Vinden jullie velvet kleding kunnen in het voorjaar/de zomer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben echt dol op velvet en wil de jurkjes die ik ervan heb zo lang mogelijk aan
Vinden jullie velvet kleding kunnen in het voorjaar/de zomer?
0 stemmers
Ik ben echt dol op velvet en wil de jurkjes die ik ervan heb zo lang mogelijk aan
Waarom zou het niet kunnen?
Ik associeer het met de herfst/winter, waarom weet ik eigenlijk niet haha? Misschien omdat het een wat “zwaarder” stofje is, of omdat het een beetje glimt dus wat feestelijker is (dus voor rond kerst oid)? Ik zie ook meer velvet items uitkomen in het najaar dan in het voorjaar. Maar misschien slaat dit wel nergens op haha
@Canvastas Wie is dat meisje op jouw profielfoto ook al weer? Ben al uren mijn hersenen erover aan het kraken maar het komt gewoon niet in mij op.
Jaaa!! Heb die laatst nog gezien, hele leuke serie overigens. Dank je wel, nu kan ik zo met een gerust hart slapen haha.
Echt geen flauw idee, komt denk ik doordat mijn ouders veel videobanden van vroeger hebben die ik heb terug gekeken dus ik kan mijn herinneringen daar niet van onderscheiden
Tuurlijk kan dat.
De kinderen van de grote beer
Die boekenserie Mijn favoriet was het boek over groep 7, die was heel spannend omdat ze stroperij gingen oplossen
Mijn eerste herinnering was dat ik (net 4) samen met mijn broertje (2) ALLEEN brood mocht halen op vakantie in Turkije. Zo veel verantwoordelijkheid! Zelf het turkse woord voor brood kan ik me herinneren (ekmek?)
Mijn ouders konden ons gewoon zien, vertelden ze me laatst.
Mijn eerste herinnering is dat ik werd gedropt bij de peuterspeelzaal en over het algemeen vond ik dat prima. Maar er was een dag dat ik klaar stond bij het raam om gedag te zwaaien naar mijn moeder. ALLEEN ZE VERGAT MIJ EN ZWAAIDE NIET!!! Nou toen had ik echt het gevoel natuurlijk dat ze mij meteen vergeten was en nooit meer kwam ophalen. Trauma’s
Ja ik stel soms eisen aan een eventuele partner waar ik zelf niet eens aan voldoe.
Ik zeur best vaak tegen mijn vriend over dingen die ik ook niet altijd doe, dus ja.
Heb je de mogelijkheid om thuis te werken binnen je huidige funtie?
0 stemmers
Zoja, hoe vaak doe je dat dan?
0 stemmers
Ik denk gemiddeld 1x per maand, maar niet structureel. Afhankelijk van ov/werkzaamheden/drukte verschilt dat. Zomer 2017 heb ik volgens mij over 1.5 maand 2x op kantoor gewerkt, terwijl ook gerust 3 maanden op kantoor werk.
Vind kantoor chiller, tenzij deadlines die ik anders niet haal, reistijd niet handig is met afspraken privé of ov die overhoop ligt.
Ik stel wel hoge eisen maar zie dit niet als iets slechts. Waarom zou ik genoegen nemen met minder
Ik werk op dit moment thuis haha!
Nee, ik zou elke dag kunnen thuiswerken als ik zou willen. Wil ik alleen niet, want kantoor is maar een kwartier fietsen, werkplekken zijn daar fijner en vind het fijn om thuis als thuis te houden. En naast dat mijn collega’s wel gezellig zijn vind ik het handig om af en toe eens wat te kunnen vragen/overleggen.
Wij gingen ook altijd naar het bejaardentehuis met Palm Pasen, maar dan gingen we gewoon eten en gezellig kletsen met de ouderen en de stok mochten we zelf weer mee naar huis nemen
Dat ik een disney plaatje op een a4tje wilde lijmen en ik mijn vingers daardoor met secondelijm aan elkaar had geplakt
Ik knip ze altijd onder de douche. Hoef ik ook niet te vijlen daarna.