De enige Pim die ik ken is m’n kat. Wreh.
Ik vind dit dus geen van allen snoep maar chocolade, hartig hapje of snack maar geen snoep. Snoep is fel gekleurd, een beetje chemisch en smaakt naar suiker snoep
Eigenlijk kleine zoals 1 en grote zoals 4
In 3en zoals 4 denk ik.
Huh doet iemand echt 2?
Huh nee de plaatjes stonden eerst in andere volgorde dit is doorgestoken kaart!!!
Ja dat is allemaal leuk(ocyten) en aardig maar mensen hebben nu vijf minuten lang gedacht dat ik driedelige pakken vouw van mijn handdoeken.
Nee want ik heb een hele anti zweet deo routine. Als ik dat niet gebruik of als het is uitgewerkt dan zweet ik wel mega veel. Maar dankzij die routine ruik je het niet zo gelukkig
Hahah ik heb voor de grap 2 gestemd want moest best wel lachen om die normale opties en dan dát haha
Ik weet niet hoe je een poll maakt. Maar ben wel heel benieuwd naar dit. Ik heb best wat mensen in mijn omgeving die hun partner vergeven na vreemdgaan. Ikzelf zou dat nooit doen. In mijn optiek zijn dan drie belangrijke dingen (vertrouwen, communicatie en respect) in een relatie bewust voorbij gegaan.
Hoe denken jullie hierover? Zou je na vreemdgaan iemand vergeven en doorgaan met de relatie?
Haha de mensen die hun handdoeken vouwen zoals plaatje 2 zijn vast ook de mensen die hun handdoeken strijken
Is dat raar dan??
Ja
Ik zou het wel belangrijk vinden dat diegene het mij zelf vertelt. Het ligt heel erg aan de omstandigheden en aan hoe de relatie verder is. Ik denk dat ik iemand wel zou kunnen vergeven als er veel dingen meespelen op dat moment en als ik echt voel dat de ander er spijt van heeft, het goed wil maken en echt zijn best doet om dat vertrouwen wat weg is weer op te bouwen.
Nog nooit meegemaakt, denk dat ik daarna pas kan concluderen.
Ik denk dat het ligt aan het hele verhaal, maar gezien mijn persoonlijkheid wordt vergeten (en ook wel vergeven om eerlijk te zijn) nogal lastig, en daar zou ik dan niet mee kunnen dealen. Hoeveel spijt iemand ook heeft. En ik zou bovendien twijfelen of er dan niet fundamenteel iets mis in de relatie, of dat hij iets mist, moet maar net op te lossen zijn dan.
De combi dronken en zoenen denk ik wel? Ik heb hier al vaker over nagedacht. Ik denk dat ik dan waarschijnlijk wel zou vinden dat dat voor mij een free pass zou worden, indien ik daar een keer behoefte aan heb. Dus weet niet hoe goed dat dan zou lopen. Want dan is m’n vertrouwen geschaad en heb ik een gevoel van oneerlijkheid, dus zou ik dat gelijk willen trekken. Dus nee echt vergeven niet, zou er wel mee kunnen leven.
Nee, MAAR ik zou wel open kunnen staan voor een (tijdelijk) non-monogame relatie, vooral als het op fysiek gebied gaat, en dit weet mijn vriend ook. (Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee dus het zou kunnen dat het me verschrikkelijk af zou gaan en ik erachter zou komen me niet prettig te voelen, maar de openheid is er wel!) Mijn vertrouwen zou gewoon heel erg geschaad worden door vreemdgaan, juist omdat ik openheid ook w.b. eventuele wensen buiten de relatie heel erg zou waarderen. Seks met iemand anders op zich zou waarschijnlijk niet easy-peasy zijn om mee om te gaan maar zou absoluut geen probleem hoeven te zijn, maar zoiets achter mijn rug om doen (en dan niet eens genoeg je best doen om het geheim te houden ♀.
Ik vind dronken geen verzachtende omstandigheid haha.
Ik vraag me wel af waarom dan per se die spanning gelost moest worden op dat specifieke moment, kon/wilde je niet wachten op je vriend? Of kon je het er niet van te voren over hebben? Want als hij je makkelijk vergeeft, misschien had hij je ook wel ‘toestemming’ gegeven? Ik zou denk ik juist gekwetst zijn omdat iemand dan eigenlijk op eigen houtje beslissingen neemt die ook mij/onze relatie aangaan. Namelijk openheid en eerlijkheid naar elkaar toe.
Ik ben zelf niet vreemdgegaan, maar ik ken dat behoefte hebben aan spanning wel. Een keertje ben ik verder gegaan dan netjes was eigenlijk (een beetje twijfelen of iemand mee naar huis ging, toenmalige vriend was maanden van huis), maar toen zat altijd nog mijn toenmalige vriend in mijn hoofd en de normen/waarden die ik heb richting onze relatie. Had jij dat niet?
Ik vind een hele affaire ook anders hoor, maar als het ook niet eenmalig is, maar zelfs vaker gebeurt, dan kan ik al helemaal niet het idee van ‘hij mist iets’ van me afschudden. De kans dat het dan een derde keer gebeurt lijkt mij groot. Soort glijdende schaal.
Het ligt ook heel erg aan zijn reactie na het vreemdgaan denk ik, maar ik zou iemand zeker kunnen vergeven