interactie met een ander mens aan zit te komen doe ik hem sowieso af. Ik moet zo even de stad in maar heb geen zin in geluid, dus ik hou mijn noisecancelling vriend gewoon lekker op
Zijn er mensen die rondlopen zonder muziek?! Ik doe het af en uit als ik met mensen praat uiteraard, maar ik loop letterlijk nooit rond zonder koptelefoon in. Lopen is zoooo saai zonder.
Heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me wel erg leuk!
Eigenlijk is het echt gek dat mensen het blijkbaar abnormaal vinden dat je in je eentje activiteiten onderneemt waarbij het niet eens de bedoeling is dat je met anderen praat (bioscoop, theater).
Deze vraag heb ik ook, maar dan in het algemeen. Ik lees vaak dat mensen de stemmen / geluiden van anderen niet trekken en dan dus een noisecancelling koptelefoon op doen. Ik vraag me dan af of je dan wel tegen muziek kunt? Ben ik de enige die echt niet altijd naar muziek kan luisteren?
Haha amen voor het forum dat het wel normaal vindt! Maar wie bestempelde dit als âguilty pleasureâ dan?
Soms heb ik een hele dag een koptelefoon op moeten hebben, en dan ben ik echt blij als hij bij het naar huis reizen even af kan en ik gewoon de wereld kan horen en vrije oren heb. Thuis heb ik wel heel vaak muziek aanstaan.
Ik loop de hele dag met mân noisecancelling koptelefoon rond maar heb 9 van de 10 keer gewoon alleen de noisecancelling aan en geen muziek. Hou van de stilte.
Ik vond het de eerste keer echt super gĂȘnant dat toen ik alleen naar de bios ging, maar vind het nu echt een last als ik met iemand anders ga en viel me ook helemaal niet opgelaten meerâŠ
Ik ga het liefst in mijn eentje naar de bios en elke keer dat iemand anders voorstelt om samen te gaan opper ik expres om niet de film te kijken waar ik het meest benieuwd naar ben, maar juist actiefilms/Marvels/films met Liam Neeson, die ik in mijn eentje saai zou vinden. Ik heb echt een hekel aan sociale interactie tijdens het kijken van films en ik vind het heerlijk om er in mijn eentje van te mogen genieten. Ik kan dan ook veel beter lachen of huilen om emotionele scĂšnes, of lekker bang worden bij horrors etc. .