ik heb vanavond een carnavalsfeestje en het thema is ‘in de supermarkt’. heb dus nog steeds niks dus ik denk dat ik gewoon niet verkleed ga. is hier ook niet zo heel erg maar toch wel jammer ofzo? mocht iemand nog een geniaal idee hebben 
ps. ik woon in een klein dorp met alleen een supermarkt en andere winkels zijn meer dan een uur rijden dus een complete outfit kopen is geen optie
Een naamkaartje zoals cassieres altijd hebben? En dan niet je eigen naam erop zetten maar Katrien ofzo.
Jaals pak wc rollen. Gewoob wc rollen om je heen knopen
. Of een vuilniszak inderdaad.
Ik heb wel een werkshirt voor je van de grote blauwe supermarkt 
Mocht je niks meer kunnen bedenken misschien creatief doen met boodschappentassen? Jezelf mee inpakken ofzo
Je kan een boodschappen tas als rokje doen en dan nog 1 als met de handvatjes over je schouders. Of misschien kan je naar et tuincentrum dan hebben ze kunstfruit en kan je ook als fruitzak gaan
Zwolle zag er wel gezellig uit gister, overal tentjes en confetti en ballonnen. Doe zelf niets met carnaval, dus geen idee hoe het hoort 
Klink wel als carnaval
was het ook een grote bende met zatte mensen? Dan is het zeker:ok_hand:
Huh ik zie dit niet voor me. En dan om je heen bouwen? Of een kleiner iets in je handen houden?
Ugh ik heb zoveel miscommunicatie met m’n vriend hierover altijd haha
Voor hem is vrijdag en zaterdag weekend maar zaterdag na zonsondergang werken hier veel mensen dus hij ook. En zondag is ook een normale werkdag. Moest daar in het begin zoooo aan wennen. Dan wilde ik zaterdagavond lekker naar de bios en zondag heel de dag luieren maar dat kan dus niet. En als we het hebben over ‘volgende week zondag’ moeten we echt de datum noemen anders gaat het mis
Levend verbranden en de oneindigheid van het heelal
Het lijkt wel alsof Josje op de eerste foto staat haha
Ik hoorde gelijk in mijn hoofd: bijijjjjjj de polisie (op z’n vlaams)
Haha ja ik had echt geen idee dat dat daar werd gevierd sorry!
Ga gewoon in je ondergoed
Zelfs helemaal in Den Helder al jaren.
Zou het wel eens willen doen, intrusie. Maar ben een schijterd.
Heb jij wel eens de zelfscanoptie gebruikt bij de Ikea?
- Ik kom nooit bij de ballentent
- Nee
- Ik wist niet eens dat die optie bestaat
- Ja ik heb het wel een keer gebruikt
0 stemmers
Ik heb een keer iets niet gescand omdat de korting er niet vanaf ging. Was 2 voor de prijs van 1 en ik had geen zin om op een medewerker te moeten wachten dus toen heb ik het tweede product niet gescand. Wel heel snel naar buiten gelopen omdat het niet helemaal oke voelde.
Ik heb een keer iets niet gescand omdat het label erop kapot was, het het laatste product in het schap was en er letterlijk geen medewerker in de buurt was om me te helpen (was in een AH to Go). Ik voel me er nog wel schuldig over.