Stel hier je persoonlijke vraag #5

Omdat ik zelf wo gedaan heb en mezelf wilde vergelijken met anderen, en het anders misschien een scheve vergelijking zou worden. Ik weet niet precies hoe de week eruit ziet op andere opleidingstypes wat betreft planning en aantal contacturen, stages… Ik kan me bijv voorstellen dat hbostudenten die heel veel uur per week moeten besteden aan een verplichte stage overdag geen tijd hebben om te studeren en dit in de avond moeten doen. Die hebben dan geen keus (bron: een vriendin die dit irritant vindt :joy:).

3 likes

Aan fikkie, een fikkie, mijn portie mag verdwijnen hahaah

6 likes

Love alle kleuren :rainbow:

4 likes

Gebruik jij oortjes/koptelefoon in het ov?

• Altijd
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nooit

0 stemmers

Maar is “nooit” dan ik luister muziek/bel met geluid op speaker? :stuck_out_tongue: Of ik gebruik mijn telefoon in stille stand en luister naar niets?

1 like

Haha ik ging uit van het tweede. Hoop niet dat mensen hier op speaker muziek luisteren in het ov

1 like

Kun je me wat samples opsturen namens het promoteam? :sunglasses:
Is dit in Nederland te verkrijgen? Ben heel benieuwd

1 like

Oh ze bestaan! Zeer irritant, vooral de mensen die spelletjes spelen en je bij elke zet een bevestigend ping geluidje hoort.

Ik heb zelf op nooit gestemd omdat ik in het OV nooit muziek luister en mijn telefoon op stil heb staan.

1 like

Oh ja dat! Enorme ergenis. Begrijp uberhaupt niet waarom mensen dit aan zetten, daar irriteer je jezelf toch ook aan lijkt me dan?

Toppunt van asocialiteit vind ik het aandoen van optie dat je flits afgaat bij een inkomend gesprek/appje. Waar is dat goed voor?
In de tram had laatst iemand dat, ofcourse druk aan het appen met de telefoon in de lucht. Nou een hardcore feest was er niets bij :unamused:

5 likes

Drop schepijs :heart_eyes: Zo jammer dat ze dat bijna nergens als vaste smaak hebben

4 likes

Ja, mensen zijn er ook altijd heel verbaasd over en gaan er vanuit dat het vies is. Ik bedenk me trouwens net dat m’n favoriete ijssalon in mijn stad sinds vandaag weer open is en dat die soms verzoekjes aanneemt voor z’n wekelijkse special. Denk dat ik gewoon ga vragen of hij een keer drop ijs wil maken :grin:

1 like

Bij Lidl heb je toch ook chocoladerepen met drop?

Mij niet gezien trouwens, maar blijkbaar zijn er wel een aantal liefhebbers hiervan aanwezig. :woman_shrugging:t3:

Oh volgens mij hebben we dezelfde favoriete ijssalon… :upside_down_face:

Haha nou smurfenijs is gewoon vanille ijs met een kleurtje! Drop is wel echt een aparte smaak. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe dat is. Als ik het tegen kom maar eens nemen.

RG?

1 like

Vroeger droeg ik dag in dag uit all stars, tegenwoordig heb ik deze als “neutrale” sneaker:

6 likes

Vanille? In de ijssalon waar ik werkte was het een aparte smaak, zeker niet vanille met een kleurtje

1 like

Haha shit dan gaat dat niet overal op! Ik had het een keer gevraagd bij een ijssalon bij mij in de buurt, omdat ik wel benieuwd was wat het voor smaak was.

Ja!! :relieved:

1 like

Ja, voor vrij ernstige problematiek, maar dat steek ik verder ook niet onder stoelen of banken, hoor. Niks om je voor te schamen.

9 likes