Ik ben een beetje ziekjes (gewoon keelverkoudheid incl hoesten en beetje hoofdpijn enzo). Is het handig om te sporten?
- Doe normaal en ga gewoon
- Doe normaal en ga niet
0 stemmers
Ik ben een beetje ziekjes (gewoon keelverkoudheid incl hoesten en beetje hoofdpijn enzo). Is het handig om te sporten?
0 stemmers
Na lang nadenken, vind ik het eigenlijk niet oké. Want zelf doe ik het ook niet en heb ook familie die ver weg woont en de kinderen niet vaak zien. En we sturen dan via WhatsApp dingen. Dus eigen ig pagina is dan onzin. En hebben ze meteen de foto’s of filmpjes op hun kaart staan. En hoef je niet weer extra foto’s te sturen als ze graag een foto willen.
Oneee ik drukte op de verkeerde :’) scheel oentje dat ik ben. ik zou lekker niet gaan hoor! Beterschap
Verbaas me ook om het aantal Phoebe-stemmers om dezelfde reden! Wie is nou zo in het echt En anders is diegene echt een uitzondering, maar daarvoor hebben er teveel op haar gestemd haha
Hangt van de sport af denk ik? Als het gewoon de sportschool is en je zelf je tempo kan bepalen zou ik het misschien nog wel overwegen als ik me nog wel redelijk oké voelde, maar bij een groepsles waarbij je mee moet komen met de rest zou ik het veel minder snel doen, of bij activiteiten die ‘triggeren’ waar je last van hebt. Als mijn holtes dicht zitten en ik hoofdpijn heb skip ik yoga altijd omdat je daar veel met je hoofd naar beneden hangt, dat is superkut dan. Maar zou dan wel kunnen gaan fietsen bijvoorbeeld.
Dankje!!
@Dazed het is inderdaad een sportschool dus ik kan het wel zelf bepalen! Heb maar voor een middenweg gekozen, ik blijf nu nog even thuis en kijk eind van de middag of ik ga. Moet toch nog wachten op een pakketje bedacht ik me net.
Heb alleen geen zin om me na het sporten als een natte krant te voelen
Ik vind het eigenlijk alleen leuk dat de buschauffeurs verkleed zijn.
Heb je überhaupt wel eens naar Friends gekeken?
0 stemmers
Plus dat het op internet staat. Het kan wel een privé-account zijn, maar het blijft online staan.
Haha ja ik dacht precies hetzelfde; niemand is toch zo? Snap het ook nog niet helemaal, maar het ging bij mij volgens mij om een overwegend positieve houding + linkse hippietrekjes/dingen net anders doen (geen smartphone, vegan eten etc.) en het feit dat ik nog minder op Monica en Rachel lijk.
Ja, daar heb je gelijk in! Ik denk dat bij mij het verschil gevoelsmatig zit, door ervaringen in mijn omgeving. Ik heb nu een paar vrienden/familieleden die de afgelopen paar jaar een kind hebben gekregen, waarvan er twee zo’n instagram account hebben. Die zetten véél meer online dan wat we in de groepsapps van die anderen zien (die dus niets via instagram doen). Maar als je het via IG net zo beperkt doet als via whatsapp, dan maakt het inderdaad weinig verschil.
Bij ons thuis lieten we nooit foto’s aan anderen zien? Zou zelf ook niet weten wat ik met de foto van andermans kind aan moet.
Wat denken jullie wat er gebeurt als je doodgaat? Ik ben echt benieuwd wat jullie denken.
Gewoon niks. Je lichaam rot weg of wordt verbrand.
Ik geloof dat er meer is…
Dat je een soort van terug naar huis gaat
Ik hoop vooral dat er meer is. Soms vind ik het leuk om hier over te fantaseren, maar merk dat ik dan vaak uitkom op de gedachte dat er helemaal niks is. En dit zou ook prima zijn, want dan heb ik het toch niet door.
Ik zie het wel wanneer ik uiteindelijk dood ga, maar ik denk eigenlijk dat er niks is, gewoon zwart.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik fantaseer en filosofeer hier vaak over, eigenlijk sinds een vriendin van mij is overleden en ik het er erg moeilijk mee had ‘waar ze heen ging’.
Aan de ene kant denk ik dat het net zoiets is als toen je voordat je net geboren was, dus geen bewustzijn en zelfs geen zwart. Net zoals je onder narcose bent, je hebt geen bewustzijn, het is niet zwart. Het is gewoon niks.
Maar aan de andere kant zijn er voor mijn gevoel te veel bewijzen dat er meer is dan dat. Zoals mensen die zichzelf zagen in een hoek van een kamer bijvoorbeeld terwijl ze hartcompressies of iets dergelijks deden en dat ze alles precies konden navertellen, zelfs dingen die ze nooit konden weten. Ook geloof ik zeker in andere ‘entiteiten’ en dimensies en weet ik zeker dat er andere energieen zijn.
Ik denk dat er niks is, dat het net is als je slaapt alleen dan zonder dromen. Maar ik hoop eigenlijk wel dat er iets bovennatuurlijks is.