iedereen bedankt voor de reacties! ik ging naar de plaatselijke speelgoedwinkel voor stiften enzo en toen hing er nog precies één aardbeienpakje  ik ga dus als aardbei
 ik ga dus als aardbei  hahaha
 hahaha
Leuk als iemand dan vraagt: “waarbij” en jij dan opspringt: “aardbei” 
Of je maakt een bordje met aardblij 
Toen ik stage liep, moest je bij de lunch alles wat je ging eten apart afrekenen bij een zelfscan kassa. Ik kreeg een stagevergoeding die ik veel te laag vond, dus bijna elke dag bij de lunch rekende ik mn boter of mn kaas oid niet af uit recalcitrantie. Was 20 of 30 cent per dag of zo, stelde dus niet veel voor, maar alles opgeteld denk ik wel een aardig bedrag. Zou ik nu nooit meer doen, reken altijd alles netjes af tegenwoordig. Daarnaast werd de kantine toen geëxploiteerd door een andere organisatie en zij konden eigenlijk ook niets doen aan de hoogte van mn stagevergoeding 
Hoi!
hahaha  maar ik woon in het buitenland dus dat gaat helaas niet lukken
 maar ik woon in het buitenland dus dat gaat helaas niet lukken 
Hoe lang zijn jullie samen?
Waarom kun je nu niet samen kopen? Hoe lang zijn jullie samen? Ik zou betalen de lasten waar jij ook gebruik van maakt, baat bij hebt (vaste lasten; gas, water, licht, tv etc), verder zou ik niks bijdragen aan iets dat voor waardevermeerdering zorgt of verzekeringen van iets dat niet jouw (mede)eigendom is.
Als ik zelf in die situatie zou zitten zou ik dat wel “scheef” vinden, want zijn kosten zijn veel hoger dan die van jou. Maar rationeel gezien, als je uit elkaar gaat heb je niks aan die kosten. Ik zou zo’n situatie niet zien zitten, tenzij kort bij elkaar —> later kunnen “inkopen” of als ik zelf de huizenbezitter was. (Tenzij jouw toevoeging voor problemen zou zorgen, door bijvoorbeeld hoge -niet duo- schulden)
Ik heb geregeld stoned gereden en geen spijt van. Ik ga morgen wat leuks doen met mijn lover en ik heb daar zoveel zin in dat ik eigenlijk nu al wil gaan slapen zodat het heel snel morgen is.
Gewoon werken. Die oudjes in de zorg moeten ook worden geholpen
Ik heb dat gevoel dat alles langzaam gaat niet meer. Blow je veel? Ik ben namelijk wel een doorgewinterde junk als het wiet betreft. Misschien dat het ook vervelender voelt op de fiets omdat je te maken hebt met de wind in je gezicht. In de auto zit je gewoon in een warm hok, haha. Ik heb in ieder geval nooit het gevoel gehad (of opmerking over mijn rijgedrag gehad) dat ik anders zou rijden in nuchtere toestand dan in een stonede toestand.
Ik had nuchter achterop een brommer dezelfde ervaring 
Uitbrakken en werken
Amnesia is ook echt mijn minst favoriet, ik word daar ook niet helemaal goed van.
Waarom wil hij niet samen kopen dan?
Poll voor mensen die hetero zijn.
Je moet kiezen.
Met wie zou je eerder seks hebben?
De termen (on)aantrekkelijk zijn geheel naar eigen smaak en hebben weinig met  schoonheidsidealen te maken.
- Heel onaantrekkelijke man
- Heel aantrekkelijke vrouw
0 stemmers
Oh, sorry, ik was te snel, ik ben niet hetero. Ik kan m’n stem niet wissen.
@Gatta Ik weet niet of je dat in België ook hebt, maar in Nederland heb je dingen als afvalstoffenheffing, waterschapsbelasting etc. en die bedragen zijn gebaseerd op uit hoe veel personen je huishouden bestaat. Dus daaraan zou ik dan ook meebetalen.
Ja ik maakte dezelfde fout haha sorry
edit: wow m’n stem is nu inderdaad weg @Nidorina you’re a wizard
Ik zou dit niet doen, je bouwt niets op voor de toekomst als hij de hele hypotheek op zich neemt en jij eventuele andere kosten. Terwijl hij wel een soort buffer opbouw (in het huis bijvoorbeeld, die hij afbetaald). Mochten jullie ooit uit elkaar gaan moet jij er sowieso uit en dan kan je misschien ook niet zelf iets kopen omdat je wel de kosten gemaakt hebt maar niets opgebouwd. Laatst iets over gelezen ergens op het forum of online (misschien kan iemand dit aanvullen?) Daarnaast klinkt hij wel wat dominant door dat zo te bepalen voor je. Het is goed dat je je er wat meer in verdiept.
Als ik 1 glas drink zorg ik er alsnog altijd voor dat er 2+ uur zit tussen het drankje en dat ik weer in de auto stap. Dus als het goed is, is de alcohol dan alweer verwerkt door mijn lichaam. (Correct me if I’m wrong).