Waar eet jij meestal?
- Voor de tv
- Aan tafel
0 stemmers
Waar eet jij meestal?
0 stemmers
In bed
Aan tafel maar wel terwijl ik Netflix, haha
Ik ging er even vanuit dat het om avondeten ging. Dat eigenlijk altijd aan tafel. Ontbijt en lunch op de bank voor de tv
Wij aten altijd op de bank maar dat is met katten niet handig, dus nu eten we aan stel en vind dat toch wel fijner, dan praat je toch even met elkaar. Ook al zitten we ook vaak gewoon stil te vreten haha.
Ik heb niet eens een grote tafel lekker met bord op schoot op de bank
Ik zit op een duidelijke weg in mijn carriere, maar ik ben er not niet over uit of het wel de carrière is die ik wil
Aan m’n keuken bar
Is eigenlijk tafel nvm
Nou ja als we nederlands praten draagt ze niet echt bij aan het gesprek. En als ze wel iets zegt (in het engels dus) gaat het gesprek meestal automatisch over op engels.
Ben ook pas weer met aan tafel eten begonnen toen m’n zoontje mee ging eten. Mis eten op de bank zo
Drop met chocola? Wat is dat voor iets mormeligs?
ik vind groene kiwi niet vies maar ben er wel allergisch voor haha. dus ik eet het alsnog niet heb overigens gestemd dat ik het niet vies vind!
Vind sommige dingen niet perse vies, maar als ik het de rest van mijn leven niet meer hoefde te eten (zoals slappe McDonalds frietes) dan zou ik niet verdrietig zijn
Ik heb geen ruimte voor een eettafel + stoelen dus op de bank aan de salontafel
Ik zou de rest van mn leven huilen als ik geen McDonalds friet kan eten
Geef mijn portie maar een fikkie.
Vooral de tekst van la bamba doet het hem
Het forum is tien keer slimmer want die weten wel dat een unicorn het nationale dier van schotland is😭
Ik ben 3x geweest, 2x als team uitje met mn werk en toen kregen we 1x fiches twv 100 euro en 1x twv 150 euro. En ik ben 1x zelf gegaan met mn vriend, toen hadden we vooraf bepaald wat ons budget was en daar keurig aan gehouden. Ik doe alleen roulette en dan op safe, dus op kleur. Toen ik met mn vriend was stond er ook een rad van avontuur ofzo dus deden we dat ook paar x
Aan tafel maar dat is mijn bureau en ik zit voor mijn laptop dan.
Als ik straks een Chromecast heb dan ga ik wel voor de tv eten maar ik vind het nu teveel moeite om steeds mijn laptop aan te sluiten haha.