Zolang ik er een broek overheen had
Ooh dit laat me beseffen dat ik het verkeerd had ingevuld haha. Ik had het forum een 8 gegeven maar ik was even vergeten dat je eigenlijk op jezelf stemt 
Haha geen idee of ik hier aan het juiste adres ben met mijn vraag, maar niet geschoten is altijd mis: heeft er iemand die een website in het bijzonder kan aanraden voor het maken van bezwaar tegen de WOZ-waarde van je huis? Haha eerste jaar dat dit voor mij relevant is😅
Oh haha zie dat mn stem niet is aangepast! Wilde er een 9 van maken want was een foutje, dus even wijzigen haha.
Haha, nee maar ik heb wel een erg hoog IQ (ben meerdere malen getest omdat ik rond de 160 zit wat een grensgetal is) en een nog groter ego 
Waar eet jij meestal?
- Voor de tv
 - Aan tafel

0 stemmers
In bed
Aan tafel maar wel terwijl ik Netflix, haha
Ik ging er even vanuit dat het om avondeten ging. Dat eigenlijk altijd aan tafel. Ontbijt en lunch op de bank voor de tv 
Wij aten altijd op de bank maar dat is met katten niet handig, dus nu eten we aan stel en vind dat toch wel fijner, dan praat je toch even met elkaar. Ook al zitten we ook vaak gewoon stil te vreten haha.
Ik heb niet eens een grote tafel 
 lekker met bord op schoot op de bank
Ik zit op een duidelijke weg in mijn carriere, maar ik ben er not niet over uit of het wel de carrière is die ik wil 
Aan m’n keuken bar
Is eigenlijk tafel nvm
Nou ja als we nederlands praten draagt ze niet echt bij aan het gesprek. En als ze wel iets zegt (in het engels dus) gaat het gesprek meestal automatisch over op engels.
Ben ook pas weer met aan tafel eten begonnen toen m’n zoontje mee ging eten. Mis eten op de bank zo 
Drop met chocola? Wat is dat voor iets mormeligs?
ik vind groene kiwi niet vies maar ben er wel allergisch voor haha. dus ik eet het alsnog niet 
 heb overigens gestemd dat ik het niet vies vind!
Vind sommige dingen niet perse vies, maar als ik het de rest van mijn leven niet meer hoefde te eten (zoals slappe McDonalds frietes) dan zou ik niet verdrietig zijn
Ik heb geen ruimte voor een eettafel + stoelen dus op de bank aan de salontafel
Ik zou de rest van mn leven huilen als ik geen McDonalds friet kan eten