Bij mij komt er Ross uit (love Ross <3) maar voel me vaker een Chandler.
En op wie lijk jij in Modern Family?
- Jay
- Gloria
- Manny
- Claire
- Phil
- Haley
- Alex
- Luke
- Mitchell
- Cameron
- Lily
0 stemmers
Ik heb daarna Monica als uitslag gekregen waarschijnlijk omdat ik voor de optie “uiteten in New York” had gekozen ipv in central perk te zitten
Ja echt heel slecht haha. En heb je de laatste al gezien?
Links was de vriend van Phoebe, in het midden was die oogarts waar Monica een tijdje mee ging en rechts geen idee. Zal dus wel een ex zijn van Rachel.
Dat was Paolo! Van Rachel, die ook aan de kont van Phoebe zat.
Edit: maar de laatste 3 vond ik helemaal random. Wie ‘Chandler’ moest spelen.
Ik zag net Paaskaarten in de winkel en ik vroeg me af:
Verstuur jij een kaart met Pasen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wist niet eens dat dat een ding is?
Hahaha, ik had ze ook nog nooit gezien. Dan komt mijn tweede vraag:
Gaan jullie nu na de poll een kaart met Pasen sturen? #influencer
- Nee, ben lui
- Nee, ik vind het onzin om voor Pasen een kaart te sturen
- Nee, te duur
- Misschien
- Ja, maar alleen naar mijn familie
- Ja, maar ik weet niet naar wie
0 stemmers
Kaarten sturen is sowieso weggegooid geld en zonde voor het milieu.
Eigenlijk wel ja
Een eigen instagram voor je baby is:
- Niet okee
- Okee als het op prive staat
- Leuk
- Geen mening
0 stemmers
Kijk, ik zou zeggen niet oké. Maar stel dat je ver weg woont van familie. Oh wacht, ik pas het aan. Dan kun je ook een whatsapp groep doen. Brb.
Ik zit in een whatsapp groep speciaal gericht op een baby en een kat.
Ja precies ik snap niet waarom je dat per se met iets als instagram moet doen. Ik vraag het naar aanleiding van een man die ik ken en zijn vriendin heeft een instagram voor hun kind (met een belachelijk zielige naam die ik hier maar niet post) die alleen zij beiden volgen en op prive staat. Ik heb het eigenlijk erg te doen met dat kind… De naam is misschien zelfs wel het ergste
Ik zou het zelf niet doen, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het wel doen. Zolang het account goed op prive staat (en mijn voorkeur: zolang het duidelijk is dat de ouders het account beheren en zolang er geen debiele teksten als ‘vandaag heb ik lekker in mijn kinderwagen gelegen terwijl mama me een rondje om duwde’ bij staan) kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die het wel zo zouden willen aanpakken. Maar ik zou wel een heel goed oog houden op de volgers.
Bij Friends, geen idee, maar ik heb nu al van twee verschillende personen te horen gekregen dat ze me vinden lijken op Robin van How I Met Your Mother, qua gedrag en trekjes. Ben speciaal daarvoor die serie gaan kijken omdat ik zo benieuwd was op wie lijk jij van HIMYM?
- Ted
- Marshall
- Lily
- Barney
- Robin
0 stemmers
Mijn vriend vergelijkt mij altijd met Lily wanneer HIMYM op tv is. Vooral in de aflevering waarin ze sleutels oid compleet de verkeerde kant op gooit. Oja, en de duivelse blikken natuurlijk.
Carnaval vind ik
- geweldig! Ga het liefst alle dagen
- wel leuk, voor een dagje ofzo
- een stom feest
0 stemmers
Ik vind alle characters in Friends en HIMYM stom dus wil ook op niemand lijken.