Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik vond het de eerste keer echt super gênant dat toen ik alleen naar de bios ging, maar vind het nu echt een last als ik met iemand anders ga en viel me ook helemaal niet opgelaten meer…

1 like

Ik ga het liefst in mijn eentje naar de bios en elke keer dat iemand anders voorstelt om samen te gaan opper ik expres om niet de film te kijken waar ik het meest benieuwd naar ben, maar juist actiefilms/Marvels/films met Liam Neeson, die ik in mijn eentje saai zou vinden. Ik heb echt een hekel aan sociale interactie tijdens het kijken van films en ik vind het heerlijk om er in mijn eentje van te mogen genieten. Ik kan dan ook veel beter lachen of huilen om emotionele scènes, of lekker bang worden bij horrors etc. :two_hearts:.

1 like

Ik heb wel eens gehad dat ik in mijn eentje naar de bioscoop was en dat de hele zaal vol zat, behalve de stoel naast mij. Toen moest de hele zaal gedacht hebben dat mijn date me had laten zitten of zo, dat voelde wel een beetje gek

22 likes

Werken :sob: maandag weekend

2 likes

Denk jij dat je succesful bent in “adulting” (bijv. rekeningen op tijd betalen, gezond koken voor jezelf, huishouden op orde)?

• Ja volledig
  • Overwegend ja
  • Overwegend nee
  • Nee totaal niet

0 stemmers

Door deze poll bedacht ik mij: Ik heb echt saaie weekenden afgelopen maanden :confused: In 2019 nog geen een keer uitgeweest, nog geen een keer drankje in de stad gedaan. Boringgg.
Alleen maar sporten, rusten en studeren. En soms naar een vriendin maar ook niet elk weekend.
Wil weer eens uittt en dansen. Maar dan ben ik gaar de dag(en) erna en sneller ziek dus ook geen zin in. #omalife.

5 likes

Precies dit ook. Plus vriendinnen die ook nooit meer gaan/willen… dus #lonelyomalife

1 like
  • Jim
  • Pim
  • Tim

0 stemmers

Ik vind Jim zelf het leukst maar dan wel liever op z’n Nederlands uitgesproken. Bij Pim moet ik altijd denken aan een vogel. :confused:

Pim doet me denken aan m’n lievelings:

20 likes

Ik ken het meeste

• Pims
  • Tims
  • Jims

0 stemmers

Haha ik wilde zeggen 'Bij Pim moet ik denken aan koekjes met de vieste combi ooit; chocola en sinaasappel
haha

Ik vind Pim wel ook een leuke vrolijke naam, maar ga toch voor Tim. Jim wordt vaker Djim en vind die Engelse klank niet leuk.

9 likes

Grappig hoe één letter verschil zulke andere associaties kan geven. Ik vind Jim een beetje tokkie, Tim klinkt boers en Pim vind ik juist wel leuk en vrolijk

2 likes

Timmy en Jimmy zijn ook nog namen haha. Ik had een keer met iemand gezoend en daarna zeiden we pas onze namen. Toen zei hij “Jimmy”. Vond hem direct niks meer aan. :’) was trouwens geen Nederlandse jongen, maar dan nog bleh :sleepy:

1 like

Haha ik ken 2 Tims en het zijn allebei boeren

Vind het ook geen boeren naam. Ik vind Mark Peter en Koen heel boers.

@River Ja ik ben ook koos vriendloos, heb niet veel mensen om mee af te spreken (of dat ik daar zin in heb :p), en als ik druk ben met werk/studie vind ik dat wel prima. Maar als je je dan hebt voorgenomen om een dag/weekend te chillen en je dan te bedenken dat je niemand hebt om mee af te spreken/uit te gaan, saaaaai. Vind werken vaak chill omdat ik dan iets te doen heb in het weekend :’) (en horeca voelt ook nog beetje als uitgaan :p) maarja wil ook wel gewoon uitrusten.

1 like

Wat vind je vallen onder snoep?

• Kitkat / Twix / bounty etc.
  • Popcorn
  • Chips
  • Al het bovenstaande

0 stemmers

Ik denk bij snoep eigenlijk meer aan zuurtjes of van die Haribo troep ofzo. Ik zou een Kitkat niet snel snoep noemen. En chips en popcorn al helemaal niet.

20 likes

Niks van bovenstaande.
Chocolade vind ik geen snoep, popcorn en chips vind ik snacks.
Drop, zoete kleine dingetjes, dat vind ik snoep.

4 likes